Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Stoke - Arsenal 17/1 Kl: 17:15

266 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Sky har bekräftat: Ingen Özil idag.

RoPa87
Bild för RoPa87
Farbror Frej wrote:

Sky har bekräftat: Ingen Özil idag.

Såg det också. Inte bra! Hade nog kört Ramsey i en offensiv roll med flamini och Elneny på de defensiva positionerna. Hade chansar med Elneny idag nu nör özil är borta. Hoppas fan inte dey är någon allvarligare skada!! Behövs mot Chelsea!

Har någon läst något on shaqiri och Arnautovic? Kommer de till spelet idag?

B-G
Bild för B-G

Frågan är, vilas han till chelsea? Borde ju vara med på bänken isåfall. 

Twitter @grvdga

Zille
Bild för Zille

.@MesutOzil1088 misses #SCFCvAFC with a slight foot injury. https://t.co/WW73x0hO6o

Skriver Arsenal på Twitter. Hoppas verkligen att det är en försiktighetsåtgärd och inget allvarligt.

B-G
Bild för B-G

Ingen Özil ingen Sanchez. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Elneny på bänken. 

Twitter @grvdga

Zille
Bild för Zille

Ingen Elneny från start. 

Campbell, Ox, Walcott som den offensiva trean och Ramsey och Flamini bakom.

Tycker det hade varit värt att starta med Elneny helt klart.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Real Madrid 4-0 efter 18min. Världens bästa liga my ass. Så otroligt ojämn. 

Arsenal med özil o jag hade sagt 0-2. Nu får vi kämpa hårt för 1-2

I år smäller det !

Jajo67
Bild för Jajo67

Fyfan fick inga bra vibbar när jag såg laguppställningen. Ramsey/Flamini är inget vidare....Oxen tål jag knappt längre, menlös och tar det ena korkade beslutet efter det andra.....Bara hoppas man blir överaskad, tar en pinne max tror jag.

Mackan
Bild för Mackan

Enda offensiva avbytaren är Iwobi... Plötsligt känns vi tunnare än nånsin trots nyförvärv och "förbättrat" skadeläge. Ska nog se på fan att Arteta byts in före ngn annan också.... :(

Twitter: @mackan_carlsson

 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Ännu en gång får AOC chansen att bevisa sig. Tveksam till att han gör det dock.

Tosse
Bild för Tosse

Stoke: Butland, Pieters, Wollscheid, Shawcross, Johnson, Whelan, Affelay, Arnautovic, Bojan, Walters, Joselu

Subs: Haugaard, Muniesa, Odemwingie, Adam, Diouf, Crouch, van Ginkel

Arsenal: Cech, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Campbell, Walcott, Giroud

Subs: Opsina, Chambers, Gabriel, Gibbs, Arteta, Elneny, Iwobi

Finnen
Bild för Finnen

Ox och Ramsey på mitten alltså, katastrof

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Finnen wrote:

Ox och Ramsey på mitten alltså, katastrof

Nja, Ramsey och Flamini på mitten och Ox framför dem.

Finnen
Bild för Finnen
Farbror Frej wrote:
Finnen wrote:

Ox och Ramsey på mitten alltså, katastrof

Nja, Ramsey och Flamini på mitten och Ox framför dem.

 

Jo men ändå, en utav dom är alibi joggare o den andra tappar mer bollar än nån annan

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Tar vi 3 poäng ikväll vinner vi ligan. Börjar braka under isnen för oss nu tycker jag...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hur länge har Alexis var borta nu emn ändå ansetts vara spelklar? Börjar lukta bäver om den skadan!!

Zille
Bild för Zille

Hade hellre sett Iwobi över Ox alltså... Känns mycket farligare. Ox har snart förbrukat sina chanser.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Rooney större än Henry nu, hur gick det till? Hur många fler år behövde han? Fan vi skulle plockat in han innan han hittade formen som jag sagt. Hade ju vart ett fynd det.

Corben
Bild för Corben

Tänka sig att komma till match utan Sanchez, Özil, Cazorla, Coquelin, Welbeck, Rosicky och Wilshere.

Jayarse på twitter.

Corben
Bild för Corben

Retar mig på Walcott efter 20 sekunder.

Jayarse på twitter.

Corben
Bild för Corben

Tre tveksamma sparkar av Kos på 5 minuter.

 

Jayarse på twitter.

Zille
Bild för Zille
Roslund wrote:

Rooney större än Henry nu, hur gick det till? Hur många fler år behövde han? Fan vi skulle plockat in han innan han hittade formen som jag sagt. Hade ju vart ett fynd det.

Större på vilket sätt? Någon statistik jag missar antar jag?

Rent kvalitetsmässigt är Rooney inte ens hälften av vad Henry var även om jag respekterar Rooney som spelare och han har ju varit riktigt bra.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Corben wrote:

Tänka sig att komma till match utan Sanchez, Özil, Cazorla, Coquelin, Welbeck, Rosicky och Wilshere.

Men med Corben i toppform! Kan behövas när BG förmodligen ligger och sover!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
itzille wrote:
Roslund wrote:

Rooney större än Henry nu, hur gick det till? Hur många fler år behövde han? Fan vi skulle plockat in han innan han hittade formen som jag sagt. Hade ju vart ett fynd det.

Större på vilket sätt? Någon statistik jag missar antar jag?

Rent kvalitetsmässigt är Rooney inte ens hälften av vad Henry var även om jag respekterar Rooney som spelare och han har ju varit riktigt bra.

Flest mål i PL för en klubb.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Denna uppställningen skrämmer inga motståndare, men hoppas Walcott och Giruddddd kan rulla in varsitt mål så vi klarar oss.

Cech släpper inte 2 !

I år smäller det !

Zille
Bild för Zille
Roslund wrote:
itzille wrote:
Roslund wrote:

Rooney större än Henry nu, hur gick det till? Hur många fler år behövde han? Fan vi skulle plockat in han innan han hittade formen som jag sagt. Hade ju vart ett fynd det.

Större på vilket sätt? Någon statistik jag missar antar jag?

Rent kvalitetsmässigt är Rooney inte ens hälften av vad Henry var även om jag respekterar Rooney som spelare och han har ju varit riktigt bra.

Flest mål i PL för en klubb.

Okej, ja han har ju haft några säsonger fler. Men fortfarande imponerande såklart.

Fin passning av Campbell till Giroud. Han har fint spelsinne och har spelat till sig den platsen i laget nu.

Sral
Bild för Sral

Oavgjort är ett bra resultat idag. En skitnervös match!

B-G
Bild för B-G

Luktar 0-0 lång väg. Det får väl duga då. 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Oavgjort är ett bra resultat idag. En skitnervös match!

Oavgjort är aldrig BRA, det kan vara accepterat när hemmalaget är bättre på pappret men ska vi vinna ligan är det 3p som gäller här !

Man ska alltid gå för seger, annars kan man stanna på hotellrummet...

I år smäller det !

Sidor