Vi har lika svårt mot Chelsea som vanligt. Mycket slarv från både Kos, Mertesacker och Ramsey. Med en man mindre känns detta som en given förlust. Mertesacker är ju helt ute och cyklar.
Hur fan kan han byta ut Giroud??? Brunnit i huvudet igen? Campvell vire mer logiskt. omöjligt för knatte fnatte o tjatte att få tag i bollen där framme. Då gav vi bort alla chanser. Helt otroligt att folk kan sitta o försvara gubbens alla felbeslut.
Kos går bort sig på målet igen. Ta gubben för fan din jävla idiot
Chelsea är ju på papperet ett bättre lag än oss alla dagar veckan. Hur de kan ligga i botten av tabellen är ett jäkla mysterium. Hur vi fortfarande kan ligga uppe i toppen är ett nästan lika stort mysterium faktiskt.
Clattenburg ha avgjort de här, han stod inte pall för fuskarn costa. Är de bara jag som inte tycker bfg rör honom, fuskarn costa gör en pissdålig bolltouch framåt o märker snabbt att han inte komma hinna upp bollen å då kastar han sig som om han fått benet avsparkat. Be till högre makter att nån sparka av benet på honom så han vet hur de känns...
Clattenburg ha avgjort de här, han stod inte pall för fuskarn costa. Är de bara jag som inte tycker bfg rör honom, fuskarn costa gör en pissdålig bolltouch framåt o märker snabbt att han inte komma hinna upp bollen å då kastar han sig som om han fått benet avsparkat. Be till högre makter att nån sparka av benet på honom så han vet hur de känns...
Jag har väldigt svårt att se hur det där inte är ett rött kort. Costa överdriver ju extremt mycket. Men det är ju mål där om Mert inte fäller honom.
Jag har väldigt svårt att se hur det där inte är ett rött kort. Costa överdriver ju extremt mycket. Men det är ju mål där om Mert inte fäller honom.
Köpte vi inte Elneny för stt vi har vår dm skadade? Kom han inte väl förberedd? Vsrför får han inte spela? Är han inte bättre än Flamini/Ramsey så kan man ju undra varför vi slängde ut 150-200 milke på honom. Antar att endast Wenger knows
Jasså? Hur tänkte AW där?
Haha Wenger. Gå för 0-0 efter 20 min.
Jag gillar BFG, men hoppas att detta är sista säsongen han är startspelare. Han kan hoppa in som extra.
Och byta ut Giroud? Är det bara för att Walcott firar 10år eller? Hade hellre bytt ut Walle....
Vi har lika svårt mot Chelsea som vanligt. Mycket slarv från både Kos, Mertesacker och Ramsey. Med en man mindre känns detta som en given förlust. Mertesacker är ju helt ute och cyklar.
Jaja, ingen är förvånad.
Be excited!
skjut mig....
Vi är så jävla slagna på förhand, usch vad enkelt
FML.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Hur fan kan han byta ut Giroud??? Brunnit i huvudet igen? Campvell vire mer logiskt. omöjligt för knatte fnatte o tjatte att få tag i bollen där framme. Då gav vi bort alla chanser. Helt otroligt att folk kan sitta o försvara gubbens alla felbeslut.
Kos går bort sig på målet igen. Ta gubben för fan din jävla idiot
COYG
In med Gibbs å Chambers nu med då för hålla nere siffrorna.
Ett sånt mål får vi inte släppa in oavsett om det är 11 eller 10 på plan. Det spelar ingen roll där..
Ojoj, nu ska Walcott spela som Giroud. hur fan ska han lyckas ta emot en enda boll???
Vem ska nicka det inlägget då när Giroud är på bänken?..
Jag kommer bara hit för att släppa ut min ilska just nu så att inte saker i hemmet börjar gå sönder.
VAD. I. HELVETE. HÄNDER!?
BFG var ju sämst på planen innan dess, varenda gång han försökte springa såg han ju stelopererad ut. Finns inga ursäkter för att ta rött i det läget.
Kunde varit bra med en spelare som kan nicka där känner jag...
Hur tänker vi när vi slår inlägg? Walcott är väl drygt 1,70?
Tycker jag nog. Har rullat det fram och tillbaka. FILMNING!
Ja, än är det kanske inte helt kört men om det blir det kan väl Flamini eller någon tackla sönder Costa.
Vi har 1,6m långa spelare på off planhalva men fortsätter med inlägg. Visar hur hjärndöda våra spelare o ledning är
COYG
Tackar. Hoppades ju på att chelsea skulle få det men Arsenal lyckas ju alltid ta ett rött mot chelsea.
#Så dåligt förberedda.
#Varför BFG före Gabriel när Costa springer förbi tysken alla dagar
I år smäller det !
Chelsea är ju på papperet ett bättre lag än oss alla dagar veckan. Hur de kan ligga i botten av tabellen är ett jäkla mysterium. Hur vi fortfarande kan ligga uppe i toppen är ett nästan lika stort mysterium faktiskt.
Be excited!
Nu ska vi chansa med Sanchez. Top 4 here we come
COYG
Jo, inte är han på honom speciellt mkt. Men han sätter sig i skiten själv, och ger domaren ett lätt beslut när han inte har tillgång till repriser.
OT: första gången du inte skriver "Rock On."
för att Wengers bäst före var för ca 10 år sen
COYG
Be excited!
Domslutet är klockrent.
Köpte vi inte Elneny för stt vi har vår dm skadade? Kom han inte väl förberedd? Vsrför får han inte spela? Är han inte bättre än Flamini/Ramsey så kan man ju undra varför vi slängde ut 150-200 milke på honom. Antar att endast Wenger knows
COYG
Absolut. Jag är för övrigt en annan Woodie, kolla ändelsen.
Håller med, bytet därefter ofattbart
Sidor