Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal - Barcelona 23/2

254 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Corben
Bild för Corben

Fan alltså jag måste va dum i huvudet, tyckte ju tysken va lysande fram till minut 70, där syndar han tillsammans med ett gäng spelare till, sen där dubbelmötet redan är avgjort är han ju klart att skylla på, ingen ska någonsin försöka passa bollen till Flamini. Så jag köper ju så klart att han får ett mindre bra betyg, men jag tyckte att han spelade bra i 70 minuter.

 

Jayarse på twitter.

B-G
Bild för B-G
Corben wrote:

Fan alltså jag måste va dum i huvudet, tyckte ju tysken va lysande fram till minut 70, där syndar han tillsammans med ett gäng spelare till, sen där dubbelmötet redan är avgjort är han ju klart att skylla på, ingen ska någonsin försöka passa bollen till Flamini. Så jag köper ju så klart att han får ett mindre bra betyg, men jag tyckte att han spelade bra i 70 minuter.

 

Håller med, inte just att du är dum i huvet utan att han såg bra ut.  

Låg i sängen och tänkte ut en dryg kommentar att ge dom som dömt ut honom innan matchen.  Han gjorde en hel del fina brytningar fram tills minut 70. 

Twitter @grvdga

George Adams
Bild för George Adams

Säger som Claude.. "Small club mentality"

https://youtu.be/zI_9fDnFOPE

Dosa
Bild för Dosa

Mot United hoppas jag det ser ut så här.

Bellerin    Pär     Kos    Monreal

            Coq      Ramsey

Theo           Mesut        Alexis

                  Danny

Bänk, Ospina, Gibbs, Chambers, Giroud, Elneny, Joel. Iwobi

Läktaren Flamini

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:
Corben wrote:

Fan alltså jag måste va dum i huvudet, tyckte ju tysken va lysande fram till minut 70, där syndar han tillsammans med ett gäng spelare till, sen där dubbelmötet redan är avgjort är han ju klart att skylla på, ingen ska någonsin försöka passa bollen till Flamini. Så jag köper ju så klart att han får ett mindre bra betyg, men jag tyckte att han spelade bra i 70 minuter.

 

Håller med, inte just att du är dum i huvet utan att han såg bra ut.  

Låg i sängen och tänkte ut en dryg kommentar att ge dom som dömt ut honom innan matchen.  Han gjorde en hel del fina brytningar fram tills minut 70. 

Han var kung, jag hårdbevakade honom just pga  allt jävla gnäll. Han var överlägset bäst i backlinjen, mål ett kan han inte belastas för, mål två kanske men hade det vart Kos som petat bollen så till mertesacker så hade det var Mertesackker alla velat hänga ändå å inte Kos.

Corben
Bild för Corben

Härligt att man inte är helt dum i huvudet, eller i värsta fall inte är ensam om det.

Jayarse på twitter.

Glenn
Bild för Glenn

BFG var absolut bra igår ihop med hela backlinjen. Synd på 1-0 målet men det är många små misstag som ger det målet

COYG

gunbod
Bild för gunbod
Roslund wrote:
B-G wrote:
Corben wrote:

Fan alltså jag måste va dum i huvudet, tyckte ju tysken va lysande fram till minut 70, där syndar han tillsammans med ett gäng spelare till, sen där dubbelmötet redan är avgjort är han ju klart att skylla på, ingen ska någonsin försöka passa bollen till Flamini. Så jag köper ju så klart att han får ett mindre bra betyg, men jag tyckte att han spelade bra i 70 minuter.

 

Håller med, inte just att du är dum i huvet utan att han såg bra ut.  

Låg i sängen och tänkte ut en dryg kommentar att ge dom som dömt ut honom innan matchen.  Han gjorde en hel del fina brytningar fram tills minut 70. 

Jaja, så du och Roslund låg alltså i samma säng och tjivades i 70 minuter om hur bra Märta egentligen såg ut ? Alla analyserar vi väl på våra sätt... vad kom ni fram till hur bra/snygg ? han såg ut egentligen, Roslund ylar ju fortfarande om en Kos som inte ens var där..

Han var kung, jag hårdbevakade honom just pga  allt jävla gnäll. Han var överlägset bäst i backlinjen, mål ett kan han inte belastas för, mål två kanske men hade det vart Kos som petat bollen så till mertesacker så hade det var Mertesackker alla velat hänga ändå å inte Kos.

Zille
Bild för Zille
Mickys wrote:

BFG var absolut bra igår ihop med hela backlinjen. Synd på 1-0 målet men det är många små misstag som ger det målet

Verkligen. Hela backlinjen skötte sig överlag fint mot Barcas skickliga mittfält och anfall.

Segerhammar
Bild för Segerhammar

 

"Why fly if you could walk on water?"

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Stabilt.

Jepson
Bild för Jepson

Ok, jag slängde iaf bara en pappersrulle på projektorduken :p

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Arsene Wenger har gett en uppdatering om skadeläget inför söndagens match mot Manchester United. Han pratade om Gabbe och Ox MEN han sa inget om Coq.

Att byta ut Coq mot Flamini får nog räknas som årets märkligaste byte.

Sidor