Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Everton - Arsenal 19/3 Kl: 13:45

136 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Finnen
Bild för Finnen
Everton - Arsenal 19/3 Kl: 13:45

Match snart och tråden inte ens skapad. Inte bara dom allra mest negativa som tröttnat o redan blickar mot nästa säsong?

Flamini missar denna match pga skada och Chambers kommer in o tar hans plats i truppen enligt Wenger. Sanchez SKA börja på bänken efter hans meningslösa insatser på sistone, Campbell SKA starta efter hans insatser när han väl får spela. Hoppas Welbeck fortsätter längst fram. Walcott borde sitta på läktaren med tanke på hans prestationer annars skiter jag i vilka som spelar o inte :)

 

COYG!!!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

                  Ospina

Bellerin.  Kos.   BFG.    Monreal

              Coq.  Mohamed

Campbell.       Özil.       Sanchez

                  Welbeck

AFC

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Inte för att Osprina gjort bort sig men hur är statusen på Cech? 

Annars är detta väl det bästa vi kan ställa upp med.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Finnen
Bild för Finnen
Segerhammar wrote:

Inte för att Osprina gjort bort sig men hur är statusen på Cech? 

Annars är detta väl det bästa vi kan ställa upp med.

 

Cech skulle enligt Wenger vara tillbaka efter landslag uppehållet

Jepson
Bild för Jepson

Alexis,  hittade han formen till 100% mot Barcelona? Ska han spela denna? Jag hade satt honom på bänken och satt in Iwobi istället. 

Jepson
Bild för Jepson

Det är 810 minuter kvar av säsongen och hjärta, kämpaglöd och jävlaranamma går före högavlönade och namnkunniga spelare. Så jag vill inte se Walcott på plan en minut till om han inte ger allt han har 

MartinO
Bild för MartinO

Söker en bra streamingsida till dagens match, som klarar sig undan "blockering".

Någon som sitter på ngn bra?

Någon länkade en grym sida i en tidigare tråd för ett tagsen, minns ej vem det var eller vilken tråd... något säger mig att det kan varit i tråden mot Barcelona, 1a matchen. Men hittar ej länken.

Rylle
Bild för Rylle
O12 wrote:

Söker en bra streamingsida till dagens match, som klarar sig undan "blockering".

Någon som sitter på ngn bra?

Någon länkade en grym sida i en tidigare tråd för ett tagsen, minns ej vem det var eller vilken tråd... något säger mig att det kan varit i tråden mot Barcelona, 1a matchen. Men hittar ej länken.

Den här brukar funka bra   http://cricfree.sx/football-live-stream

Rylle

gunbod
Bild för gunbod

Det är bara seger som räknas idag. Sedan tror jag faktiskt att Läster kommer att tappa poäng, de har ingen lätt match och nu är det dags för deras svacka att infinna sig.

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Lurig match detta, Everton har väl varit lite ojämna i sina prestationer denna säsong, tror jag, svår match hursomhelst i vår nuvarande ickeform, har svårt och se en vinst här tyvärr då psyket i detta lag verkar vara bortblåst, rött kort tror jag dock på för Arsenal men hoppas jag har fel i det mesta som trycktes fram här...

gunbod
Bild för gunbod
pumpum wrote:

Lurig match detta, Everton har väl varit lite ojämna i sina prestationer denna säsong, tror jag, svår match hursomhelst i vår nuvarande ickeform, har svårt och se en vinst här tyvärr då psyket i detta lag verkar vara bortblåst, rött kort tror jag dock på för Arsenal men hoppas jag har fel i det mesta som trycktes fram här...

Tror faktiskt att det lossnar idag, men det kanske är ett önsketänkande, Vore ju skoj om Sanchez fick till det med ett par mål .

Gäller att hålla koll på Lukaku. 3-1 till Arsenal.

Mackan
Bild för Mackan

Tar de med sig inställning och kvalitet från Barcamötet så blir detta en skön seger för Gunners! Ölen är kall och tröjan på! COYG!!!

Twitter: @mackan_carlsson

 

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Nu 'r det välan dags för tre poäng. Mycket bra spel mot Barca! Hoppas, hoppas det lossnar nuuuuuu!

Tomas A.

B-G
Bild för B-G
Finnen wrote:
Segerhammar wrote:

Inte för att Osprina gjort bort sig men hur är statusen på Cech? 

Annars är detta väl det bästa vi kan ställa upp med.

 

Cech skulle enligt Wenger vara tillbaka efter landslag uppehållet

blir väl i juni då...

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Lukaku blir inte lätt att tas med.  Tippar torsk med 2-0. 

Twitter @grvdga

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal XI vs. Everton: Ospina; Bellerin, Koscielny, Gabriel Monreal; Coquelin, Elneny; Iwobi, Özil, Alexis; Welbeck. #afc

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal subs: Macey, Gibbs, Mertesacker, Chambers, Campbell, Walcott, Giroud. #afc

Campbell på bänken igen.... Jag förstår ingenting

Jepson
Bild för Jepson

Hade hellre sett Alexis på bänken och både Iwobi och Campbell på plan.

Finnen
Bild för Finnen
Jepson wrote:

Hade hellre sett Alexis på bänken och både Iwobi och Campbell på plan.

 

+miljoner

B-G
Bild för B-G

Gabriel ist för BFG. Jag ändrar mitt tips till 3-0 förlust. 

Twitter @grvdga

Zille
Bild för Zille
B-G wrote:

Gabriel ist för BFG. Jag ändrar mitt tips till 3-0 förlust. 

Har är vi optimistiska ser jag ;)

B-G
Bild för B-G

Alexis var rätt bra sist och visade form och Campbell rätt usel sist mot Watford så jag förstår uttagningen. 

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod
B-G wrote:

Gabriel ist för BFG. Jag ändrar mitt tips till 3-0 förlust. 

Forumets absoluta neggo, jämt och ständigt...:)

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:
B-G wrote:

Gabriel ist för BFG. Jag ändrar mitt tips till 3-0 förlust. 

Forumets absoluta neggo, jämt och ständigt...:)

Realist.

Som Gabriel sett ut på slutet så kommer Lukaku kunna göra lite som han vill innan han får anklarna kapade och vi spelar med 10 man. 

Twitter @grvdga

Woody
Bild för Woody

Gillar Faraos rörlighet och kloka beslut. Avslappning och utveckling på den gubben så kan det bli bra. Missar stora delar av bataljen. Arbetar extra i något så exotiskt som en skivaffär. Rock on !

Finnen
Bild för Finnen
Woody wrote:

Gillar Faraos rörlighet och kloka beslut. Avslappning och utveckling på den gubben så kan det bli bra. Missar stora delar av bataljen. Arbetar extra i något så exotiskt som en skivaffär. Rock on !

 

Finns såna längre?

MartinO
Bild för MartinO
Rylle wrote:
O12 wrote:

Söker en bra streamingsida till dagens match, som klarar sig undan "blockering".

Någon som sitter på ngn bra?

Någon länkade en grym sida i en tidigare tråd för ett tagsen, minns ej vem det var eller vilken tråd... något säger mig att det kan varit i tråden mot Barcelona, 1a matchen. Men hittar ej länken.

Den här brukar funka bra   http://cricfree.sx/football-live-stream

 

Måste man regga sig?? eller kan man klara sig utan på ngt sätt.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hjärtat säger 1-2, hjärnan säger 2-1

Sluta med bortförklaringar nu o kriga i 90 min! 

I år smäller det !

Jocke K
Bild för Jocke K

Vinner vi inte idag då är titeln definitivt körd. Då får vi ha målet att bli 2-3 och slippa kvala till CL nästa säsong. Come on Gunners! 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Zille
Bild för Zille

Oj vad snyggt! Det är så man vill att vi ska spela!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Snyggt!

Sidor