Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal - WBA

220 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Finnen wrote:
Mickys wrote:
Christian Vela wrote:
Mickys wrote:

Giroud gör verkligen inte mkt framåt. Där har vi en som har frysboxform

snart dags att byta profilbild?  ;)

jo men vem ska jag byta till då? Den jag har blir ju alltid sopdålig! :-)

Byt till Wenger, kan ju inte bli sämre! :)

bra ide men då blir jag ju arg varje gång jag skriver något och ser min egen bild på Wenger. Tror inte ni vill ha mig arg nu när jag är sp lugn o sansad

Pfft. Mest konflikträdda Arsenalsupportern alive. 
Vi kan nog ta dig lite upprörd :) 

Twitter @grvdga

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Mickys wrote:
Hitme wrote:

Är Cambell skadad? för jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur Walcott vara uppe och värma...

han sitter på bänken iaf.

Vill gärna se Campbell för det var länge sen men tror han har frusit fast i Wengers frysbox. Finns en hel del lik i den boxen

Haha den berömda frysboxen.  Han hann ju knappt tinas upp innan han lades ner i den igen stackarn 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

Shhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hur många ggr har vi sett Arsenal vara i ledningen som idag och börja larva sig i anfallen ?? Det ska passas in i mål och klackas 3m från mållinjen. Fan skjut och döda matchen ! Trams att börja leka och nonchalera motståndarna.....

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G

Vi spelar fantastisk fotboll i andra.

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
B-G wrote:

Vi spelar fantastisk fotboll i andra.

Till straffpunkten ungefär, sedan ska det lekas ist för att skjuta. 

I år smäller det !

Pelle
Bild för Pelle
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

KShhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Varför blanda in honom här? Bevis att du började gentemot honom.

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G

Fortfarande tid kvar. Vi kan fuxxa upp det ännu.

Twitter @grvdga

Dosa
Bild för Dosa

Tycker om spelet idag, solida bak (i min 70) mer rakt sista biten bara. Men Elneny är magisk denna afton. 

Det negativa är varje felbeslut så kommer det armar upp och uppgiva blickar med huvudskakningar. harmonin boys, harmonin.

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

KShhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Varför blanda in honom här? Bevis att du började gentemot honom.

Men lägg ner snälla....
Spar det där beviset du...du ser ju vad du vill se. 

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

Shhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

pelle bad dig sluta hoppa på folk hela tiden, speciellt folk som inte är här. Men du klarar inte 2 sek utan något personangrepp. Du kanske ska läsa igenom trådarna o se vad du verkligen skriver?

Du skryter att du är största retstickan här inne. Förstår inte varför det ska behövas vara en retsticka när du är bland vänner som håller på samma lag??? Kan förstå om du drog till Chelseas forum o retade dem eller liknande. Men här förstår jag inte. Tar så mkt onödiga kraft hela tiden.

COYG

Dosa
Bild för Dosa

Nära direkt efter ...

Dosa
Bild för Dosa

Va fan ni tjafsar ju mer än komnenterar matchen. Dags att starta en tjafs match tråd.

Glenn
Bild för Glenn

Gör 3-0 o döda matchen nu

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

Shhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

pelle bad dig sluta hoppa på folk hela tiden, speciellt folk som inte är här. Men du klarar inte 2 sek utan något personangrepp. Du kanske ska läsa igenom trådarna o se vad du verkligen skriver?

Du skryter att du är största retstickan här inne. Förstår inte varför det ska behövas vara en retsticka när du är bland vänner som håller på samma lag??? Kan förstå om du drog till Chelseas forum o retade dem eller liknande. Men här förstår jag inte. Tar så mkt onödiga kraft hela tiden.

O sen du då....Wow :)
Alla som inte läser forumet varje dag är experter på en och samma dag.
Du har ju inga problem med att hoppa på mig varje natt när jag sover +6 timmar.  

Mickys....minns du när du sa att du aldrig skulle prata med mig igen, Håll på det. :) 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Kan inte BG, Mickys och Pelle tar några öl ihop och diskutera livet ? Jag kan sitta med som "neutral" medlare och försöka se till att samtalet håller en mogen nivå.. (Okey kanske kastar in ett par vedklabbar då och då ) :D HAHAHAH

 Tror det samtalet skulle passa på stora duken :D

I år smäller det !

Pelle
Bild för Pelle
B-G wrote:
Pelle wrote:
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

KShhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Varför blanda in honom här? Bevis att du började gentemot honom.

Men lägg ner snälla....
Spar det där beviset du...du ser ju vad du vill se. 

Varför skall jag sluta? Du e så blind över ditt eget att du e en stor del av en otrevlig stämning, så jag tänker fortsätta jaga dig med blåslampa tills du växer upp.

Vad såg jag inte menade du? Jajo har inte kommenterat under hela matchen så varför skulle du blanda in honom? Att du inte förstår att du startar osämja är obegripligt...

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Österman wrote:

Kan inte BG, Mickys och Pelle tar några öl ihop och diskutera livet ? Jag kan sitta med som medlare och försöka se till att samtalet håller en mogen nivå.. (Okey kanske kastar in ett par vedklabbar då och då ) :D HAHAHAH

 

Försök inte, jag försöker ju medla....

Skulle aldrig få för mig att dricka den äckliga drycken som kallas för öl...

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
B-G wrote:
Pelle wrote:
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

KShhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Varför blanda in honom här? Bevis att du började gentemot honom.

Men lägg ner snälla....
Spar det där beviset du...du ser ju vad du vill se. 

Varför skall jag sluta? Du e så blind över ditt eget att du e en stor del av en otrevlig stämning, så jag tänker fortsätta jaga dig med blåslampa tills du växer upp.

Vad såg jag inte menade du? Jajo har inte kommenterat under hela matchen så varför skulle du blanda in honom? Att du inte förstår att du startar osämja är obegripligt...

Ok, eftersom du inte är opartisk så gör jag en ignore på dig. 
Du har vettiga åsikter men som "forumpolis" är du inte mycket att hänga i julgran :)

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Tydligen har vi minst antal kort i år. Har väl varit några år när vi legat hyggligt högt upp i kortligan. Nu kan vi börja klaga igen att de andra lagen spelar så fult :-)

COYG

B-G
Bild för B-G

oh...Iwobi. såå nära ett klassmål.

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle

Blev inte mycket av utmarschprotesten inte..

If it's too strong, then you're too weak!

Richard Runesjö
Bild för Richard Runesjö
Dosa wrote:

Va fan ni tjafsar ju mer än komnenterar matchen. Dags att starta en tjafs match tråd.

Verkligen :)

Pelle
Bild för Pelle
B-G wrote:
Pelle wrote:
B-G wrote:
Pelle wrote:
B-G wrote:
Österman wrote:
B-G wrote:

Hur kan vi INTE få straff? Jamie Vardy måste vara vansinnig.

 

Hehe ja.. Läste att Leicester har fått lika många straffar I ÅR som vi fått på senaste 3 säsongerna ihop.....

 

KShhh.... Annars kommer jajo68 och säger att du har dåliga ursäkter. 

Varför blanda in honom här? Bevis att du började gentemot honom.

Men lägg ner snälla....
Spar det där beviset du...du ser ju vad du vill se. 

Varför skall jag sluta? Du e så blind över ditt eget att du e en stor del av en otrevlig stämning, så jag tänker fortsätta jaga dig med blåslampa tills du växer upp.

Vad såg jag inte menade du? Jajo har inte kommenterat under hela matchen så varför skulle du blanda in honom? Att du inte förstår att du startar osämja är obegripligt...

Ok, eftersom du inte är opartisk så gör jag en ignore på dig. 
Du har vettiga åsikter men som "forumpolis" är du inte mycket att hänga i julgran :)

Opartisk? Nä jag e ju i så fall på din sida som tillhörare av optimisterna.

jag kommer alltid vara vettigare än du kan drömma om. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Iwobi påminde mkt om Diaby iblrjsn med sina lite stapplande långa ben men med självförtroende så börjar hans dribblingar bli bättre o bättre. Som nån skrev har han en skön stil när han dribblar

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Iwobi påminde mkt om Diaby iblrjsn med sina lite stapplande långa ben men med självförtroende så börjar hans dribblingar bli bättre o bättre. Som nån skrev har han en skön stil när han dribblar

Klar talang, behöver dock lära sig att värdera alternativ lite bättre.

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Runesjö wrote:
Dosa wrote:

Va fan ni tjafsar ju mer än komnenterar matchen. Dags att starta en tjafs match tråd.

Verkligen :)

Blir lätt så när man är 1 alfahane härinne och 2 som tror sig vara detsamma. ;)
Inget ovanligt. Ber om ursäkt å våra (mest deras) vägnar :D

Bellerin är inte så het ikväll. 
Tappar mycket boll 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:

Iwobi påminde mkt om Diaby iblrjsn med sina lite stapplande långa ben men med självförtroende så börjar hans dribblingar bli bättre o bättre. Som nån skrev har han en skön stil när han dribblar

Nej nej nej nej nej nej nämn inte våra talanger i samma mening som Diaby !!! 

Iwobi börjar genast få känningar!

I år smäller det !

Sidor