Medlemmar: 8810 st.
Visa menyn

Arsenal - Norwich 30/4 kl 18.30

140 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Jadu Kos......

B-G
Bild för B-G
itzille wrote:

Varför startar vi med Giroud och Ramsey. Pinsamt att Campbell inte ens får vara på bänken. En spelare som faktiskt presterar när han spelar till skillnad från ex Walcott.

Förstår att vi spelar Giroud på nåt sätt. Förändring.  Men att spela Ramsey nu är helt fel. Kör Wilshere. 

Vi behöver hungriga spelare. 

Twitter @grvdga

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Vi vinner iaf possession-VM. Herregud vad tråkigt, kommer på mig själv med att sitta å spela Candy Crush...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Isamag
Bild för Isamag

Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet på? 

Finnen
Bild för Finnen
Tony Adams wrote:

Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet på? 

 

Tror han har 18 och rekordet är på 20

Isamag
Bild för Isamag
B-G wrote:
itzille wrote:

Varför startar vi med Giroud och Ramsey. Pinsamt att Campbell inte ens får vara på bänken. En spelare som faktiskt presterar när han spelar till skillnad från ex Walcott.

Förstår att vi spelar Giroud på nåt sätt. Förändring.  Men att spela Ramsey nu är helt fel. Kör Wilshere. 

Vi behöver hungriga spelare. 

Jag hade hellre sett Welbeck från start och Giroud som inhoppare om det blir att vi måste skicka in långbollar i straffområdet mot slutet. 

Mackan
Bild för Mackan
Roslund wrote:

Jadu Kos......

Vad? Är väl ändå lite av den inställningen vi saknar?

Twitter: @mackan_carlsson

 

Isamag
Bild för Isamag
Finnen][quote=Tony Adams wrote:

Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet 

 

 

Tror han har 18 och rekordet är på 20

Då får man hoppas på någon assist nu då..

B-G
Bild för B-G

Ett mål så vinner vi ju. Men hur ska det gå till?

Twitter @grvdga

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Börjar titta nu :)

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Tony Adams wrote:

Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet på? 

Typ lika många han hade vid nyår

Finnen
Bild för Finnen
B-G wrote:

Ett mål så vinner vi ju. Men hur ska det gå till?

 

Giroud skarvar snart in ett med ryggen mot mål

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mackan wrote:
Roslund wrote:

Jadu Kos......

Vad? Är väl ändå lite av den inställningen vi saknar?

Ja värva shawcross!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Roslund wrote:
Tony Adams wrote:

Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet på? 

Typ lika många han hade vid nyår

han har gjort två senaste 15 matcherna. Vilket gör att han har två och en halv att göra två, då tangerar han Henry

Bengelito
Bild för Bengelito

Blir de inte själva trötta på handbollspassningarna runt straffområdet? 

 

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Hur försvarar Monreal? Han såg plötsligt lika osäker ut som sjundeklassaren utan vänner som tvingas göra en uppgift tillsammans med klassens populäraste tjej

B-G
Bild för B-G
Finnen wrote:
B-G wrote:

Ett mål så vinner vi ju. Men hur ska det gå till?

 

Giroud skarvar snart in ett med ryggen mot mål

Hoppas du får rätt, eller en straff. Det vore nåt utöver det vanliga. 

Twitter @grvdga

Vicious
Bild för Vicious

Slår vad om att det kommer bli hundra gånger roligare att kolla på brasan sen!

#Championship

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Alltså!  Ni som orkar kolla andra lag, var chelsea å jnired så här usla när de tappade allt?

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Sista kvarten kanske vi tänder till som vanligt. . Alltid lika sömnigt att se första halvlek :)

Hoppas på WWW i andra = Walcott Wilshere Welbeck 

Finnen
Bild för Finnen
Christian Vela wrote:

Sista kvarten kanske vi tänder till som vanligt. . Alltid lika sömnigt att se första halvlek :)

Hoppas på WWW i andra = Walcott Wilshere Welbeck 

 

Walcott kommer inte röra bollen, Wilshere blir skadad, Welbeck missar öppet mål :)

Isamag
Bild för Isamag

Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in  i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)

Elias Bard
Bild för Elias Bard

 

Minut 65 senast.....Tack!!!!

Wilshere=Ramsey

Welbeck=Giroud

 

AFC

Finnen
Bild för Finnen
Tony Adams wrote:

Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in  i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)

Måste vara ett jävla bra odds om inte annat 

B-G
Bild för B-G
Christian Vela wrote:

Sista kvarten kanske vi tänder till som vanligt. . Alltid lika sömnigt att se första halvlek :)

Hoppas på WWW i andra = Walcott Wilshere Welbeck 

WWWW Walcott Wilshere Welbeck WTF?

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Finnen wrote:
Christian Vela wrote:

Sista kvarten kanske vi tänder till som vanligt. . Alltid lika sömnigt att se första halvlek :)

Hoppas på WWW i andra = Walcott Wilshere Welbeck 

 

Walcott kommer inte röra bollen, Wilshere blir skadad, Welbeck missar öppet mål :)

Haha har ju hänt förut.....

AFC

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

http://www.bilddump.se/bilder/20160430192435-94.234.170.182.jpeg Enda diskussionsämnet efter första.

eller ja, man kan ju diskutera vår "brittiska kärna" också. Ramsey som enda Britt i laguppställningen

Vicious
Bild för Vicious
Tony Adams wrote:

Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in  i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)

Jag hoppas för din skull att det var ett riskfritt spel.

#Championship

B-G
Bild för B-G

Sitter uppe i isaan och kollar via mobil Uppställd på en toarulle.   Myggorna käkar upp mig. Ett mål så tar jag dengue för laget. 

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Vicious91 wrote:
Tony Adams wrote:

Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in  i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)

Jag hoppas för din skull att det var ett riskfritt spel.

hahahahaha!

Sidor