Medlemmar: 8817 st.
Visa menyn

MLS All Star vs Arsenal

39 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Mackan
Bild för Mackan
MLS All Star vs Arsenal

Tjena!

Är det någon som vet om matchen visas på någon kanal (förutom i USA då) eller streamas någonstans? Jag hittar ingenting om det ens på Arsenal Player. Är ju lite skum tid vid 03 fredag morgon om jag inte räknar fel, men visas den lär man väl kolla ändå :)

/Mackan

Twitter: @mackan_carlsson

 

Henrik Lindh
Bild för Henrik Lindh

Börjar 02:00 svensk tid, ända jag sätt so far är att man kan kolla på reprisen om man är ifårn UK (sen fins de juVPN)

Mackan
Bild för Mackan

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Twitter: @mackan_carlsson

 

B-G
Bild för B-G
Mackan wrote:

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Om du har Facebook.  Kolla in denna Thaisida. Visar det mesta i fotbollsväg via live eller youtube. Länkar kommer upp på den sidan. 

 

https://www.facebook.com/Lungwenger/

Twitter @grvdga

Mackan
Bild för Mackan
B-G wrote:
Mackan wrote:

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Om du har Facebook.  Kolla in denna Thaisida. Visar det mesta i fotbollsväg via live eller youtube. Länkar kommer upp på den sidan. 

 

https://www.facebook.com/Lungwenger/

Haha tack jodå fb har jag, men ingen thai-tolk :) :) :) Kanske lyckas luska ut när det börjar dra ihop sig.

Twitter: @mackan_carlsson

 

B-G
Bild för B-G
Mackan wrote:
B-G wrote:
Mackan wrote:

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Om du har Facebook.  Kolla in denna Thaisida. Visar det mesta i fotbollsväg via live eller youtube. Länkar kommer upp på den sidan. 

 

https://www.facebook.com/Lungwenger/

Haha tack jodå fb har jag, men ingen thai-tolk :) :) :) Kanske lyckas luska ut när det börjar dra ihop sig.

google translate :)

Twitter @grvdga

Mackan
Bild för Mackan
B-G wrote:
Mackan wrote:
B-G wrote:
Mackan wrote:

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Om du har Facebook.  Kolla in denna Thaisida. Visar det mesta i fotbollsväg via live eller youtube. Länkar kommer upp på den sidan. 

 

https://www.facebook.com/Lungwenger/

Haha tack jodå fb har jag, men ingen thai-tolk :) :) :) Kanske lyckas luska ut när det börjar dra ihop sig.

google translate :)

Haha ja vad kan gå fel med Google Translate... Ett axplock från just den sidan :)

 

Kl. 00:45 Rossi är butiken vs dollonds ali & saul.Länk >> väntar på en uppdatering--Kl. 00:45 Du serge. Vs sussex, upplands väsbyLänk >> väntar på en uppdatering--Kl. 01:00 Fantastisk nudlar keng. Vs cork.Länk >> väntar på en uppdatering--Kl. 01:00 Upp på min grind. Vs aik seoul.Länk >> väntar på en uppdatering

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Mackan wrote:
B-G wrote:
Mackan wrote:
B-G wrote:
Mackan wrote:

Nej jag har börjat inse att man inte kommer kunna se matchen. Lite trist, hade varit kul att se Xhaka debutera och även Holding....

Om du har Facebook.  Kolla in denna Thaisida. Visar det mesta i fotbollsväg via live eller youtube. Länkar kommer upp på den sidan. 

 

https://www.facebook.com/Lungwenger/

Haha tack jodå fb har jag, men ingen thai-tolk :) :) :) Kanske lyckas luska ut när det börjar dra ihop sig.

google translate :)

Haha ja vad kan gå fel med Google Translate... Ett axplock från just den sidan :)

 

Kl. 00:45 Rossi är butiken vs dollonds ali & saul.Länk >> väntar på en uppdatering--Kl. 00:45 Du serge. Vs sussex, upplands väsbyLänk >> väntar på en uppdatering--Kl. 01:00 Fantastisk nudlar keng. Vs cork.Länk >> väntar på en uppdatering--Kl. 01:00 Upp på min grind. Vs aik seoul.Länk >> väntar på en uppdatering

:) Glasklart!

Upplands Väsby möter Sussex?

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Google translate visar ALLTID sin sämsta sida när den skall översätta Thai. Inte så konstigt då inte ens Thaiarna fattar vad det skrivs :D

Twitter @grvdga

Busch
Bild för Busch

Brukar komma upp några streamar lite närmare matchstart, om jag hittar någon som går för sig så slänger jag upp den här.

Mackan
Bild för Mackan
Busch wrote:

Brukar komma upp några streamar lite närmare matchstart, om jag hittar någon som går för sig så slänger jag upp den här.

*tummen upp*

Twitter: @mackan_carlsson

 

Cosmos
Bild för Cosmos

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jonas S
Bild för Jonas S
Cosmos wrote:

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jag tror bara All Star-matchen kan ses i repris, och bara i UK och Irland. De verkar bara ha rättigheter att visa Chivas, Viking och City matcherna live. Om jag fattat arsenal.com rätt.

Men matchen visas på Sky Sports 2 HD så det bör finnas streamar.

Be excited!

Mackan
Bild för Mackan
Jonas S wrote:
Cosmos wrote:

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jag tror bara All Star-matchen kan ses i repris, och bara i UK och Irland. De verkar bara ha rättigheter att visa Chivas, Viking och City matcherna live. Om jag fattat arsenal.com rätt.

Men matchen visas på Sky Sports 2 HD så det bör finnas streamar.

Precis så har jag också fattat det. Försökte signa upp mig på dygnsabonnemang på Skysports, men det gick ju så klart inte när man inte är i England.....

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Mackan wrote:
Jonas S wrote:
Cosmos wrote:

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jag tror bara All Star-matchen kan ses i repris, och bara i UK och Irland. De verkar bara ha rättigheter att visa Chivas, Viking och City matcherna live. Om jag fattat arsenal.com rätt.

Men matchen visas på Sky Sports 2 HD så det bör finnas streamar.

Precis så har jag också fattat det. Försökte signa upp mig på dygnsabonnemang på Skysports, men det gick ju så klart inte när man inte är i England.....

Du måste använda en VPN-tjänst. Då funkar det fint. Men det är ju bara en jäkla träningsmatch mot ett amerikanskt låtsas-lag. Ful-stream kan duga gott.

Be excited!

Mackan
Bild för Mackan
Jonas S wrote:
Mackan wrote:
Jonas S wrote:
Cosmos wrote:

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jag tror bara All Star-matchen kan ses i repris, och bara i UK och Irland. De verkar bara ha rättigheter att visa Chivas, Viking och City matcherna live. Om jag fattat arsenal.com rätt.

Men matchen visas på Sky Sports 2 HD så det bör finnas streamar.

Precis så har jag också fattat det. Försökte signa upp mig på dygnsabonnemang på Skysports, men det gick ju så klart inte när man inte är i England.....

Du måste använda en VPN-tjänst. Då funkar det fint. Men det är ju bara en jäkla träningsmatch mot ett amerikanskt låtsas-lag. Ful-stream kan duga gott.

Jadå absolut bara jag hittar ngn.. Kommer förmodligen somna ifrån skiten i alla fall :) :) :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Mackan wrote:
Jonas S wrote:
Mackan wrote:
Jonas S wrote:
Cosmos wrote:

Matchen sänds på Arsenal.com

Såg matchen mot Lena den vägen funkade bra.

Jag tror bara All Star-matchen kan ses i repris, och bara i UK och Irland. De verkar bara ha rättigheter att visa Chivas, Viking och City matcherna live. Om jag fattat arsenal.com rätt.

Men matchen visas på Sky Sports 2 HD så det bör finnas streamar.

Precis så har jag också fattat det. Försökte signa upp mig på dygnsabonnemang på Skysports, men det gick ju så klart inte när man inte är i England.....

Du måste använda en VPN-tjänst. Då funkar det fint. Men det är ju bara en jäkla träningsmatch mot ett amerikanskt låtsas-lag. Ful-stream kan duga gott.

Jadå absolut bara jag hittar ngn.. Kommer förmodligen somna ifrån skiten i alla fall :) :) :)

Samma här :)

Be excited!

Henri
Bild för Henri

Var så längesen jag fulstreama, vilka sidor är det som gäller? 

Glenn
Bild för Glenn

Ska gå på Unibet stream enligt tv matchen

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Googla wiziwig. Där finns det länkar :)

Henri
Bild för Henri

Okej, det som gäller fortfarande :) Tack!

Henrik Lindh
Bild för Henrik Lindh
Mackan
Bild för Mackan

Twitter: @mackan_carlsson

 

André Wiberg
Bild för André Wiberg

walcott platsar fan inte i detta lag! Han har helt stannat i utvecklingen. SÄLJ!! 

André Wiberg
Bild för André Wiberg

walcott platsar fan inte i detta lag! Han har helt stannat i utvecklingen. SÄLJ!! 

André Wiberg
Bild för André Wiberg
B-G
Bild för B-G

Chuba.  Där har vi vår striker denna säsong ;)

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Hur var matchen?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Här finns highlights

https://youtu.be/lf5acF-XeHM

COYG

Mackan
Bild för Mackan

Det var väl en helt ok match där det återigen luftades många av ungtupparna i andra halvlek. Ingenting under matchen i går fick mig dock att tro mindre på vårt behov av en striker. Chuba ok till och från, men jag har svårt att se honom som ngn startspelare. Walcott får inte mycket att funger och ser dessutom skapligt ointresserad ut.

Bielik och Holding gjorde ett bra intryck som mittbackspar tycker jag där framförallt Holding imponerade på mig. Ung och första matchen men såg jäkligt trygg ut för det mesta.

Xhaka kommer bli ett grymt tillskott på vårt mittfält. Bra skott, bra hörnor och även han stark och trygg i sitt spel.

Ox lite som förra försäsongen. Pigga ben och jäkligt mycket snygga dragningar. Tyvärr tar han även i år dragningarna ett steg för långt och sätter sig i lite svårare situationer än han skulle behöva. Kunde han bara titta upp lite mer och läsa spelet skulle han vara såååå bra.

Campbell... Ja han gör ett straffmål och en del ok saker, men jag tycker han ser klumpig och tafflig ut i bollbehandlingen lite väl ofta.

Cech hyfsat missnöjd när Drogba fick göra mål :)

 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Tosse
Bild för Tosse
Mackan wrote:

Det var väl en helt ok match där det återigen luftades många av ungtupparna i andra halvlek. Ingenting under matchen i går fick mig dock att tro mindre på vårt behov av en striker. Chuba ok till och från, men jag har svårt att se honom som ngn startspelare. Walcott får inte mycket att funger och ser dessutom skapligt ointresserad ut.

Bielik och Holding gjorde ett bra intryck som mittbackspar tycker jag där framförallt Holding imponerade på mig. Ung och första matchen men såg jäkligt trygg ut för det mesta.

Xhaka kommer bli ett grymt tillskott på vårt mittfält. Bra skott, bra hörnor och även han stark och trygg i sitt spel.

Ox lite som förra försäsongen. Pigga ben och jäkligt mycket snygga dragningar. Tyvärr tar han även i år dragningarna ett steg för långt och sätter sig i lite svårare situationer än han skulle behöva. Kunde han bara titta upp lite mer och läsa spelet skulle han vara såååå bra.

Campbell... Ja han gör ett straffmål och en del ok saker, men jag tycker han ser klumpig och tafflig ut i bollbehandlingen lite väl ofta.

Cech hyfsat missnöjd när Drogba fick göra mål :)

 

Men Bilelik's blindpassning in i mitten som skapar spelvändningen vid MSL's mål tillhör ungdomsfotbollens lägre åldrar.

Sidor