Medlemmar: 8858 st.
Visa menyn

Leicester - Arsenal 20/8 kl 18.30

233 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:

Defensivt ser det bra ut än så länge. 

Jag håller med. Även om vi inte satts på prov så mycket. Men Kos, vilken spelare! Få mittbackar som är bättre. Kanske ingen i PL? Jag tycker inte det.

Be excited!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Tyvärr så verkar det bli rött på Coq idag...

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral
Kenny Nordh wrote:

Tyvärr så verkar det bli rött på Coq idag...

Kommer du ifrån Örebro? ;-)

Gällande Kos är han väldigt bra, ja. Holding ser också bättre ut idag, men klart att man växer med en bra och erfaren back bredvid sig. Kaptensbindeln sitter också fint på Kos. 

Gött smeknamn på Wes Morgan, förresten. Captain Morgan. :-D

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Alltså där är de straff eller kort å onekligen var de inte straff så varför får han inte kort för filmning?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Vi är alltid sist på 2-bollarna. Och ser så sjukt ointresserade ut ibland. Vi måste få Alexis, Cazorla, Walcott se mer intresserade ut. Man får känslan av att de inte vill kämpa för laget. Det blir ingen framgång med sånna insatser!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Tyvärr så verkar det bli rött på Coq idag...

Kommer du ifrån Örebro? ;-)

Gällande Kos är han väldigt bra, ja. Holding ser också bättre ut idag, men klart att man växer med en bra och erfaren back bredvid sig. Kaptensbindeln sitter också fint på Kos. 

Gött smeknamn på Wes Morgan, förresten. Captain Morgan. :-D

Mest pk i Pl Varannan vatten då de både har rom å drinkwater hahah

Sral
Bild för Sral

Det jag kan klaga på är väl att Leicester känns vassare och vildare när det vankas målchans. Oxen som hade en fin aktion såg ut att tveka, då går det för långsamt. 

Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Tyvärr så verkar det bli rött på Coq idag...

Gällande Kos är han väldigt bra, ja. Holding ser också bättre ut idag, men klart att man växer med en bra och erfaren back bredvid sig. Kaptensbindeln sitter också fint på Kos.

Så är det ju. Och jag håller med. Jag är bara så rädd att den där situationen när rutin och klass blir avgörande kommer avgöra matchen. Så är det ofta i dessa matcher. Så svårt att spela mittback. Svåraste positionen på planen. Och speciellt som vi spelar. Det finns inga marginaler alls. Men bra första halvlek för Holding.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Kenny Nordh wrote:

Vi är alltid sist på 2-bollarna. Och ser så sjukt ointresserade ut ibland. Vi måste få Alexis, Cazorla, Walcott se mer intresserade ut. Man får känslan av att de inte vill kämpa för laget. Det blir ingen framgång med sånna insatser!

Jag är känd för va pessimistisk men jag har nog mött min överman. Hoppas du spelar på dina profetior!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Sral wrote:

Det jag kan klaga på är väl att Leicester känns vassare och vildare när det vankas målchans. Oxen som hade en fin aktion såg ut att tveka, då går det för långsamt. 

Som gjort för att Giroid ska komma in å avgöra!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jimmy Roslund wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Tyvärr så verkar det bli rött på Coq idag...

Kommer du ifrån Örebro? ;-)

Gällande Kos är han väldigt bra, ja. Holding ser också bättre ut idag, men klart att man växer med en bra och erfaren back bredvid sig. Kaptensbindeln sitter också fint på Kos. 

Gött smeknamn på Wes Morgan, förresten. Captain Morgan. :-D

Mest pk i Pl Varannan vatten då de både har rom å drinkwater hahah

 

Haha ja det är därför jag gnäller hela tiiiin. Kos är magisk. Men vi måste få fart där fram, de kan så mkt bättre, man ska kräva mer. De går in halvhjärtat i löpningarna och duellerna.

Haha den var bra :)

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral
Jimmy Roslund wrote:
Sral wrote:

Det jag kan klaga på är väl att Leicester känns vassare och vildare när det vankas målchans. Oxen som hade en fin aktion såg ut att tveka, då går det för långsamt. 

Som gjort för att Giroid ska komma in å avgöra!

Haha, ja, det vore sweet. :-)

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Va fan håller Sanchez på med? 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jepson
Bild för Jepson

Sanchez? Passar vart? Jösses. COYG 

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Sanchez kör en Walcott

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Ooooch igen av Sanchez, byte....med vem???

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Fy f n va dåligt detta är

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Coq ska va nöjd att han är kvar på plan.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Så nu är jag med, har nattat barnen. Såg i appen att det stod 0-0 så inte fan glor jag på det om jag kan spola över det.

Vad har jag missat ?

Har vårat fulländande lag krossat dom spelmässigt iaf? Har vi haft otur på lägena ?

1 skott på mål enligt appen, måste vara vårat förträffliga anfall utan Giroud som dominerar igen.

Är Giroud och Özil inbytta än ? Borde de vara, generalfel annars...

I år smäller det !

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Jimmy Österman wrote:

Så nu är jag med, har nattat barnen. Såg i appen att det stod 0-0 så inte fan glor jag på det om jag kan spola över det.

Vad har jag missat ?

Har vårat fulländande lag krossat dom spelmässigt iaf? Har vi haft otur på lägena ?

1 skott på mål enligt appen, måste vara vårat förträffliga anfall utan Giroud som dominerar igen.

Är Giroud och Özil inbytta än ? Borde de vara, generalfel annars...

Nej men de värmer. Lite..

 

"Why fly if you could walk on water?"

Sral
Bild för Sral

Vi ser i alla fall bättre ut bakåt. 0-0 skulle vara ett fall framåt i mina ögon. Dock inte bra nog framåt.

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Jimmy Österman wrote:

Så nu är jag med, har nattat barnen. Såg i appen att det stod 0-0 så inte fan glor jag på det om jag kan spola över det.

Vad har jag missat ?

Har vårat fulländande lag krossat dom spelmässigt iaf? Har vi haft otur på lägena ?

1 skott på mål enligt appen, måste vara vårat förträffliga anfall utan Giroud som dominerar igen.

Är Giroud och Özil inbytta än ? Borde de vara, generalfel annars...

General fel deluxe

 

Walcott har återigen blivit osynlig 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Sanches verkar ju helt opeppad. Mår inte bra laget nu. Istället för vissa alla kritiker de har fel så Lägger de sig å blåttar struparna typ. Jobba in en nu!

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Jimmy Österman wrote:

Så nu är jag med, har nattat barnen. Såg i appen att det stod 0-0 så inte fan glor jag på det om jag kan spola över det.

Vad har jag missat ?

Har vårat fulländande lag krossat dom spelmässigt iaf? Har vi haft otur på lägena ?

1 skott på mål enligt appen, måste vara vårat förträffliga anfall utan Giroud som dominerar igen.

Är Giroud och Özil inbytta än ? Borde de vara, generalfel annars...

General fel deluxe

 

Walcott har återigen blivit osynlig 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Vi behöver en renodlad anfallare. 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Ne det här ser så jävla illa ut.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Vi spelar som kattskit framåt. Många som inte är i form

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Özil o Giroud måste väl orka 30 iaf. Kom igen och agera nu Wenger

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi måste ha Özil

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Sanchez slår bort mycket..

 

"Why fly if you could walk on water?"

Sidor