Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Arsenal - Hull

189 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Petrus W wrote:
Mickys wrote:

Kan inte förstå att folk kan svälja sådana här skitinsatser om och om igen bara för att vi hade tur och vinna mot ett riktigt svagt Hull.

tänk om vi hade haft Winjaldum och Mané istället för Coq och Iwobi/Walle. Vi hånar fools att de köper skit PL spelare. De är betydligt bättre än våra

Och ändå ligger vi före pool, om dom har så betydligt bättre spelare så måste ju vi ha en betydligt bättre coach?

jo för det är ju bara 2 spelare i ett lag eller? Sen är det väl ställningen efter 38 omgångar som räknas. Men Fools har några klantskallar som säkert ställer till det för dem men vad det har att göra med att de har två spelare som skulle förstärka oss vet jag ej.

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Nu är allt bra och Wenger är kung igen.

Men lägg av Mickys, visa mg ett enda inlägg som påstår det???

Vi vinner en match vi skall vinna, vänder vår negativa trend. Klart som f*n det känns skönt jämfört med ett poängtapp. 

Att vi spelar dåligt och inte gör en bra match är oroväckande.

nä men det är många kommentarer om en bra seger, bra spel osv. Du är iaf inne på att vi fortfarande spelar dåligt och det är absolut oroväckande för fortsättningen. Det var länge sedan det var så många lag inom så få poäng kämpades om 3 platser. Vi måste rycka upp oss 2-3 nivåer minst

COYG

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Mickys wrote:
Petrus W wrote:
Mickys wrote:

Kan inte förstå att folk kan svälja sådana här skitinsatser om och om igen bara för att vi hade tur och vinna mot ett riktigt svagt Hull.

tänk om vi hade haft Winjaldum och Mané istället för Coq och Iwobi/Walle. Vi hånar fools att de köper skit PL spelare. De är betydligt bättre än våra

Och ändå ligger vi före pool, om dom har så betydligt bättre spelare så måste ju vi ha en betydligt bättre coach?

jo för det är ju bara 2 spelare i ett lag eller? Sen är det väl ställningen efter 38 omgångar som räknas. Men Fools har några klantskallar som säkert ställer till det för dem men vad det har att göra med att de har två spelare som skulle förstärka oss vet jag ej.

Missförstod dig kanske lite! Läste det som att su tyckte pools spelare var så mkt bättre än våra!

Ingen är väl nöjd över spelet just nu, men det viktigaste är så klart att ta 3 poäng! Hur många matcher dom senaste åren har vi inte spelat ut motståndare efter noter men ändå bara fått 1 eller 0 poäng? 

3poäng är det primära

Finlir och gladsamba är det sekundära!

Glenn
Bild för Glenn
Petrus W wrote:
Mickys wrote:
Petrus W wrote:
Mickys wrote:

Kan inte förstå att folk kan svälja sådana här skitinsatser om och om igen bara för att vi hade tur och vinna mot ett riktigt svagt Hull.

tänk om vi hade haft Winjaldum och Mané istället för Coq och Iwobi/Walle. Vi hånar fools att de köper skit PL spelare. De är betydligt bättre än våra

Och ändå ligger vi före pool, om dom har så betydligt bättre spelare så måste ju vi ha en betydligt bättre coach?

jo för det är ju bara 2 spelare i ett lag eller? Sen är det väl ställningen efter 38 omgångar som räknas. Men Fools har några klantskallar som säkert ställer till det för dem men vad det har att göra med att de har två spelare som skulle förstärka oss vet jag ej.

Missförstod dig kanske lite! Läste det som att su tyckte pools spelare var så mkt bättre än våra!

Ingen är väl nöjd över spelet just nu, men det viktigaste är så klart att ta 3 poäng! Hur många matcher dom senaste åren har vi inte spelat ut motståndare efter noter men ändå bara fått 1 eller 0 poäng? 

3poäng är det primära

Finlir och gladsamba är det sekundära!

hade kunnat köpa ditt resonemang om vi låg där Chelski låg, 12p före alla andra. (Troligen iaf). Nu spelar vi kasst och tråkigt och förlorar massa poäng. Tycker inte det är kul att se oss spela för tillfället. Saknar vårt roliga spel även om vi inte alltid vann

COYG

Tillis
Bild för Tillis

Mickys,Mickys du får bli lite mer positiv. Nybliven farsa och allt som du är ,( grattis förresten ,) Du får följa med mig till England en gång så sjunger vi ikapp på läktaren.

Alex Nilsson
Bild för Alex Nilsson

Liverpool o United tappa väl poäng mot Hull, och vi vann, 

Han har inte tid Tillis, undulaten ska ha kalas

Glenn
Bild för Glenn
Alex Nilsson wrote:

Liverpool o United tappa väl poäng mot Hull, och vi vann, 

Han har inte tid Tillis, undulaten ska ha kalas

snackar skit som vanligt! Tillför något till diskussionen nån gång istället

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Tillis wrote:

Mickys,Mickys du får bli lite mer positiv. Nybliven farsa och allt som du är ,( grattis förresten ,) Du får följa med mig till England en gång så sjunger vi ikapp på läktaren.

har varit där flera ggr och åker inte tillbaka förrän vi har en ny chef på bänken.

tackar så mkt. Ett barn är inget, två är en helt annan sak :-)

handlar inte om positiv el negativ tillis. Det handlar om vad man har för krav. Jag har antagligen för höga krav på det mesta här i livet. Svårt att sänka de bara. Får försöka.... glad att vi inte är sist iaf! :-)

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Ett barn är inget, två är en helt annan sak :-)

Två barn är inget, tre barnbarn är en helt annan sak. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Alex Nilsson
Bild för Alex Nilsson

Tre barn e en helt annan sak

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Mickys, du har helt rätt! Man ska ställa krav! Tänk er själva att få ut så lite av så pass bra spelare vi har.

Det är en gåta för mig!  Många här inne kanske är nöjda med att komma 3:a 4:a. Det är inte jag, sorry.

Vi pratar elit, inte korpfotboll. Vi vill, vi kan och ska vinna. Vi ska vara bäst!

Så enkelt!

Tomas A.

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Ett barn är inget, två är en helt annan sak :-)

Två barn är inget, tre barnbarn är en helt annan sak. ;)

har du tre barnbarn Pelle??? Trodde du var i min ålder :-)

COYG

Alex Nilsson
Bild för Alex Nilsson

vi vann o det var mer än vad pool o United lyckades med trots att Pool har mane i laget.

Nu blickar vi mot Pool 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Kan inte förstå att folk kan svälja sådana här skitinsatser om och om igen bara för att vi hade tur och vinna mot ett riktigt svagt Hull.

tänk om vi hade haft Winjaldum och Mané istället för Coq och Iwobi/Walle. Vi hånar fools att de köper skit PL spelare. De är betydligt bättre än våra

Där har du helt rätt. Säger det för 100 gången. Vår säsong gick i transferfönstret.

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Ett barn är inget, två är en helt annan sak :-)

Två barn är inget, tre barnbarn är en helt annan sak. ;)

har du tre barnbarn Pelle??? Trodde du var i min ålder :-)

Jupp, älsta barnbarnet fyller fem snart, själv blir jag 50 i påsk så jag har några år att plussa på din ålder. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Alex Nilsson wrote:

vi vann o det var mer än vad pool o United lyckades med trots att Pool har mane i laget.

Nu blickar vi mot Pool 

united slog Watford, fools lekte med Tottenham osv osv. Det gjorde inte vi direkt. Vet inte vad den övningen ska ge?

COYG

B-G
Bild för B-G

Utan att minnas deras resultat säkert så tror jag han menade deras resultat mot Hull. 

Twitter @grvdga

Tillis
Bild för Tillis

Det måste vara jobbigt att vara förbannad efter en förlust, förbannad efter oavgjort och förbannad efter seger om inte spelet är bra nog.

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:

Utan att minnas deras resultat säkert så tror jag han menade deras resultat mot Hull. 

det fattar jag med. Men att komma med exemplet att vi vann mot ett bottenlag som andra inte vann mot blir ju rätt menlöst när vi förlorat mot lag som andra vunnit mot. Trots att Mané spelar i laget. Sa bara att Mané och Winjaldum hade gått in i vårt lag för Coq och Iwobi. Då hade vi kunnat se riktigt starka ut. Mané-sanchez-walle där framme kunde blivit bra.

COYG

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic

3 poäng är 3 poäng hur det än ser ut på planen. 

Underbart när Arsenal vinner :) 

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Tosse
Bild för Tosse
Mickys wrote:
B-G wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Bra seger mot ett lag som snott poäng av både Pool och United. Nu tar BM av bara farten!

bra seger??? Enda bra var 3p. Jag har lite högre krav på özil som är bäst betald än en grovjobbare som coq. Idag ung lika usla

Värdelös seger. Fan oxå. Härliga poäng dock ;)

såg inte matchen så det var min analys.  Litar på Dig. 

då hade du för en gång skull rätt! Fortsätta lita på mig! :-)

Arsenal i ett nötskal. Nu är allt bra och Wenger är kung igen. Slå ett bottenlag hemma med nöd o näppe o domarhjälp. Detta spel räcker inte till en topp 10:e plats. Så här har det sett ut länge. Det är det som stör mig. Men ni som tyckte det var bra får gärna fira vidare. Hade önskat att krismötet skulle gett något resultat

18p ner till WH på 10:e plats,  även om spelet hackar tror jag att vi blir åtminstone säg topp 8

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
B-G wrote:

Utan att minnas deras resultat säkert så tror jag han menade deras resultat mot Hull. 

det fattar jag med. Men att komma med exemplet att vi vann mot ett bottenlag som andra inte vann mot blir ju rätt menlöst när vi förlorat mot lag som andra vunnit mot. Trots att Mané spelar i laget. Sa bara att Mané och Winjaldum hade gått in i vårt lag för Coq och Iwobi. Då hade vi kunnat se riktigt starka ut. Mané-sanchez-walle där framme kunde blivit bra.

Förstår. Tänker mer på hatet som kommer när Wenger VINNER. Jämfört när Frälsarn och almighty Mou tappar. 

Twitter @grvdga

Woody
Bild för Woody

Ganska avmätt och trist historia. Tur med domsluten. Vad som tyvärr slår mig är att det ibland blir trist att titta på (något man ändå gör). Arsenals spelide (Vilket påhitt liksom) är förutsägbar till max. Man vet exakt vad spelarna gör gång på gång. Eftersöker överraskningsmoment och mönsterbryt. Just detta med ingen plan B är otroligt avtändande. Nu vann Arsenal men i övrigt inte mycket mer. Rock on !

B-G
Bild för B-G
Woody wrote:

Ganska avmätt och trist historia. Tur med domsluten. Vad som tyvärr slår mig är att det ibland blir trist att titta på (något man ändå gör). Arsenals spelide (Vilket påhitt liksom) är förutsägbar till max. Man vet exakt vad spelarna gör gång på gång. Eftersöker överraskningsmoment och mönsterbryt. Just detta med ingen plan B är otroligt avtändande. Nu vann Arsenal men i övrigt inte mycket mer. Rock on !

Precis som det skall vara. Ta 3p och Trötta inte ut sig i onödan.

Ang tur med domsluten, det var på tiden. Efter matchen mot Chelsea så började man tvivla igen på kåren. 

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
B-G wrote:
Woody wrote:

Ganska avmätt och trist historia. Tur med domsluten. Vad som tyvärr slår mig är att det ibland blir trist att titta på (något man ändå gör). Arsenals spelide (Vilket påhitt liksom) är förutsägbar till max. Man vet exakt vad spelarna gör gång på gång. Eftersöker överraskningsmoment och mönsterbryt. Just detta med ingen plan B är otroligt avtändande. Nu vann Arsenal men i övrigt inte mycket mer. Rock on !

Precis som det skall vara. Ta 3p och Trötta inte ut sig i onödan.

Ang tur med domsluten, det var på tiden. Efter matchen mot Chelsea så började man tvivla igen på kåren. 

Nja, vi ligger allt på plus med domsluten denna säsong så mycket som vi trots allt fått med oss, även om vi hade otur mot Chelsea.

If it's too strong, then you're too weak!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Pelle wrote:

Nja, vi ligger allt på plus med domsluten denna säsong så mycket som vi trots allt fått med oss, även om vi hade otur mot Chelsea.

Plus med domsluten? Det vete fanken om jag håller med om. Alla beslut av Clattenburg mot Hull är helt korrekta. Plus kan man väl rimligen bara få om man får med sig felaktiga domslut? Vi har fått ett par helt horribla straffar emot oss varav den mot Tottenham hemma kostade två poäng, två offsidemål för City när vi förlorar med 2-1, utebliven solklar straff borta mot Everton vid underläge 1-2 i en match där deras andra mål kom på en hörna som var rent horribelt felaktigt dömd, Xhakas skämt till utvisning hemma mot Swansea... Finns säkert mer också. Det är väl Burnley hemma som vi hade flyt att domaren missade offsiden vid straffen - men å andra sidan blev vi ju totalrånade på en straff tidigare i samma match. Burnley borta avgör vi möjligen med ett offsidemål (det är inte hands) men eftersom ingen ens efter femtioelva repriser kan se om det är Kos eller Chamberlain som sparkar till bollen så måste det ha varit än omöjligare för domaren så då ska det inte blåsas offside eftersom principen alltid är att du som domare måste vara 100% säker på att ett regelbrott har begåtts för att du ska blåsa för det.

Det enda direkt felaktiga mål jag kan komma på är Alexis mot West Ham i december, men då stod det redan 4-1 till oss och det var typ en minut kvar så knappast särskilt avgörande.

Sekreterare Arsenal Sweden

Pelle
Bild för Pelle
Lars Lundstedt wrote:
Pelle wrote:

Nja, vi ligger allt på plus med domsluten denna säsong så mycket som vi trots allt fått med oss, även om vi hade otur mot Chelsea.

Plus med domsluten? Det vete fanken om jag håller med om. Alla beslut av Clattenburg mot Hull är helt korrekta. Plus kan man väl rimligen bara få om man får med sig felaktiga domslut? Vi har fått ett par helt horribla straffar emot oss varav den mot Tottenham hemma kostade två poäng, två offsidemål för City när vi förlorar med 2-1, utebliven solklar straff borta mot Everton vid underläge 1-2 i en match där deras andra mål kom på en hörna som var rent horribelt felaktigt dömd, Xhakas skämt till utvisning hemma mot Swansea... Finns säkert mer också. Det är väl Burnley hemma som vi hade flyt att domaren missade offsiden vid straffen - men å andra sidan blev vi ju totalrånade på en straff tidigare i samma match. Burnley borta avgör vi möjligen med ett offsidemål (det är inte hands) men eftersom ingen ens efter femtioelva repriser kan se om det är Kos eller Chamberlain som sparkar till bollen så måste det ha varit än omöjligare för domaren så då ska det inte blåsas offside eftersom principen alltid är att du som domare måste vara 100% säker på att ett regelbrott har begåtts för att du ska blåsa för det.

Det enda direkt felaktiga mål jag kan komma på är Alexis mot West Ham i december, men då stod det redan 4-1 till oss och det var typ en minut kvar så knappast särskilt avgörande.

Clattenburg har själv bett om ursäkt för sitt fel att godkänna Sanchez första mål. Jag minns inte vilken match och har inte tid att bläddra igenom alla matchrapporter men ena matchen där vi fick en "horribel straff emot iss" fick vi en lika horribel straff med oss. Kos påverkar spelet med sin hands och står offside varpå det inte spelar någon roll om det var han eller Oxen som sparkade. Sen kan en domare mycket föl döma det till hands även om varken du eller jag tycker det.

Förstår jag dig rätt att domaren gör rätt som friar vår offside om han inte var 100% söker medan Citys mål som var lika tveksamma gör dom fel som friar då dom inte var 100% säkra? Du tycker inte möjligen det ät´r lite enögt tesonerat? ;) :D

orkar inte gå igenom alla situationer men jag har ofta tänkt, och även fått höra, att vi haft flyt med domarna i år, vilket alla som inte är gooners anser. Kan ju antyda något...

If it's too strong, then you're too weak!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Pelle wrote:

Clattenburg har själv bett om ursäkt för sitt fel att godkänna Sanchez första mål. Jag minns inte vilken match och har inte tid att bläddra igenom alla matchrapporter men ena matchen där vi fick en "horribel straff emot iss" fick vi en lika horribel straff med oss. Kos påverkar spelet med sin hands och står offside varpå det inte spelar någon roll om det var han eller Oxen som sparkade. Sen kan en domare mycket föl döma det till hands även om varken du eller jag tycker det.

Förstår jag dig rätt att domaren gör rätt som friar vår offside om han inte var 100% söker medan Citys mål som var lika tveksamma gör dom fel som friar då dom inte var 100% säkra? Du tycker inte möjligen det ät´r lite enögt tesonerat? ;) :D

orkar inte gå igenom alla situationer men jag har ofta tänkt, och även fått höra, att vi haft flyt med domarna i år, vilket alla som inte är gooners anser. Kan ju antyda något...

Den enda match den här säsongen som både vi och motståndarna har fått straff är väl Burnley hemma? Där är absolut missen att de inte ser att Kos är offside i förstaläget, men då hade vi ju som sagt den uteblivna straffen när Mustafi blev fälld tidigare i matchen så det jämnade ju ut sig på bara någon halvtimme :-)

Skillnaden mellan vårt mål mot borta mot Burnley och Citys båda mål är att deras två offsider inte är något att diskutera medan vi fortfarande efter flera månader inte är säkra på om det verkligen är offside på vårt mål och man kan absolut säga i det här fallet att vi har flyt att inte domarna chansar och blåser offside men det hade som sagt varit felaktigt enligt min mening för en domare får inte chansa. Citys båda mål var offside och domarna missade det. Visst, är de inte säkra ska de inte blåsa men framför allt det andra målet när Silva står gott och väl en meter offside och ivägen för Cech och dessutom försöker nå bollen är bara uselt att inte vinka för. Det första kan jag köpa att man missar för den var inte med särskilt stor marginal men det andra målet är bara för dåligt.

Oavsett detaljer så menar jag att man inte gärna kan kalla det flyt när domaren bara gör det han ska göra. Tur har man som jag ser det när han gör fel till ens fördel. Och vad gäller Clattenburgs ursäkt så skulle jag vilja höra exakt vad han sade, för anta att han sade "sorry boys, I just couldn't see if it was handball" - det kan du tolka som en ursäkt för att han hade fel eller bara som "tja, vad ska jag göra om jag inte såg det?". Och har Clattenburg tittat på repriser i halvtid har han för övrigt gjort ett rätt grovt övertramp, för domarna får inte göra det under några som helst omständigheter.

Sekreterare Arsenal Sweden

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Pelle wrote:

Nja, vi ligger allt på plus med domsluten denna säsong så mycket som vi trots allt fått med oss, även om vi hade otur mot Chelsea.

Plus med domsluten? Det vete fanken om jag håller med om. Alla beslut av Clattenburg mot Hull är helt korrekta. Plus kan man väl rimligen bara få om man får med sig felaktiga domslut? Vi har fått ett par helt horribla straffar emot oss varav den mot Tottenham hemma kostade två poäng, två offsidemål för City när vi förlorar med 2-1, utebliven solklar straff borta mot Everton vid underläge 1-2 i en match där deras andra mål kom på en hörna som var rent horribelt felaktigt dömd, Xhakas skämt till utvisning hemma mot Swansea... Finns säkert mer också. Det är väl Burnley hemma som vi hade flyt att domaren missade offsiden vid straffen - men å andra sidan blev vi ju totalrånade på en straff tidigare i samma match. Burnley borta avgör vi möjligen med ett offsidemål (det är inte hands) men eftersom ingen ens efter femtioelva repriser kan se om det är Kos eller Chamberlain som sparkar till bollen så måste det ha varit än omöjligare för domaren så då ska det inte blåsas offside eftersom principen alltid är att du som domare måste vara 100% säker på att ett regelbrott har begåtts för att du ska blåsa för det.

Det enda direkt felaktiga mål jag kan komma på är Alexis mot West Ham i december, men då stod det redan 4-1 till oss och det var typ en minut kvar så knappast särskilt avgörande.

Clattenburg har själv bett om ursäkt för sitt fel att godkänna Sanchez första mål. Jag minns inte vilken match och har inte tid att bläddra igenom alla matchrapporter men ena matchen där vi fick en "horribel straff emot iss" fick vi en lika horribel straff med oss. Kos påverkar spelet med sin hands och står offside varpå det inte spelar någon roll om det var han eller Oxen som sparkade. Sen kan en domare mycket föl döma det till hands även om varken du eller jag tycker det.

Förstår jag dig rätt att domaren gör rätt som friar vår offside om han inte var 100% söker medan Citys mål som var lika tveksamma gör dom fel som friar då dom inte var 100% säkra? Du tycker inte möjligen det ät´r lite enögt tesonerat? ;) :D

orkar inte gå igenom alla situationer men jag har ofta tänkt, och även fått höra, att vi haft flyt med domarna i år, vilket alla som inte är gooners anser. Kan ju antyda något...

Jag tror nog Larra typ aldrig anser ett domslut som gynnar oss är fel. Jag tycker som du att vi haft bra flyt med domarna iår. Kanske är det för vi brukar ha så extremt oflyt med dem annars så att en normal nivå känns som positiv.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Pelle wrote:

Nja, vi ligger allt på plus med domsluten denna säsong så mycket som vi trots allt fått med oss, även om vi hade otur mot Chelsea.

Plus med domsluten? Det vete fanken om jag håller med om. Alla beslut av Clattenburg mot Hull är helt korrekta. Plus kan man väl rimligen bara få om man får med sig felaktiga domslut? Vi har fått ett par helt horribla straffar emot oss varav den mot Tottenham hemma kostade två poäng, två offsidemål för City när vi förlorar med 2-1, utebliven solklar straff borta mot Everton vid underläge 1-2 i en match där deras andra mål kom på en hörna som var rent horribelt felaktigt dömd, Xhakas skämt till utvisning hemma mot Swansea... Finns säkert mer också. Det är väl Burnley hemma som vi hade flyt att domaren missade offsiden vid straffen - men å andra sidan blev vi ju totalrånade på en straff tidigare i samma match. Burnley borta avgör vi möjligen med ett offsidemål (det är inte hands) men eftersom ingen ens efter femtioelva repriser kan se om det är Kos eller Chamberlain som sparkar till bollen så måste det ha varit än omöjligare för domaren så då ska det inte blåsas offside eftersom principen alltid är att du som domare måste vara 100% säker på att ett regelbrott har begåtts för att du ska blåsa för det.

Det enda direkt felaktiga mål jag kan komma på är Alexis mot West Ham i december, men då stod det redan 4-1 till oss och det var typ en minut kvar så knappast särskilt avgörande.

Clattenburg har själv bett om ursäkt för sitt fel att godkänna Sanchez första mål. Jag minns inte vilken match och har inte tid att bläddra igenom alla matchrapporter men ena matchen där vi fick en "horribel straff emot iss" fick vi en lika horribel straff med oss. Kos påverkar spelet med sin hands och står offside varpå det inte spelar någon roll om det var han eller Oxen som sparkade. Sen kan en domare mycket föl döma det till hands även om varken du eller jag tycker det.

Förstår jag dig rätt att domaren gör rätt som friar vår offside om han inte var 100% söker medan Citys mål som var lika tveksamma gör dom fel som friar då dom inte var 100% säkra? Du tycker inte möjligen det ät´r lite enögt tesonerat? ;) :D

orkar inte gå igenom alla situationer men jag har ofta tänkt, och även fått höra, att vi haft flyt med domarna i år, vilket alla som inte är gooners anser. Kan ju antyda något...

Jag tror nog Larra typ aldrig anser ett domslut som gynnar oss är fel. Jag tycker som du att vi haft bra flyt med domarna iår. Kanske är det för vi brukar ha så extremt oflyt med dem annars så att en normal nivå känns som positiv.

Allt är relativt! :)

Sidor