Medlemmar: 8706 st.
Visa menyn

Arsenal - Everton 21/5 sista matchen för säsongen

121 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Bengelito
Bild för Bengelito
Arsenal - Everton 21/5 sista matchen för säsongen

Sista matchen i en omtumlande säsong, vad förväntas? 

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Mackan
Bild för Mackan
Bengelito wrote:

Förhoppning - Fortsätta på inslaget spår med uppställning och form. Alla spelar ut och vi vinner med 3-0.

Förväntning - Som ovan men att det blir en tuff, lite lortig match där vi avgör i 86:e med 2-1 genom Alexis. Han blir så firad och glad att han kritar nytt kontrakt av bara farten :) 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Bengelito
Bild för Bengelito

Hehe låter bra!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Pelle
Bild för Pelle

Jag förväntar mig att min svit fortsätter - jag har aldrig sett Arsenal förlora när jag varit på plats - så en seger förväntar jag mig.

Ser fram emot att få hylla våra hjältar även om dom inte skött sig så som jag förväntat mig denna säsong vill jag hylla dom. Alltid kul att försöka utläsa om man ser något i Alexis och Mesuts agerande som tyder på att dom lämnar eller kritar på nytt.

Sen hoppas jag att jag får se hur mycket Cazorlas son utvecklats sedan förra årets avslutning.

Fast största hoppet är självklart att Liverpool tappar poäng idag så vi kniper CL-platsen...

If it's too strong, then you're too weak!

Vicious
Bild för Vicious

Förväntar mig inte så mycket. Är lite inne på att vila ett par tunga pjäser till matchen nästa helg som spontant känns betydligt viktigare. Jag tror inte att Liverpool går bort sig.

#Championship

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Bellerins sikte alltså... :)

Men pigg inledning!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Pigg start! Fotbollsgodis på Sanchez passning <3

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Grymt ös här inne. Alla på plats i London? Kanske bästa starten iår?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

RoPa87
Bild för RoPa87

Jävla tur för Welbeck att Bellerin trycker in den. Hur fan kan han missa hahaha! 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Nu så! Kalibrerat!!

B-G
Bild för B-G

Herregud Welbeck. Hur kan han missa så öppet läge?? Tack Bellerin. 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
B-G wrote:

Herregud Welbeck. Hur kan han missa så öppet läge?? Tack Bellerin. 

Det såg du väl att det va en assist från Welbeck? ;)

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Fyfan om va illa om vi missar Cl pga att vi ställde upp ett skitlag i första matchen mot Pool. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:

Herregud Welbeck. Hur kan han missa så öppet läge?? Tack Bellerin. 

Där hade inte ens Giroud missat å haft nr 99

RoPa87
Bild för RoPa87

86-14 i bollinnehav till Liverpool efter första 10. Tror inte Liverpool klantar sig idag tyvärr. Hade väl behlvt ha kvar Gerrard för det ;)

RoPa87
Bild för RoPa87

Idiotsatsning av kos. Ren idioti!!!!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

ÄR HAN SERIÖS OLIVER?!?!

Glenn
Bild för Glenn

tyckte inte det var rött först men det är det! Avstängd i några matcher början på nästa säsong och ställer till den här matchen. Sicken idiottackling

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ohhh så dumt.

RoPa87
Bild för RoPa87
Farbror Frej wrote:

ÄR HAN SERIÖS OLIVER?!?!

solklart rött enligt mig. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

tyckte inte det var rött först men det är det! Avstängd i några matcher början på nästa säsong och ställer till den här matchen. Sicken idiottackling

Finalen med va?

RoPa87
Bild för RoPa87
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

tyckte inte det var rött först men det är det! Avstängd i några matcher början på nästa säsong och ställer till den här matchen. Sicken idiottackling

Finalen med va?

stämmer det. 

Jocke K
Bild för Jocke K

Solklar utvisning men lik förbannat måste Wenger protestera mot domaren!   

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Fyfan om va illa om vi missar Cl pga att vi ställde upp ett skitlag i första matchen mot Pool. 

jo den matchen eller alla andra skitmatcher vi gjort. Men att inte ha ett färdigt lag när säsongen börjar är inte speciellt intelligent

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:

tyckte inte det var rött först men det är det! Avstängd i några matcher början på nästa säsong och ställer till den här matchen. Sicken idiottackling

Jo jag har samma åsikt som dig. Så jävla korkat av Kos.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Känns ju inge vidare med den här backlinjen nu. In med BFG

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

tyckte inte det var rött först men det är det! Avstängd i några matcher början på nästa säsong och ställer till den här matchen. Sicken idiottackling

Finalen med va?

just det finalen med. Är musse hel?

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Fyfan om va illa om vi missar Cl pga att vi ställde upp ett skitlag i första matchen mot Pool. 

jo den matchen eller alla andra skitmatcher vi gjort. Men att inte ha ett färdigt lag när säsongen börjar är inte speciellt intelligent

Ja så är de så klart men eftersom även Pool gjort skitmatcher blir den extra tydlig. Nu lär de ju kvitta hur som efter den utvisningen tar vi nog inga 3 poäng.

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Helvete så korkad tackling, men jag ser inget fel i rött där, problemet är väl att i en annan match med andra lag i denna liga är det gult...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Haha varför buar man Valencia, inte direkt så han filmade 

Sidor