Medlemmar: 8824 st.
Visa menyn

Arsenal - Benfica 29/7 Emirates cup

47 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Arsenal - Benfica 29/7 Emirates cup

visar inte ArsenalTV matchen idag? Endast Eurosport 2?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Helt stendött. Det här forumet har blivit skittråkigt. Är vi 10-15 pers som skriver något alls. Förra matchen hade inte ens en matchtråd

COYG

B-G
Bild för B-G

Hallå...allå....llå...åååå!

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Konstig jävla elva. Är det inte läge att visa upp Lacazette på hemmaplan?

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Tycker man borde ha en av dessa matcherna med en reservuppställning och den andra med den tänkta startelvan i mån av tillgängliga spelare såklart. Dags att spela ihop laget nu..

Någon som har nån bra Stream på g?

Glenn
Bild för Glenn

Verkar sändas på Arsenal tv

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Chelsea, United, Shitty mfl spelar nästan alltid med mer el mindre startelva i första halvlek. Vi spelar sällan med första elvan förräns community shield eller ligapremiär... om ens då. Något jag aldrig kommer tycka är rätt

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Verkar sändas på Arsenal tv

har inte de enbart tv sändning innan, under paus och efter matchen när den sänds på engelsk tv? Trodde bara de hade ljud idag. 

Men kunde ordna eurosport 2 genom Telia play+ genom svåger. Så nu är jag nöjd iaf!

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Chelsea, United, Shitty mfl spelar nästan alltid med mer el mindre startelva i första halvlek. Vi spelar sällan med första elvan förräns community shield eller ligapremiär... om ens då. Något jag aldrig kommer tycka är rätt

jag förstår det under Asien och Australien turnén och tycker det är rätt där. Så alla får speltid och dp spelet och så inte ör speciellt viktigt utan enbart det fysiska som är viktigt. Men nu i Emirates cup så borde första eller andra matchen eller en halvlek i båda matcherna bestå av så många spelare som.möjligt som är tilltänkta till startelvan i premiären. 

Edit: det är väl ifs bara xhaka och Holding (så som han spelade sista matcherna av säsongen) som jag tycker borde vara startspelare i premiären som startar idag, kanske även kolasinac, men sett för lite av honom..

Jonas S
Bild för Jonas S

Vi har ju i alla fall de fulaste matchtröjorna i PL kommande säsong. Ser ut som Vira Blåtira..

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Fan bara ljud.

någon med stream?

COYG

Tosse
Bild för Tosse

Försvaret??? 

RoPa87
Bild för RoPa87

Underbart jobb av kolasinac innan målet. Bra att aldrig ge sig. 

Tosse
Bild för Tosse

Stark där Kolasinac

Jepson
Bild för Jepson

Kolasinac, äntligen ytterligare en som ger sig fan på att ha tag i bollen. Snygg flick till walcott som äntligen träffar mål

Byarum
Bild för Byarum
Robin Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Chelsea, United, Shitty mfl spelar nästan alltid med mer el mindre startelva i första halvlek. Vi spelar sällan med första elvan förräns community shield eller ligapremiär... om ens då. Något jag aldrig kommer tycka är rätt

jag förstår det under Asien och Australien turnén och tycker det är rätt där. Så alla får speltid och dp spelet och så inte ör speciellt viktigt utan enbart det fysiska som är viktigt. Men nu i Emirates cup så borde första eller andra matchen eller en halvlek i båda matcherna bestå av så många spelare som.möjligt som är tilltänkta till startelvan i premiären. 

Edit: det är väl ifs bara xhaka och Holding (så som han spelade sista matcherna av säsongen) som jag tycker borde vara startspelare i premiären som startar idag, kanske även kolasinac, men sett för lite av honom..

 

Instämmer. Huvudlöst att inte samspela laget. Det om något säger väl var nånstans Wenger befinner sig jämfört ned de andra klubbarnas manager och som ett brev på posten inleder vi alltid med förluster,,,, i min värld är detta helt obegripligt, men jag är ju inte manager med dryga hundra miljoner i lön,,,

Bosse

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jonas S wrote:

Vi har ju i alla fall de fulaste matchtröjorna i PL kommande säsong. Ser ut som Vira Blåtira..

Hoppas verkligen inte att vi förnyar med Puma. Riktigt dåliga kit har de släppt genom åren. 

RoPa87
Bild för RoPa87

Riiiiiktigt fint 2-1 mål. Walcott med sitt andra. Bra in han kan starta säsongen starkt också!

Är det någon som är långt efter i sändningen så ber jag om ursäkt!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Kolasinac verkar ha en fin inläggsfot! 

RoPa87
Bild för RoPa87
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Vi har ju i alla fall de fulaste matchtröjorna i PL kommande säsong. Ser ut som Vira Blåtira..

Hoppas verkligen inte att vi förnyar med Puma. Riktigt dåliga kit har de släppt genom åren. 

tycker första och tredje är bra i år. Vi har ju haft snyggare men inga fel med dessa. Men det blåa är jag tveksam till, tycker inte der är fult men hade absokut inte valt det själv ju ;) 

Tosse
Bild för Tosse

Walcott igen. Kolasinac i högsta grad inblandad i förspelet igen. 

Tosse
Bild för Tosse

Coquelin ut, redan borta några månader. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Tosse wrote:

Coquelin ut, redan borta några månader. 

med tanke på hur han kunde springa i samband med 2-1 så är det nog bara en försiktighetsåtgärd..

Tosse
Bild för Tosse

Men detta försvar??? 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Robin Palmkvist wrote:
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Vi har ju i alla fall de fulaste matchtröjorna i PL kommande säsong. Ser ut som Vira Blåtira..

Hoppas verkligen inte att vi förnyar med Puma. Riktigt dåliga kit har de släppt genom åren. 

tycker första och tredje är bra i år. Vi har ju haft snyggare men inga fel med dessa. Men det blåa är jag tveksam till, tycker inte der är fult men hade absokut inte valt det själv ju ;) 

Jo det tycker jag också. Men är ju alltid minst ett av ställen som är bedrövliga. Och som du säger, vi har haft snyggare. 

Jepson
Bild för Jepson

Sjabbel i backlinjen. Bättre nu än i ligan. Men skärpning

Mackan
Bild för Mackan

Båda målen efter rätt tveksamma insatser från Merta tyvärr. 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S

Och där fick man ett riktigt Giroud-mål. Så vass i boxen.

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson

Åååååå så snyggt. Jag blir alldeles till mig i eufori. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Det saknas verkligen  inte underhållning i den här matchen. Inte mycket till försvarsspel åt något av hållen. Men många bra anfall. Kolasinac, Giroud och Nelson har sett bra ut.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious

Man har ju sett ynglingar förut som tagit för sig rejält på försäsongen och sen har det inte blivit något när väl säsongen dragit igång, men frågan är om inte Nelson kan bli en genombrottsman i år?

#Championship

Sidor