Medlemmar: 8902 st.
Visa menyn

Arsenal - Leicester 11/8

242 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
MickeLi
Bild för MickeLi

One touch. ...GOOOOAL 

twitter: @MikeBergkamp

Glenn
Bild för Glenn

Älskar att Giroud stannar. Han komner bli viktig

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Helt sjukt!

RoPa87
Bild för RoPa87

Kanske ska starta med giroud och Lacazette på banan i fortsättningen. Eller fungerar giroud bara när han får komma in som sub och är förbannad för att han inte fick starta. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Om vi släpper in ett till mål nu sparkar jag sönder tvn. Håll i!!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Robin Palmkvist wrote:

Kanske ska starta med giroud och Lacazette på banan i fortsättningen.

Svar ja.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:

Om vi släpper in ett till mål nu sparkar jag sönder tvn. Håll i!!

haha! Ändå läge att byta ut tjocktv'n :-)

COYG

Isamag
Bild för Isamag

Giroud kommer vara nya ole gunnar solskaer om han blir kvar.. supersub!

RoPa87
Bild för RoPa87

Har Walcott rört bollen än?

MickeLi
Bild för MickeLi
Mickys wrote:
Jonas S wrote:

Om vi släpper in ett till mål nu sparkar jag sönder tvn. Håll i!!

haha! Ändå läge att byta ut tjocktv'n :-)

 

Haha..

twitter: @MikeBergkamp

Byarum
Bild för Byarum

Det blir en helt annan tyngd med Giroud än med "snubbelbeck"...

Bosse

Glenn
Bild för Glenn

Kommer aldrig hända men kunde inte Giroud, Sanchez och Lacazette kunna funka som topptrio?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

5 minuter??? Varför då? 3 skulle det varit

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Kommer aldrig hända men kunde inte Giroud, Sanchez och Lacazette kunna funka som topptrio?

Jo verkligen. Så länge son båda lacca och sanchez fåe röra sig ganska fritt så de inte blir låste på kanterna. 

Byarum
Bild för Byarum
Mickys wrote:

5 minuter??? Varför då? 3 skulle det varit

Mike Dean vill ha lite mer spänning,,,

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S
Mickys wrote:
Jonas S wrote:

Om vi släpper in ett till mål nu sparkar jag sönder tvn. Håll i!!

haha! Ändå läge att byta ut tjocktv'n :-)

Sant :)

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Robin Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Kommer aldrig hända men kunde inte Giroud, Sanchez och Lacazette kunna funka som topptrio?

Jo verkligen. Så länge son båda lacca och sanchez fåe röra sig ganska fritt så de inte blir låste på kanterna. 

absolut! Tror de 3 plus Xhaka o ramsey kan fixa özil's passningar

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Robin Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Kommer aldrig hända men kunde inte Giroud, Sanchez och Lacazette kunna funka som topptrio?

Jo verkligen. Så länge son båda lacca och sanchez fåe röra sig ganska fritt så de inte blir låste på kanterna. 

Inte match ut och match in. Jag tror Giroud gör sig bäst på sporadiska eller korta sekvenser. Se hur hab jobbar över hela banan den här matchen. Vinner boll djuot och älgallper in i bixen. Det har man inte varit bortakämd med när han beräknats spela ca 35 matcher i ligan plus europaspel osv

Glenn
Bild för Glenn

Fy fan vilken pärs! Spelar man utan mittförsvar o målvakt så krävs 4 mål. Det kan bara bli bättre iaf.

skulke görna se Sanchez, Laca o Giroud nån gång

COYG

Tommy
Bild för Tommy

Ingen bra insats men rätt imponerande att vi lyckas vinna trots att Özil antagligen lagt hela årslönen på en Leicestervinst

Glenn
Bild för Glenn
Andreas Näsström wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Kommer aldrig hända men kunde inte Giroud, Sanchez och Lacazette kunna funka som topptrio?

Jo verkligen. Så länge son båda lacca och sanchez fåe röra sig ganska fritt så de inte blir låste på kanterna. 

Inte match ut och match in. Jag tror Giroud gör sig bäst på sporadiska eller korta sekvenser. Se hur hab jobbar över hela banan den här matchen. Vinner boll djuot och älgallper in i bixen. Det har man inte varit bortakämd med när han beräknats spela ca 35 matcher i ligan plus europaspel osv

sant men nu med Lacazette tror jag han förstår sin roll och accepterar den

COYG

McAn
Bild för McAn
Markus T wrote:

Återigen en munter påminnelse om vilken karaktär ens älsklingslag besitter.

Sedärja. 

Glenn
Bild för Glenn
Tommy Sjögren wrote:

Ingen bra insats men rätt imponerande att vi lyckas vinna trots att Özil antagligen lagt hela årslönen på en Leicestervinst

och Cech måste varit full

COYG

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Fan vilket jobb gubbar

MickeLi
Bild för MickeLi

Viktiga 3 poäng.....mycket viktiga 

twitter: @MikeBergkamp

Jonas S
Bild för Jonas S

Sjuk match. Jag tycker inget av lagen spelar speciellt bra fotboll, kanske pga tempot som båda lagen drog upp men som ingen riktigt hängde med i. Mycket slarv, dåligt försvarsspel och svagt passningsspel på mittfältet. Men också lite av vårt vanligt tjusiga kortpassningsspel i straffområdet och riktigt vassa omställningr från Leicester. En vanliga match i PL egentligen.

Underhållningsvärdet var det inget fel på. Herregud. Höll på att få hjärtinfarkt. Men jag vette fan hur långt detta kommer räcka. Toppfyra? Nja..

Men just nu är jag bara glad för segern. Otroligt viktigt att vinna den här matchen.

Be excited!

Tommy
Bild för Tommy
Mickys wrote:
Tommy Sjögren wrote:

Ingen bra insats men rätt imponerande att vi lyckas vinna trots att Özil antagligen lagt hela årslönen på en Leicestervinst

och Cech måste varit full

tja.. han lät lite konstig i intervjun efter matchen

STJO
Bild för STJO

Vet ej hur de lyckades krångla sig ur denna premiär och fixa 3 pinnar men det kanske är ett tecken för denna säsong. Tycker dock fortfarande att vi skall släppa Özil (aldrig ett steg hemåt) och ta dessa slantar till att förlänga med Sanches. 

Glenn
Bild för Glenn
STJO wrote:

Vet ej hur de lyckades krångla sig ur denna premiär och fixa 3 pinnar men det kanske är ett tecken för denna säsong. Tycker dock fortfarande att vi skall släppa Özil (aldrig ett steg hemåt) och ta dessa slantar till att förlänga med Sanches. 

inget annat lag vill ha honom men vi ska ge honom runt 350 000 i veckan för att alibijogga igenom match efter match

COYG

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Özil var inte bra idag och ur form, men tyvär fattar inte folk hans storhet. Spindeln i nätet som styr alla våra kombinationer. Underlättar inte att starta med Elneny och spela en felfotad Oxen som vänster wing-back.

Galen jävla match. Hade varit fint om vi inte behöver sätta oss i dom här situationerna framöver och göra stabilare insatser.

Sidor