Medlemmar: 8706 st.
Visa menyn

Arsenal - Southampton 8/4

76 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Keke wrote:

Tycker det börjar bli dags att sälja Wilshere nu.

japp tillför inget längre

COYG

Keke
Bild för Keke

Kompensationsutvisning, gult på sin höjd.

Woodie
Bild för Woodie

Skicka Elneny. Sluta tjafsa. Helt rätt att han åker ut! 

Glenn
Bild för Glenn

Hoppas Southampton åker ut. Grislag!

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Woodie wrote:

Skicka Elneny. Sluta tjafsa. Helt rätt att han åker ut! 

för vad då? Fördröjabde av spel är inte rött

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Wilsher  är bedrövlig form just nu. Inte vän med bollen alls

Jonas S
Bild för Jonas S

What? Elneny rött.

Märklig match detta. Jag har lite svårt att bry mig på tiktigt allvar då ligan känns så jäkla avslagen. Men kul att Welbeck gör kaos av Southampton.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

elneny sjöng No Referee No Cry. Rött direkt!

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod

Ja det blev ju en viktig seger så att vi håller Burnley bakom oss. Kul för Welbeck att få göra ett par mål. Iwobi överraskande bra idag. Nej Jack är inte bra, vekare än någonsin i närkamperna och inte direkt vän med bollen. Bedrövligt av Cech/Mustafi på 0-1 målet, måste kunna undvika sådana mål.

Jepson
Bild för Jepson

vi ska förbi chelsea innan säsongen är slut, end of story. :)

Jocke K
Bild för Jocke K

Behovet av en ny bra  målvakt, och en ny bra mittback syntes väl idag på första målet. Ett köp av defensiv mittfältare med klass också så kanske vi kan slåss om titeln nästa säsong. Köper vi inte det......ja då känns PLtiteln väldigt långt borta även nästa säsong och vi får ha som förhoppning  att nå CL och då är vi i fel riktning.  En ny tränare också så kanske det här blir av. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jepson
Bild för Jepson
Jepson wrote:

vi ska förbi chelsea innan säsongen är slut, end of story. :)

Och det var ju snällt av West ham att ordna oavgjort mot Chelsea idag då. Bara 3p som skiljer nu. 

Tieri Anri
Bild för Tieri Anri

Kan det vara så att Elneny tog medvetet rött för att han ska bli avstängd i ligan så Wenger måste spela honom i EL kanske? ^^ Man får inte vara dum

Jonas S
Bild för Jonas S
Tieri Anri wrote:

Kan det vara så att Elneny tog medvetet rött för att han ska bli avstängd i ligan så Wenger måste spela honom i EL kanske? ^^ Man får inte vara dum

Vilken gris han är :)

Jag fattar inte hur han kunde få rött för det där. Det där gör ju Dele Alli med anhang efter varenda avblåsning utan att domarna ens lyfter blicken.

Be excited!

Jocke K
Bild för Jocke K
Jonas S wrote:

What? Elneny rött.

Märklig match detta. Jag har lite svårt att bry mig på tiktigt allvar då ligan känns så jäkla avslagen. Men kul att Welbeck gör kaos av Southampton.

Tyvärr är det av de senaste årens vårtecken att vi får mindre och mindre att spela för ju mer vår det blir. Därmed minskar ens egen gnista för PL matcherna i takt med att skillnaden till topplaget bara blir större och större.  Tråkigt och tyvärr vanligt nuförtiden. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Sidor