Medlemmar: 8804 st.
Visa menyn

Arsenal-Brentford

36 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Lite off topic, såg delar av Pool-Chelsea, och det känns som att våra backar och målis kommer att bli väldigt stressade den dagen vi ska möta Pool, satan vilken aggressiv press dom sätter! Och satan vilken balja av Hazard, snacka om en spelare som är i bra form! 

Tosse
Bild för Tosse

Hade ju varit ett ödets ironi om Leno klackat in bollen i eget mål i första matchminuten.

Jonas S
Bild för Jonas S
Petrus Wiklund wrote:

Lite off topic, såg delar av Pool-Chelsea, och det känns som att våra backar och målis kommer att bli väldigt stressade den dagen vi ska möta Pool, satan vilken aggressiv press dom sätter! Och satan vilken balja av Hazard, snacka om en spelare som är i bra form! 

Vi kommer få stora problem med Liverpool. Jag tror i för sig att alla topplag kommer få problem med Liverpool. Inklusive City.

Be excited!

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen
Glenn wrote:

Svag insats men ännu en vinst.

Guendouzi blir sämre o sämre tycker jag

Nu såg jag inte matchen igår men det är ju inte oväntat att Guenduozi skulle få svacka. Det som var oväntat var att han kastades in i hetluften direkt. Även om han bevisligen ses som en stor talang så är det ett stort steg från franska div 2 till PL. 

Platsen var nog hela tiden vikt till Torreira men Emery har antagligen bedömt att han inte var redo i säsongsstarten. Nu kommer Guenduozi förhoppningsvis att matchas lagom mycket och ges utrymme att utvecklas.

Alex Risberg
Bild för Alex Risberg

Det var lite skakigt till och från, men Brentford blev utspelade långa stunder.

Sidor