Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal-Cardiff 29/1

56 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S

Krävdes en straff för att vi ens skulle få ett avslut på mål. En skitmatch detta men 3p är ett måste. Håll i!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Cardiffs tipsextra-fotboll verkar inte riktigt hålla i 90min. Nu skall ju detta vara 3p.

Och Burnley leder mot United. Kom igen!

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Hoppas Burnley håller i nu. 

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Hur i hela hel*etet kan vi inte nolla nollan i en sån här match för. Ska inte släppa till ens en möjlighet för cardiff att göra mål när vi kommer upp mot 90 min. Riktigt uselt. 

Dock jäkligt skönt med 3p efter en riiiktigt usel första halvlek men en Liiite mindre usel andra halvlek...

Jonas S
Bild för Jonas S

Och Burnley gör 2-0. Detta var tre viktiga poäng.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Skönt att vi vann. Tänker inte se den i efterhand

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Underbar kväll med underbara resultat. Perfekt kväll att kolla statistik över en bärs och låta tvn vila ;) 

RoPa87
Bild för RoPa87

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Jonas S
Bild för Jonas S
Andreas Näsström wrote:

Underbar kväll med underbara resultat. Perfekt kväll att kolla statistik över en bärs och låta tvn vila ;) 

Du missade inget. Lika bra att se denna på typ text-tv.

Be excited!

Byarum
Bild för Byarum

Njut av tre poäng och glöm matchen. Till syvende  och sidst är det poängen som räknas,,, och här blev det tre, tacka våra hjältar Torreira och Lacazette! 

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S
Byarum wrote:

Njut av tre poäng och glöm matchen. Till syvende  och sidst är det poängen som räknas,,, och här blev det tre, tacka våra hjältar Torreira och Lacazette! 

Dom två jobbade verkligen röven av sig. Det var inte mycket till skönspel någonstans. Men några i det här laget la verkligen ner sin själ mot ett väldigt hårt kämpande Cardiff.

Tycker Guendouzi verkligen gav allt. Det var inte bra alla gånger, men vilket hjärta han har.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Lindelöf den röven gör fan 2-2 och 3 min kvar ......

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Robin Palmkvist wrote:

Lindelöf den röven gör fan 2-2 och 3 min kvar ......

Tror jag jinxade den med 0-2, tre minuter kvar.. Sorry 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

En ljuspunkt alla fall och det är att vi är uppe på samma poäng som chelsea. Nosar på 4:de platsen. Vi har häng. Yes!!!

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

B-G
Bild för B-G
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

Japp, och vi kan hjälpa dom en bra bit på vägen om vi vinner på söndag.

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

Japp, och vi kan hjälpa dom en bra bit på vägen om vi vinner på söndag.

Japp, men mer hjälp än vad United fick av domaren igår är svårt att ge?! Hur i helvete kan de bli straff????

Jonas S
Bild för Jonas S

City är så plastiga att dom inte orkar bry sig känns det som. Häll i mer oljepengar!

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87
Jonas S wrote:

City är så plastiga att dom inte orkar bry sig känns det som. Häll i mer oljepengar!

Tror att så fort de känner att ligan börjar bli kör eller börjar bli väldigt svår så kommer city gå stenhårt för CL. Tyvärr för väääldigt mycket talar för Liverpool nu. Och farsan är Liverpool fan och det går inte att snacka fotboll med honom längre. ALLT handlar om hur fantastiska VVD och Salah är. Och när man påpeka Salahs filmningar sista tiden blev det ett jävla liv. Finns nog inte några mer dryga fans än liverpoolfansen......

Tosse
Bild för Tosse
Jimmy Roslund wrote:
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

Japp, och vi kan hjälpa dom en bra bit på vägen om vi vinner på söndag.

Japp, men mer hjälp än vad United fick av domaren igår är svårt att ge?! Hur i helvete kan de bli straff????

Ser ut som Burnleyförsvararens knä möjligtvis touchar Lingards skosnöre men straff knappast. Jesse årets dramaqueen.

RoPa87
Bild för RoPa87
Tosse wrote:
Jimmy Roslund wrote:
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

Japp, och vi kan hjälpa dom en bra bit på vägen om vi vinner på söndag.

Japp, men mer hjälp än vad United fick av domaren igår är svårt att ge?! Hur i helvete kan de bli straff????

Ser ut som Burnleyförsvararens knä möjligtvis touchar Lingards skosnöre men straff knappast. Jesse årets dramaqueen.

H0ller med om att den var billig, men jag skulle nog säga att några av salahs straffar i pr har vara snäppet billigare, att han klarar sig utan gula kort eller att bli helt utskälld av alla tidningar i England förstår jag inte. Är det för allas återuppståda kärlek till Liverpool som gör att han kommer undan med det? Samma som med delle Alli och kane i spurs? Medan Lacazette ska bli sönder sparkad för att få straff?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Robin Palmkvist wrote:
Jonas S wrote:

City är så plastiga att dom inte orkar bry sig känns det som. Häll i mer oljepengar!

Tror att så fort de känner att ligan börjar bli kör eller börjar bli väldigt svår så kommer city gå stenhårt för CL. Tyvärr för väääldigt mycket talar för Liverpool nu. Och farsan är Liverpool fan och det går inte att snacka fotboll med honom längre. ALLT handlar om hur fantastiska VVD och Salah är. Och när man påpeka Salahs filmningar sista tiden blev det ett jävla liv. Finns nog inte några mer dryga fans än liverpoolfansen......

Så efter iår har då alla lag utom spurs av topp 6 lagen vunnit ligan sedan vi vann. Vad sker först? Vi igen eller spurs?

RoPa87
Bild för RoPa87
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Jonas S wrote:

City är så plastiga att dom inte orkar bry sig känns det som. Häll i mer oljepengar!

Tror att så fort de känner att ligan börjar bli kör eller börjar bli väldigt svår så kommer city gå stenhårt för CL. Tyvärr för väääldigt mycket talar för Liverpool nu. Och farsan är Liverpool fan och det går inte att snacka fotboll med honom längre. ALLT handlar om hur fantastiska VVD och Salah är. Och när man påpeka Salahs filmningar sista tiden blev det ett jävla liv. Finns nog inte några mer dryga fans än liverpoolfansen......

Så efter iår har då alla lag utom spurs av topp 6 lagen vunnit ligan sedan vi vann. Vad sker först? Vi igen eller spurs?

Jag TROR vi ligger bättre till sett till de närmsta 5 åren ön spurs. Ja de är bättre oss nu och kommit betydligt längre i sin utveckling. Men tror deras arena gör att de inte kan spendera så mycket som kan behövas och jag tror att de kommer börja tappa en del spelare denna eller bästa sommar om de inte börjar vinna titlar, vilket jag inte tror de gör i år eller nästa år för den delen. 

Tror dock inte att vi kommer utmana på allvar om ligatiteln de närmsta 5 åren heller. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Robin Palmkvist wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Jonas S wrote:

City är så plastiga att dom inte orkar bry sig känns det som. Häll i mer oljepengar!

Tror att så fort de känner att ligan börjar bli kör eller börjar bli väldigt svår så kommer city gå stenhårt för CL. Tyvärr för väääldigt mycket talar för Liverpool nu. Och farsan är Liverpool fan och det går inte att snacka fotboll med honom längre. ALLT handlar om hur fantastiska VVD och Salah är. Och när man påpeka Salahs filmningar sista tiden blev det ett jävla liv. Finns nog inte några mer dryga fans än liverpoolfansen......

Så efter iår har då alla lag utom spurs av topp 6 lagen vunnit ligan sedan vi vann. Vad sker först? Vi igen eller spurs?

Jag TROR vi ligger bättre till sett till de närmsta 5 åren ön spurs. Ja de är bättre oss nu och kommit betydligt längre i sin utveckling. Men tror deras arena gör att de inte kan spendera så mycket som kan behövas och jag tror att de kommer börja tappa en del spelare denna eller bästa sommar om de inte börjar vinna titlar, vilket jag inte tror de gör i år eller nästa år för den delen. 

Tror dock inte att vi kommer utmana på allvar om ligatiteln de närmsta 5 åren heller. 

Enig

B-G
Bild för B-G
Jimmy Roslund wrote:
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Robin Palmkvist wrote:

United 1-2 burnley nu...... röv

Och inte bra att city kanske torskar mot Newcastle. Liverpool FÅR INTE vinna ligan!!

Liverpool kommer att vinna ligan om de vinner sina två kommande matcher.

Japp, och vi kan hjälpa dom en bra bit på vägen om vi vinner på söndag.

Japp, men mer hjälp än vad United fick av domaren igår är svårt att ge?! Hur i helvete kan de bli straff????

United får som vanligt (ok överdrift, men jag hatar dom) massvis med straffar med sig. Mest i ligan denna säsong. 6 st. Vi har 2.

Twitter @grvdga

Sidor