Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal - Singapore

47 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Micke
Bild för Micke

Theo o Ox ser ruskigt spelsugna ut! 

Micke
Bild för Micke

Özil gör trean!! Vi är klasser bättre än Everton! Så du vet det Pelle :) 

Sral
Bild för Sral

1+1 för Özil och 1+2 för Cazorla. Inte illa! ;-)

Glenn
Bild för Glenn

Många är mkt bra. Fast vi leker en hel del. Med skärpa hade vi kunnat ha 6-0. Så stor skillnad är det!

Vilka får sitta på bänken när Coq och Sanchez ska in när alla är friska? Lyxproblem

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Blir nog mkt bänk för Debuchy i år. Bellerin är grym!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Arteta spelar. Gubben lever

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Oxen har tränat Fifa dribblingar. Han ser också sugen ut!

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Fy fan vad jag hatar att missa arsenalmatcher, men ingen bar visar BAT i Budapest..dååligt! 

Men kul att det verkar som om vi gör en bra match. Och skriver Mickys att özil är hygglig så måste han varit ruskigt bra! *WINK WINK* ;)

Satan vad jag längtar till emiratescup nu så man får se dem lira igen!

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Blir nog mkt bänk för Debuchy i år. Bellerin är grym!

Läste något om att Bellerin ska ha fått vissa garantier angående speltid nu inför sin kobtraktsförlöngning. Vet ej sanningen i dem ifs.

Tror dock att både Debuchy och Bellerin får mycket speltid i år. Debuchy är kanske bättre val när vi kommer försvara en del medans Bellerin är förta valet när vi ska styra matcherna och anfalla mycket!

Jonas S
Bild för Jonas S

Bättre match än väntat tempomässigt. Bra drag både på plan och på publiken.

Cazorla var lika bra som vanligt. En väldigt bra försäsongsmatch rent allmänt. Bra fart och bra passningsspel. Några spelare är givetvis lite rostiga så här på försäsongen. Men minde än väntat. Tvärt om så såg Walcott, Bellerin, Cazorla och även Özil riktigt skarpa ut. Det blir kul att gå på Emirates Cup nästa helg.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Själv missar man nog Emirates helt. :-(

bra sammanfattning av Jonas. Mkt bra match av oss trots att vi "lekte" en del!

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

https://twitter.com/GeoffArsenal/status/622534250458411009

Oxens svar på vilken arsenal legendar han helst hade velat spela med! Snacka om att dra ner applåder! :D

Rylle
Bild för Rylle

Där växte Oxen rejält:)

Rylle

Thomas
Bild för Thomas

Hörde inte vad Ox sa för namn, kan någon med bättre hörsel än mig berätta vilket namn han sa?

Micke
Bild för Micke
Themsen wrote:

Hörde inte vad Ox sa för namn, kan någon med bättre hörsel än mig berätta vilket namn han sa?

Nicklas Bendtner :)

Thomas
Bild för Thomas

klockrent!!!!!

Sidor