Medlemmar: 8855 st.
Visa menyn

Arsenal-Burnley 30/1 kl. 16.00

214 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G

Rolig elva.  Go ElNeny!!

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:
Roslund wrote:
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:
Roslund wrote:
Johan Pedersen wrote:
Corben wrote:

varför ska inte coq spela?

 

Därför att detta är en perfekt match att låta Elneny debutera. Coq kan få 20 min om det anses behövas för hans matchform. 

Vi värvar ju bara spelar som är bättre än dem vi har så självklart ska Elneny spela och visa varför Coq inte behöver spela mer alls!

Haha han har ju inte ens fått spelat före Flamini. Är så tråkigt med Wenger, om inte en ny spelare är självklart bättre än den som startar så måste den startande spelaren vara helt jävla klappkass någon match för att bytas ut från startelvan.

Eller så är det så enkelt att ett nyförvärv behöver lite tid att lära sig vårt spel, då vår framgång bygger mer på lagspel än världstjärnors indivuella kompetens?

Tror det är denna match som vart tänkt som hans inträde redan från början. Flamini borde verkligen skaffa ny klubb för han splar inte mr i år om det inte blir fler skador.

Sen vetefan Pelle, sist vi vann ligan så bestod vår trupp av idel värdsstjärnor, framtagna av Wenger javisst men stjärnor likväl!

Flamini håller ju knappast sin roll som DM. Så vet inte om jag håller med dig om att Elneny skulle bidra med mindre än vad Flamini gör. Özil och Sanchez hoppade rakt in i startelvorna.

Nu e dock både Özil och Sanchez världsstjärnor, något Elneny inte är Dessutom fick Sanchez en försäsong på sig innan sin första tävlingsmatch.

Precis, dem gick in i startelvan för att dem var bättre än dem som startade innan. Samma case med Elneny -> Flamini.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Spännande elva! Nu får vi se vilka offensiva kvalitéer Elneny har! Kul att Iwobi får chansen igen också.

Jajo67
Bild för Jajo67

Ska bli spännande att se Elneny, har noll koll på honom.

Zille
Bild för Zille

Kul elva. Hade gärna sett Theo på topp dock. Det kan han behöva. Kul med Coq från start också. Förhoppningsvis vilas han lite mot slutet.

Pelle
Bild för Pelle

Riktigt kul lag, skall bli spännande att se vårt nyförvärv och Coq. Gillar att ha Mozart på bänken...

hoppas Iwobi gör en bra match igen och Ospina inte klantar sig.

Blir en seger till sist, 2-1 till oss.

If it's too strong, then you're too weak!

Tosse
Bild för Tosse

En kvart för Ros på slutet skulle vara kul också 

Pelle
Bild för Pelle

Joey Barton bara på bänken, skönt!

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
itzille wrote:

Kul elva. Hade gärna sett Theo på topp dock. Det kan han behöva. Kul med Coq från start också. Förhoppningsvis vilas han lite mot slutet.

Vi kan behöva vinna denna med :)

Twitter @grvdga

RoPa87
Bild för RoPa87

En bra och blandad elva. Kan bli lite vad som helst med den elvan. Hoppas verkligen Coq är 110% frisk nu så han inte åker på något skit. Tror ha. Får 45-60 min idag. 

Kul att se Elneny för första gången, även kul med Iwobi från start. 

B-G
Bild för B-G

Ox och Chambers är nycklarna till ett icke fiasko.  Kan dom göra sitt jobb någotsånär så bör vi ta hem det. 

Jag tippar 2-0. 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Klockren brytning av Elneny. Han verkar ha ett redigt go i steget, tar många löpmeter på få steg.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Fan egyptern på på hugget, passning och löpning i djupet. Bra intensioner !

I år smäller det !

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Österman wrote:

Fan egyptern på på hugget, passning och löpning i djupet. Bra intensioner !

Borde ha fått passningen däR!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Roslund wrote:
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:
Roslund wrote:
Johan Pedersen wrote:
Corben wrote:

varför ska inte coq spela?

 

Därför att detta är en perfekt match att låta Elneny debutera. Coq kan få 20 min om det anses behövas för hans matchform. 

Vi värvar ju bara spelar som är bättre än dem vi har så självklart ska Elneny spela och visa varför Coq inte behöver spela mer alls!

Haha han har ju inte ens fått spelat före Flamini. Är så tråkigt med Wenger, om inte en ny spelare är självklart bättre än den som startar så måste den startande spelaren vara helt jävla klappkass någon match för att bytas ut från startelvan.

Eller så är det så enkelt att ett nyförvärv behöver lite tid att lära sig vårt spel, då vår framgång bygger mer på lagspel än världstjärnors indivuella kompetens?

Tror det är denna match som vart tänkt som hans inträde redan från början. Flamini borde verkligen skaffa ny klubb för han splar inte mr i år om det inte blir fler skador.

Sen vetefan Pelle, sist vi vann ligan så bestod vår trupp av idel värdsstjärnor, framtagna av Wenger javisst men stjärnor likväl!

Skall du räkna alla i Invicible som världsstjärnor kan absolut både Ramsey, Bellerin, Coq och Monreal bli det, lägg till Özil, Sanchez och Cech samt Giroud, Kos och Cazorla nästan där så har du samma lag inom 2-3 år om Wenger får fortsätta

Haha ne det var inte så jag menade. Dock hade vi Henry, den största av alla.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Farbror Frej wrote:
Österman wrote:

Fan egyptern på på hugget, passning och löpning i djupet. Bra intensioner !

Borde ha fått passningen däR!

Verkligen ! Kul om han nätar i första matchen

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87

Jaaaaa, någon som vågar skjuta från distans!!!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:

Ox och Chambers är nycklarna till ett icke fiasko.  Kan dom göra sitt jobb någotsånär så bör vi ta hem det. 

Jag tippar 2-0. 

Rätt orolig för Chambers bara. Övriga ska klara detta.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Om Ospina ska dribbla med bollen så får han inte lägga sin utspark mitt i plan på en motståndare. Sådant slarv kan straffa sig.

Pelle
Bild för Pelle

Varken Kos eller Gabriel har börjat tryggt.

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Kos måste sluta vara så jävla nonchig!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Känns som det är dax med att bänka Kos 2-3 ligamatcher. Han behöver sig en tänkare.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:

Varken Kos eller Gabriel har börjat tryggt.

Ne, även om BFG gjorde bort sig sist håller jag honom som bästa mittback i Arsenal alla dagar-

Pelle
Bild för Pelle
Roslund wrote:
Pelle wrote:

Varken Kos eller Gabriel har börjat tryggt.

Ne, även om BFG gjorde bort sig sist håller jag honom som bästa mittback i Arsenal alla dagar-

Det har du rätt i en hel del. Var Märtas enbart andra kort i hela sin Arsenalkarriär.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Akpom målar för Hull

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87

Så snyggt avslut!! 

Pelle
Bild för Pelle

Vad kul för chambers att få näta

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Snyggt! 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Haha vafan hände...bra smekning!

AFC

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Denna notoriska målskytt!!

Sidor