Medlemmar: 8852 st.
Visa menyn

Arsenal-Hull 20/2 kl.13:45

141 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christian Vela
Bild för Christian Vela

Walcott gjorde inget fel tycker jag och bör inte kritiseras mer än någon annan där framme.  Welbeck såg sugen ut o hade ett par bra skott 

Campbell en fin frispark, tappade lite mkt boll i första.  Iwobi ville mycket 

Ox , giroud och Alexis gjorde oss inte så mkt bättre.  Den sistnämnda behöver hitta formen 

Skönt iaf att kos e fräsch så backlinjen är ok inför Barcelona 

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:
Mickys wrote:
B-G wrote:
Mickys wrote:

Anskrämligt dåligt. Inte långt från Unitedklass

haha misstänker att du inte såg Uniteds senaste mot Danskarna.  

Hull är klasser bättre än midjylland Och vi tokdominerade.  

Bedrövligt att vi inte gjorde mål dock.  Blir en extra onödig match. 

united kan göra mål iaf.

Championshiplag som bytt ut 10 spelare o vi är hemma. Det är fan nästan Unitedklass. Du uttalar dig som vanligt fast du knappt sett matchen

Jasså det kan dom? 
8 mål sämre i ligan är dom.
Hoppas du kan släppa ditt hate mot motkommentarer för nu börjar det bli löjligt.

Du är en patetisk supporter Mickys. En kappvändare av rang!
Alla andra har ett svar man kan diskutera itu, men du kommer alltid med idiotiska påhopp.
Riktigt patetiskt. 

 

nu får du ge dig Bangkok. Jag svarar i stort sett aldrig på dina inlägg för det är meningslöst. Du attackerar i stort sett allt jag skriver med nonsens och sen anklagar du mig för påhopp när du kallar mig patetisk supporter o kappvändare mm. Har du någon verklighetsförankring alls? Om det är något jag inte är så är det väl kappvändare. Har varit WengerOut i över 5 år. Vad du är eller gör här förstår jag inte alls. Tycker bara väldigt synd om dig.

står fast vid vad jag skrev. Anskrämligt dåligt och nästan Unitedklass. Måste trampat på någon av alla dina ömma tår med den meningen.

Eftersom jag slutat diskutera med dig för forumets skull så ber jag dig igen. Kan du försöka lämna mig i fred? Förstår att det måste vara svårt men försök iaf

COYG

Glenn
Bild för Glenn
itzille wrote:
Österman wrote:

Jag förstår inte kritiken mot walcott, rätta mig gärna om jag såg fel men va det inte han som gick i djupet eller drog sin gubbe i man-man duellerna på kanten sisådär 6-7ggr och lyckades allihopa? Alla ggr vart det hörna eller inlägg, han ägde ju sin kant/spelare totalt. Själv hade han väl ca 2-4 avslut på mål som målisen gjorde bra räddningar på? Han serverade ju welbeck 2 ggr men han nicka över båda ggr. Walcott spelar winger, inte anfallare så slmuta fantisera om att han ska göra 2 mål varje match.(Annars är han dålig) 

Han skapar ytor till lagkamrater och drsr isär försvaret med sina löpningar och snabbhet. 

Va det någon som förtjäna kritik så tyckte jag Campbell gjorde säsongens sämsta halvlek i första. Där kan vi prata fummelfot och bedrövliga passningar/dribblingar. Har inte läst något om han här inne. 

Håller med om att Walcott inte alls var värdelös idag. Han hade en del inspel och fintade en del. Campbell hade en del fina sekvenser i matchen tycker jag men snubblade även omkring mycket så jag är delvis beredd att hålla med dig. 

ingen var väl bra framåt kan vi vara överens om även om jag tyckte Walcott tog många felbeslut. Passade fel gubbe, dribbla i fel läge mm och han brände några bra chanser. Jag tyckte Welbeck var mindre dålig och får han några matcher till så kan han bli vår joker.

COYG

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Min kritik mot walcott under matchen grundar sig mest på att jag vet att han kan så mycket och så bra, det blir en frustration som kommer till ytan som kritik. Det var många som ville i matchen, men det gick inte. Jag tyckte tex Elneny gjorde en bra defensiv match men han var lite försiktigt i passningarna, det var ett par som såg bra ut men tok för lösa. Alexis har i två eller tre matcher kommit i samma läge där han byter in från vänster och laddar skott, skott han brukar få på mål och även ibland i mål, men nu prickar han hörnflaggan. 

Allt som allt var inte Arsenals insatts dålig, vi fick bara inte in bollen, sånt kan hända vilket lag som helst. Vi skapar chanser och har många bollar på mål. Tyvärr hade de en storspelade målis och vi saknar den där stabila målskytten som alltid gör mål.

 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Corben
Bild för Corben

Walcotts insats kan väl knappast beskrivas som dålig jämfört med hur han brukar prestera iaf? Tycker det här var hans bästa match sen september.

Jayarse på twitter.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Corben wrote:

Walcotts insats kan väl knappast beskrivas som dålig jämfört med hur han brukar prestera iaf? Tycker det här var hans bästa match sen september.

Men de e väl som vanligt. Fokk har bestämt vad som ska skrivas redan innan match om vi inte vinner. Tycker med Theo var helt ok, usel var Sanches å det inhoppet kunde Wenger gett någon annan.

Glenn
Bild för Glenn
Roslund wrote:
Corben wrote:

Walcotts insats kan väl knappast beskrivas som dålig jämfört med hur han brukar prestera iaf? Tycker det här var hans bästa match sen september.

Men de e väl som vanligt. Fokk har bestämt vad som ska skrivas redan innan match om vi inte vinner. Tycker med Theo var helt ok, usel var Sanches å det inhoppet kunde Wenger gett någon annan.

jag har absolut inget mot Theo men tyckte inte han var bra. Omständig. Men Sanchez var absolut sämre och Oxen höll normal Oxenkvalitet

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bara gratulera Spurs som nu slipper slösa mer energi på cupen då.

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Omgång 6 lottas idag 19:15

http://www.thefa.com/news/the-fa-cup/2016/feb/sixth-round-proper-draw-18...

Arsenal/Hull har boll 7

Visas på BBC2  ... som går att se här:

https://www.filmon.com/tv/bbc-two

 

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Arsenal/Hull mot Watford

Har aldrig varit med om en lättare lottning är årets FA cup. Hemma varje gång mot enkla motstånd (inkl Hull).

Zille
Bild för Zille

Sannerligen en bra lottning. Om vi nu kan slå ut Hull på bortaplan vill säga. Vilket vi såklart ska göra..

Glenn
Bild för Glenn
Roslund wrote:

Bara gratulera Spurs som nu slipper slösa mer energi på cupen då.

shitty slipper också tillsammans med Leicester

COYG

Zille
Bild för Zille
Mickys wrote:
Roslund wrote:

Bara gratulera Spurs som nu slipper slösa mer energi på cupen då.

shitty slipper också tillsammans med Leicester

Ja, där har vi ju en nackdel. Särskilt med det jävla omödiga omspelet också. Fast det vire samtidigt rätt fint att vinna cupen igen. Första gången sedan 1800-talet någon tar 3 i rad i så fall. Men självklart är det ju ligan vi vill vinna!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Roslund wrote:

Bara gratulera Spurs som nu slipper slösa mer energi på cupen då.

shitty slipper också tillsammans med Leicester

Fan, bara att gratulera då. Iofs kan bara ett lag ta dubbeln fortfarande :)

Glenn
Bild för Glenn
itzille wrote:
Mickys wrote:
Roslund wrote:

Bara gratulera Spurs som nu slipper slösa mer energi på cupen då.

shitty slipper också tillsammans med Leicester

Ja, där har vi ju en nackdel. Särskilt med det jävla omödiga omspelet också. Fast det vire samtidigt rätt fint att vinna cupen igen. Första gången sedan 1800-talet någon tar 3 i rad i så fall. Men självklart är det ju ligan vi vill vinna!

absolut. Jag vill att vi går för FA cupen för CL är ju slut strax. Omspelet är skit bara

COYG

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Varför inte sattsa på att ta Ligan, CL och FA Cupen?

 

"Why fly if you could walk on water?"

Woody
Bild för Woody

Klart Arsenal ska satsa på allt man medverkar i. Verkade inte så i Lördags. Inget fokus, ping-pong, ingen plan B osv osv. Så ser det ut då Arsenal ej är i stöten. Blev klart besviken på Elneny i andra halvlek då han försvann, men ok han var inte ensam. Rock on !

Zille
Bild för Zille
Woody wrote:

Klart Arsenal ska satsa på allt man medverkar i. Verkade inte så i Lördags. Inget fokus, ping-pong, ingen plan B osv osv. Så ser det ut då Arsenal ej är i stöten. Blev klart besviken på Elneny i andra halvlek då han försvann, men ok han var inte ensam. Rock on !

Naturligtvis så ska vi kämpa i alla turneringar vi är med i och försöka gå så långt som möjligt men om vi kommer till en punkt där vi måste prioritera med att vila spelare etc så är det ligan fokus ska ligga på då chansen är bättre än på många år för oss att vinna PL.

CL känns exempelvis rätt hopplöst, eller det kan görs det efter tisdagens match. Beroende på resultatet då. Matchen på Camp Nou kan ev prioriteras bort i viss mån. 

Filip Hammar
Bild för Filip Hammar
Zille
Bild för Zille

Äckligt tufft och tight schema i mars!

Sidor