Finns det någon chans att Newcastle slår spurs? Newcastle har inget att spela för så kan köra på bara och luften borde gått ut Tottenham så chansen finns. Svarade på min egen fråga! :-)
Finns det någon chans att Newcastle slår spurs? Newcastle har inget att spela för så kan köra på bara och luften borde gått ut Tottenham så chansen finns. Svarade på min egen fråga! :-)
Fan vad jag saknar cazorla på plan. Allt känns så mycket bättre med honom på något sätt :)Snyggt mål och kanske kan bli en fin avslutning på säsongen iaf!
Vilken äckligt bra bollbehandling cazorla har. Älskat att se honom spela. Vi får helt annan balans och annats spel på mittfältet med honom.. Mycket mer tydligare roller.
COYG
jävligt synd att inte få se Mozart en sista gång.. :-( Hoppas ni på plats sjunger rejält i hans ära!!
Tror på en överkörning idag. 5-0
Jepp, chansen finns helt klart.
Även om Rosicky är småskadad tycker jag han kan få sitta på bänken och få några minuter i slutet där han mest kan lunka runt om han känner för det.
Kass bild på viaplay
COYG
Fan vad jag saknar cazorla på plan. Allt känns så mycket bättre med honom på något sätt :)Snyggt mål och kanske kan bli en fin avslutning på säsongen iaf!
Giroud gör väl 7-8 idag så han når 20 i ligan och får ett nytt kontrakt! :-)
Hoppas vi spelar ut och njuter idag
COYG
har du inte nya tv3 sport? Den ingår i Viasat utbudet väl?
inte om man kör telias iptv
COYG
aha okej. Annars är där bra bild iaf ;-)
kör du parabol?
COYG
Ja jag kör parabol. Då har man alla Viasat extra kanaler också.
United matchen inställd pga av oidentifierat paket hittat
COYG
Newcastle 1-0!!!!!
helt sjuk värld detta...... Oavsett vad det är för paket så är det otäckt att det gått såhär långt...
Fyfan vad roligt det skulle vara om dom torskar.
Twitter @grvdga
Fan nästan värt mer än en titel... Nästan ;-)
Fan vad gött med Cazorla på mittfältet. Och mål i Newcastle! Jag har inte käkat lasagne sedan St Totteringham's Day förra året. Kom igen nu!
Be excited!
Om Southampton o West ham vinner o United förlorar så spelar inte United ens i EL nästa år :-)
COYG
Vilken äckligt bra bollbehandling cazorla har. Älskat att se honom spela. Vi får helt annan balans och annats spel på mittfältet med honom.. Mycket mer tydligare roller.
Med Mourinho, Zlatan och inget Europaspel som stör ligaspelet så blir åtminstone jag orolig.
#Championship
Newcastle 2-0
Hahahahahaahaha
2-0 till Newcastle! !
Det luktar lasagne! :D
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
haha spurS!!! Loserklubb!
Håll i detta nu Newcastle
COYG
2-0 Newcastle moahahahah
Twitter @grvdga
De har vänt innan så jag vägrar ta ut nått men nu känns de bra. In med en tvåa vi med!
Fattas bara att vi fuckar upp det själva nu...
#Championship
nä långt kvar men de är nog skakade! :-)
Vi behöver 2-0 med
COYG
Sidor