Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

4:e rundan

25 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
4:e rundan

Arsenal har förärats med lottnummer 1 till kvällens lottning, ett omen kanske? ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S

Reading hemma! Gött!

West Ham v Chelsea

Man Utd v Man City

Arsenal v Reading

Liverpool v Tottenham

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle

Intressanta matcher och vi fick en bra lottning även om Jonas hann före mig...

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

West Ham - Chelsea
Man Utd - Man City
Arsenal - Reading
Liverpool - Tottenham
Bristol - Hull
Leeds - Norwich
Newcastle - Preston
Southampton - Sunderland

If it's too strong, then you're too weak!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Mardröm för många av PL-lagen :D Blev så jämna matcher det kan bli typ. Utom våran förhoppningsvis

B-G
Bild för B-G

Vad är det som händer denna säsong? :)
Många straffar, lätta lottningar. 

Twitter @grvdga

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Helt perfekt, äntligen lite medvind! Får bara hoppas att Wenger inte blir för säker och använder för många juniorer och gör en Mou!

Känns konstigt skönt! Vi behöver tur nu! 

Tomas A.

Jepson
Bild för Jepson

Det laget som spelade i tisdags kan med lite rotation/tillägg av A-lagsspelare få spela igen. Det var ingen lätt match men de slet bra för varandra vilket var skönt att se. Å sen en seger på det :) 

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic

Gör en Mou?? Lämnar ungdomarna hemma?

Njae, Ligacupen är perfekt för att låta ungdomen få speltid. Iom att de inte är utlånade behöver de alla tid på planen de kan få.
Låt framtiden spela i ligacupen!! 

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Synd det blev ett lätt motstånd, då kan man väl glömma matchen på viaplay?

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Sen får vi BK Wolfram i åttondelen i CL!

AFC

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jimmy Roslund wrote:

Synd det blev ett lätt motstånd, då kan man väl glömma matchen på viaplay?

Inte alls säkert. ManU-ManC, West Ham-Chelsea samt Liverpool-Sp*rs kommer garanterat att visas, men därefter tror jag att det är rätt stor chans att vår match visas. Jag utgår från att bara två av de tre "stora" matcherna kommer att spelas samma kväll så hamnar vi på den dagen där bara en av dem spelas (vilket vi borde göra eftersom vi är det största laget som är kvar i turneringen utöver dessa lag och de oftast vill sprida ut de större lagens matcher så mycket de kan) så borde vi vara på Viaplay, speciellt eftersom Viasat inte visade oss förra omgången och de vet att vi drar många tittare.

Sekreterare Arsenal Sweden

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Under förutsättning att Viaplay visar mer än en match per speldag vilket de ju inte brukar göra i ligacupen..

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Lars Lundstedt wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Synd det blev ett lätt motstånd, då kan man väl glömma matchen på viaplay?

Inte alls säkert. ManU-ManC, West Ham-Chelsea samt Liverpool-Sp*rs kommer garanterat att visas, men därefter tror jag att det är rätt stor chans att vår match visas. Jag utgår från att bara två av de tre "stora" matcherna kommer att spelas samma kväll så hamnar vi på den dagen där bara en av dem spelas (vilket vi borde göra eftersom vi är det största laget som är kvar i turneringen utöver dessa lag och de oftast vill sprida ut de större lagens matcher så mycket de kan) så borde vi vara på Viaplay, speciellt eftersom Viasat inte visade oss förra omgången och de vet att vi drar många tittare.

Bra! Bara vänta och hoppas då

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vad jag menar är, att göra en Mou bänka 9 spelare och torska mot Feyenord.

Själklart ska unga spelare tas upp men, A truppen är bred och jag tror det är viktigare att lufta alla, då det finns typ två spalare på varje plats, samt är det bra tillfälle att få självförtroendet att växa genom att vinna, det är oerhört viktigt att vinna för att laget ska bli bättre och bättre! 

Att vinna är viktigare än att spela bra fotboll!

Tomas A.

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Johan Pedersen wrote:

Under förutsättning att Viaplay visar mer än en match per speldag vilket de ju inte brukar göra i ligacupen..

De gjorde det den här gången. I tisdags visade de väl till och med totalt tre matcher om jag minns rätt.

Sekreterare Arsenal Sweden

Tobias Loyd
Bild för Tobias Loyd

Enligt kommentarer på deras Facebook får de bara visa tre matcher per omgång och de kan inte själv välja vilka.

Glenn
Bild för Glenn

Så ingen match på Viaplay ens? Trodde reglerna rörde lördagar kl 16 men nu är det ju fan begränsiningar överallt. Eller är det bara Viasat som snålar?

Skittråkigt iaf!

COYG

Jepson
Bild för Jepson

Viasat har väl inte folk som kommenterar om Zlatan på alla matcher ;)

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Herregud villa målvakter vi har! Martinez är ju blixtsnabb

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Ola Svärd
Bild för Ola Svärd

Våra youngsters har en bra bit kvar. holding dock klart godkänd. Svårt se nån av övriga bli startspelare. 

"I will sign every contract Arsenal put in front of me without reading it.”

Tosse
Bild för Tosse

Hur medioker fotboll kan dessa båda Manchesterlag prestera?

Pelle
Bild för Pelle
Tosse wrote:

Hur medioker fotboll kan dessa båda Manchesterlag prestera?

Att ett United med nöst intill ordinarie A-lag inte kan prestera bättre mot ett klart reservbetonat City var nästan pinsamt.

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Hur medioker fotboll kan dessa båda Manchesterlag prestera?

Att ett United med nöst intill ordinarie A-lag inte kan prestera bättre mot ett klart reservbetonat City var nästan pinsamt.

Jag skulle nog ranka den där elvan starkare än ordinarie.
Ingen Rooney på plan och Mata startade, sällan dom förlorar med Mata på plan.

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard
B-G wrote:
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Hur medioker fotboll kan dessa båda Manchesterlag prestera?

Att ett United med nöst intill ordinarie A-lag inte kan prestera bättre mot ett klart reservbetonat City var nästan pinsamt.

Jag skulle nog ranka den där elvan starkare än ordinarie.
Ingen Rooney på plan och Mata startade, sällan dom förlorar med Mata på plan.

Inte ens maskrosen sprang omkring igår.....

AFC