Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal - Bournemouth 2016-11-27

148 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ingen som ser att gullgossen Özil är den stora skurken

Jo de målet får han ta. Han fixar ett som kompensation snart...

skönt att inte alla här inne har skygglapparna på

du kommenterade det så då kanske inte alla behöver inte göra det. blir ett jävla tjat då. men bara för inte alla kommenterar det betyder inte att vi har skygglappar på........

sant men så sällan någoN annan än jag som kritiserar Özil o hade det varit någon annan som gjort samma så hade det varit 50 kommentarer. Bra ord Pelle. Trams är det han håller på med defensivt. Men ska ej tjata mer. Bojan lär gotta sig åt den i studion i paus

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ingen som ser att gullgossen Özil är den stora skurken

Jo de målet får han ta. Han fixar ett som kompensation snart...

skönt att inte alla här inne har skygglapparna på

du kommenterade det så då kanske inte alla behöver inte göra det. blir ett jävla tjat då. men bara för inte alla kommenterar det betyder inte att vi har skygglappar på........

sant men så sällan någoN annan än jag som kritiserar Özil o hade det varit någon annan som gjort samma så hade det varit 50 kommentarer. Bra ord Pelle. Trams är det han håller på med defensivt. Men ska ej tjata mer

testa att mixa in lite positivism i all negativitet. Ibland hjälper det att genomlida matcherna :)

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Kenny Nordh wrote:

Ja du Wenger...... ett skott på mål...

Räknar du inte målet eller ribban?

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Oxen började ok, sen blur han osynlig och poppar upp då o då med något värdelöst. Så ser der nästan alltid ut för honom. 1 bra o 5 kassa saker

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

Ja du Wenger...... ett skott på mål...

Räknar du inte målet eller ribban?

pelle du måste väl veta att skott i virket INTE är skott på mål

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Förutom en dipp i mitten så är de en bra halvkek tycker ja... Giroud kommer in å avgör.

B-G
Bild för B-G

Alexis är på gång idag!! 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jimmy Roslund wrote:

Förutom en dipp i mitten så är de en bra halvkek tycker ja... Giroud kommer in å avgör.

skulle det vara negativt med ett dipp i mutten? ;)

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:
Mickys wrote:
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ingen som ser att gullgossen Özil är den stora skurken

Jo de målet får han ta. Han fixar ett som kompensation snart...

skönt att inte alla här inne har skygglapparna på

du kommenterade det så då kanske inte alla behöver inte göra det. blir ett jävla tjat då. men bara för inte alla kommenterar det betyder inte att vi har skygglappar på........

sant men så sällan någoN annan än jag som kritiserar Özil o hade det varit någon annan som gjort samma så hade det varit 50 kommentarer. Bra ord Pelle. Trams är det han håller på med defensivt. Men ska ej tjata mer

testa att mixa in lite positivism i all negativitet. Ibland hjälper det att genomlida matcherna :)

lovar att göra det när vi inte är utspelade på hemmaplan av ett halvamatörlag. 3 skott på mål på 2,5 pl matcher. Visst hade ju kunnat vara 0,1 el 2 skott så finns något att vara positiv av. Vi får med oss ett turligt kryss eller kanske 3p utan att spela bra alls

COYG

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

1-1 suck, men enligt vissa så är de nöjda med oavgjort. 

Inte jag!!

Tomas A.

McAn
Bild för McAn

Jag har skygglapparna på i så måtto att jag inte tycker att Özil orsakar målet, ej heller att han är en jävla idiot. Däremot ogillar jag att han faller för lätt/söker frispark/filmar och skulle nog därför inte kalla honom gullgosse. Micky, din åsikt är inte en ensam sanning, apropå skygglappar.

Pelle
Bild för Pelle
Thomas A wrote:

1-1 suck, men enligt vissa så är de nöjda med oavgjort. 

Inte jag!!

Vem har sagt sig vara nöjda med kryss idag Thomas? Självklart e det enbart seger som e godkänt idag. 45 minuter kvar.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

Ja du Wenger...... ett skott på mål...

Räknar du inte målet eller ribban?

pelle du måste väl veta att skott i virket INTE är skott på mål

Det jag menar, statistik är inte alltid intressant...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Markus T wrote:

Jag har skygglapparna på i så måtto att jag inte tycker att Özil orsakar målet, ej heller att han är en jävla idiot. Däremot ogillar jag att han faller för lätt/söker frispark/filmar och skulle nog därför inte kalla honom gullgosse. Micky, din åsikt är inte en ensam sanning, apropå skygglappar.

vill bara påpeka att det låtit helt annorlunda om det varit någon annan än Özil. Klart att Özil har stor skuld i målet. Att ge bort bollen utan kamp när laget är på väg upp i plan är livsfarligt

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
B-G wrote:
Mickys wrote:
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ingen som ser att gullgossen Özil är den stora skurken

Jo de målet får han ta. Han fixar ett som kompensation snart...

skönt att inte alla här inne har skygglapparna på

du kommenterade det så då kanske inte alla behöver inte göra det. blir ett jävla tjat då. men bara för inte alla kommenterar det betyder inte att vi har skygglappar på........

sant men så sällan någoN annan än jag som kritiserar Özil o hade det varit någon annan som gjort samma så hade det varit 50 kommentarer. Bra ord Pelle. Trams är det han håller på med defensivt. Men ska ej tjata mer

testa att mixa in lite positivism i all negativitet. Ibland hjälper det att genomlida matcherna :)

lovar att göra det när vi inte är utspelade på hemmaplan av ett halvamatörlag. 3 skott på mål på 2,5 pl matcher. Visst hade ju kunnat vara 0,1 el 2 skott så finns något att vara positiv av. Vi får med oss ett turligt kryss eller kanske 3p utan att spela bra alls

Halvamatörlag. Kom igen och kom in i matchen nu :D

Tar gärna 3p utan att spela bra. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Thomas A wrote:

1-1 suck, men enligt vissa så är de nöjda med oavgjort. 

Inte jag!!

Vafan?? Minst 45 min kvar här. Måste vara tidsskillnaden. Skit. Ännu ett kryss :/

Twitter @grvdga

McAn
Bild för McAn

Det är svagt agerat av honom. Riktigt irriterande. 

Glenn
Bild för Glenn

In i straffområdet med fart o sätt press på domaren. Bör finnas en billig straff att få. Sätt press på backarna som har gult. Spec deras högerback som varit kass. Börja röra på er och pressa dem

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Det har hänt något med vårt mittfält. Det får alltid stå 1-2 spelare helt fria framför vår backlinje. Jätte märkligt. Vart så senaste 4-5 matcherna.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:
Mickys wrote:
B-G wrote:
Mickys wrote:
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ingen som ser att gullgossen Özil är den stora skurken

Jo de målet får han ta. Han fixar ett som kompensation snart...

skönt att inte alla här inne har skygglapparna på

du kommenterade det så då kanske inte alla behöver inte göra det. blir ett jävla tjat då. men bara för inte alla kommenterar det betyder inte att vi har skygglappar på........

sant men så sällan någoN annan än jag som kritiserar Özil o hade det varit någon annan som gjort samma så hade det varit 50 kommentarer. Bra ord Pelle. Trams är det han håller på med defensivt. Men ska ej tjata mer

testa att mixa in lite positivism i all negativitet. Ibland hjälper det att genomlida matcherna :)

lovar att göra det när vi inte är utspelade på hemmaplan av ett halvamatörlag. 3 skott på mål på 2,5 pl matcher. Visst hade ju kunnat vara 0,1 el 2 skott så finns något att vara positiv av. Vi får med oss ett turligt kryss eller kanske 3p utan att spela bra alls

Halvamatörlag. Kom igen och kom in i matchen nu :D

Tar gärna 3p utan att spela bra. 

absolut men kul att ibland förtjäna poängen med. Stor risk för X med

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

King Artur? 

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

In i straffområdet med fart o sätt press på domaren. Bör finnas en billig straff att få. Sätt press på backarna som har gult. Spec deras högerback som varit kass. Börja röra på er och pressa dem

typ som vi gjorde fram.till 1-0 menar du? kan inte förstå hur vi kan komma ut med den inställningen och farten och sen tappa ALLT när målet har kommit..  okej att Bournemouth flyttar upp lite mer men då ska vi ju kunna rulla bort dem ännu mer....

Glenn
Bild för Glenn

Grymt Theo. Bra dribblingar Özil o bra att lägga in den Monreal

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Såja. nu kan vi väl börja spela ordentligt igen och inte ge bort initiativet igen!!!

COYG!!!

Vicious
Bild för Vicious

Fint mål!

#Championship

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Gött. Han var så osynlig att de missade honom! Bra inställning tycket ja vi börjar med men gå nu för 3an

Glenn
Bild för Glenn
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

In i straffområdet med fart o sätt press på domaren. Bör finnas en billig straff att få. Sätt press på backarna som har gult. Spec deras högerback som varit kass. Börja röra på er och pressa dem

typ som vi gjorde fram.till 1-0 menar du? kan inte förstå hur vi kan komma ut med den inställningen och farten och sen tappa ALLT när målet har kommit..  okej att Bournemouth flyttar upp lite mer men då ska vi ju kunna rulla bort dem ännu mer....

japp! Förstår inte heller våra stora svackor i matcherna.

Vet att Musse gör en del missar bakåt men gillar hans fighting spirit, teknik, passningar och viljan att alltid vilja ha boll o vara delaktig

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Älskar när Gabriel har fått nog... och kliver in..

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

B-G
Bild för B-G
Thomas A wrote:

1-1 suck, men enligt vissa så är de nöjda med oavgjort. 

Inte jag!!

nämen titta. Matcher var 2 halvlekar ändå. :)

Gött Theo!!

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Özil får ej passningen i omställningen, då bara han skiter i det fast det fanns ett bra läge. Den inställningen skulle jag blivit tokig av som coach. Ett byte direkt o sen läktaren i nästa match. Han skulle väl ändå inte förstå vad lagspel betyder

COYG

Sidor