Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal-Stoke på Färg TV

8 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Woody
Bild för Woody
Arsenal-Stoke på Färg TV

Verkar inte klart om denna match kommer att visas i Televisonsmottagare över landet. Någon som vet mer ? Rock on !

Mackan
Bild för Mackan
Woody wrote:

Match meddelas senare står det på Viasats tablå. Konkurrens med övriga 16 matcher är Burnley-Bournemouth, Hull-CP och Swansea-Sunderland... Har svårt att tro att ngn av dessa går före vår match?

 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Mackan wrote:
Woody wrote:

Match meddelas senare står det på Viasats tablå. Konkurrens med övriga 16 matcher är Burnley-Bournemouth, Hull-CP och Swansea-Sunderland... Har svårt att tro att ngn av dessa går före vår match?

 

Swansea-Sunderland är ju annars ett skönt ångestmöte som kan dra storpublik :)

Nej det känns ju verkligen som att de bör visa Arsenalmatchen om de har lite vett innanför pannbenet.

Be excited!

Mackan
Bild för Mackan
Jonas S wrote:
Mackan wrote:
Woody wrote:

Match meddelas senare står det på Viasats tablå. Konkurrens med övriga 16 matcher är Burnley-Bournemouth, Hull-CP och Swansea-Sunderland... Har svårt att tro att ngn av dessa går före vår match?

 

Swansea-Sunderland är ju annars ett skönt ångestmöte som kan dra storpublik :)

Nej det känns ju verkligen som att de bör visa Arsenalmatchen om de har lite vett innanför pannbenet.

Kanske utgår till förmån för en Zlatan-Dokumentär av och med allas vår Holmgren? :) :) :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

Woody
Bild för Woody

Förväntar mig defintivt en dokumentär om Tjatan. Jag vill verkligen se en sådan för jag tycker han är så bra. Rock on !

Cosmos
Bild för Cosmos

Arsenal-Stoke står att den sänds på Viaplay som 16.00 match så "risken" finns att den går också på Viasat Sport Premium!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Cosmos wrote:

Arsenal-Stoke står att den sänds på Viaplay som 16.00 match så "risken" finns att den går också på Viasat Sport Premium!

Den kommer att gå på tv, det står på viasatfotboll.se.

Sekreterare Arsenal Sweden

Christian Sundell
Bild för Christian Sundell

Jag ser den på plats :) någon mer ?