Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal-Bayern München 19/7 kl. 13.20

49 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tosse
Bild för Tosse
Arsenal-Bayern München 19/7 kl. 13.20

Man kanske ska satsa på ett spel på resultatet 1-5?

Vicious
Bild för Vicious

Meningslös träningsmatch, då vinner vi. 2-1.

#Championship

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Har nån hittar startelvor?

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Our team to play : Cech, Bielik, Elneny, Monreal, Maitland-Niles, Coquelin, Xhaka, Kolasinac, Ozil, Welbeck, Lacazette

Fint med Özil och Lacazette tillsammans!

Glenn
Bild för Glenn

Så vi spelar utan någon mittback alltså. Skumt... om BM vill så blir det åka av

COYG

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Bayern ställer upp med ett ruggit starkt lag: Starke, Rafinha, Bernat, Hummels, Martinez, Alaba, Tolisso, James, Müller, Ribery, Lewandowski

Isak Selling
Bild för Isak Selling
Mickys wrote:

Så vi spelar utan någon mittback alltså. Skumt... om BM vill så blir det åka av

Elneny ersatte Mertesacker precis innan start pga "illness". Koscielny och Giroud inte ens med i matchtruppen..

Glenn
Bild för Glenn
Kaiser Özil wrote:

Bayern ställer upp med ett ruggit starkt lag: Starke, Rafinha, Bernat, Hummels, Martinez, Alaba, Tolisso, James, Müller, Ribery, Lewandowski

oj oj oj undrar om man vill se denna slakt? Fast när vi är som mest uträknade som vi brukar överpresetera

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Blir tufft. Men det är ju träningsmatch. Kommer inte ha karaktären av CL-match direkt. Som tur är..

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Fullt ös på lätarna var det ju i alla fall..

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson

Kolasinac som Wingback, ser jag fram emot att se. :)

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Stackars vår "backlinje" om man nu kan kalla den det. Men kul med Laca centralt!!

Jonas S
Bild för Jonas S

Har vi en halvdan mittfältare som mittback? Hehe.. varför väljer vi att möta Bayern på försäsongen? Sänka förväntningarna?

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:

Har vi en halvdan mittfältare som mittback? Hehe.. varför väljer vi att möta Bayern på försäsongen? Sänka förväntningarna?

två halvdana mf för Bielik är väl egentligen dm?

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tycker det ser bra ut. Men den där backlinjen gör ju att man inte kan ta detta på allvar. Vi kommer ju bli mosade taktiskt i den här matchen.

Be excited!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Hahaha vi klarar inte av att möta Bayern. Mentalt underlägsna trots att det bara är en träningsmatch.

Glenn
Bild för Glenn

Varför ställer vi upp med ett sånt skitlag när vi för en gång skull ska träningsspela mot bra lag??? Slöseri! BM ställer upp med ett nästintill ordinarie lag. Kommer aldrig förstå mig på Wenger. Undrar om någon gör det?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Bra för moralen och självförtroendet om vi skulle bli krossade?

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Mickys wrote:
Jonas S wrote:

Har vi en halvdan mittfältare som mittback? Hehe.. varför väljer vi att möta Bayern på försäsongen? Sänka förväntningarna?

två halvdana mf för Bielik är väl egentligen dm?

Ja typ. Han har väl varit lite mittback tidigare också men i Arsenal så har han ju varit mittfältare absolut. Extremt svag backlinje mot Bayern.

Vi ser också så efterblivna ut i positionsspelet när vi möter riktigt bra lag. Vi ligger jobbigt efter på jobbigt mycket tyvärr.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Daamn vad Kola mosar James!! På helt korrekt sätt, gött att se!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Värvar vi inte en CM i sommar blir jag riktigt besviken. Vi är typ en skada ifrån att behöva starta med Coquelin.

Jonas S
Bild för Jonas S

Inblandade fransmän verkar ju inte lägga några fingrar i mellan i alla fall.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag vill inte se Coq mer faktiskt.. Jag är orolig att Wenger ska tycka att han duger om han ens finns i truppen

Glenn
Bild för Glenn
Kaiser Özil wrote:

Värvar vi inte en CM i sommar blir jag riktigt besviken. Vi är typ en skada ifrån att behöva starta med Coquelin.

du får inte spekulera i att vi ska få någon skada för då blir du hånad på forumet. Skador får vi ju aldrig

COYG

Glenn
Bild för Glenn

BM - Cech 1-0

Herregud vad pinsamt dåligt av övriga defensivt

COYG

Seablomman
Bild för Seablomman

Ser ju riktigt jäkla uselt ut.. fan. Trötta på skiten redan?? 

Glenn
Bild för Glenn

Kolasinac skadad redan? Brukar ju ta några matcher i Arsenaltröjan innan skadorna kommer. Eller var han bara trött?

COYG

B-G
Bild för B-G
Seablomman wrote:

Ser ju riktigt jäkla uselt ut.. fan. Trötta på skiten redan?? 

Wow... Forsasong

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Med den backlinjen skall vi nog vara glada med resultatet i halvtid.

Cech lätt MotM.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja detta är ju en träningsmatch, vi har en backlinje inte från denna värld och båda lagen ser skapligt nertränade ut. Svårt att göra några större analyser efter hur det ser ut. Mest att det såklart måste se mycket bättre ut. 

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:

Ja detta är ju en träningsmatch, vi har en backlinje inte från denna värld och båda lagen ser skapligt nertränade ut. Svårt att göra några större analyser efter hur det ser ut. Mest att det såklart måste se mycket bättre ut. 

ser sjukt segt ut men pga träning o värme antar jag

COYG

Sidor