Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Bate - Arsenal 28/9 kl 19

37 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tosse
Bild för Tosse

Wilshere verkar värdera situationerna bättre än tidigare år och ger sig inte ohämmad in i varje närkamp. Förhoppningsvis kan han hålla sig skadefri nu. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Blir spännande att se Wilshere framöver säger jag utan att ha sett gårdagens match. Håller han sig hel och vart spelar han? Kan mycket väl vara så att han är tänkt till en av dom offensiva tre snarare än utgå från eb defebsiv position.  Förutsatt att vi fortsätter spela med samma uppställning alltså, går vi tillbaks till 4-2-3-1 känns det som att han är huvudaspirant på 10-positionen dagen Özil lämnar. Hur som helst, ett välkommet tillskott i truppen!

Grattis förresten till Giroud! 100 strutar är inte illa pinkat!

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Roslund wrote:

Jag antar du är ironisk. Är väl en självklarhet att de ska visa Östersund som jag förmodar flest folk i Sverige vill se. Hade dock varit roligt att se om de valt united före Östersund :)

Jag tror alla på mitt jobb såg ÖFK-matchen.

Jag har svårt att se att oinvigda sitter och tittar på Borisov - Arsenal en torsdag klockan sju i EL. Verkligen noll intresse. Var det ens en artikel på aftonbladet som vanligtvis skriver om absolut allt i sportväg?

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Jag antar du är ironisk. Är väl en självklarhet att de ska visa Östersund som jag förmodar flest folk i Sverige vill se. Hade dock varit roligt att se om de valt united före Östersund :)

Jag tror alla på mitt jobb såg ÖFK-matchen.

Jag har svårt att se att oinvigda sitter och tittar på Borisov - Arsenal en torsdag klockan sju i EL. Verkligen noll intresse. Var det ens en artikel på aftonbladet som vanligtvis skriver om absolut allt i sportväg?

Det var en artikel om att Reiss Nelson såg lika bra ut som Neymar...

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S

:)

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious wrote:
Jonas S wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Jag antar du är ironisk. Är väl en självklarhet att de ska visa Östersund som jag förmodar flest folk i Sverige vill se. Hade dock varit roligt att se om de valt united före Östersund :)

Jag tror alla på mitt jobb såg ÖFK-matchen.

Jag har svårt att se att oinvigda sitter och tittar på Borisov - Arsenal en torsdag klockan sju i EL. Verkligen noll intresse. Var det ens en artikel på aftonbladet som vanligtvis skriver om absolut allt i sportväg?

Det var en artikel om att Reiss Nelson såg lika bra ut som Neymar...

Var Nelson lika osynlig igår som i förra EL-matchen?

 

Oj, gick in och kollade aftonbladet nu. Du skämtar ju inte. Minns att jag skrev något om att Reiss Nelson hade lite "Neymar-fötter" i sommras och trodde du drev med mig :)

Be excited!

Sidor