Finns ju risk att Chelsea förstärker i januari dock. Tror inte vi vi gör det, snarare tappar vi nog folk.
Även om Chelsea har pengar så krävs det något i hästväg i januari så det räknar jag in i "smärre mirakel".
Och jag blir ärligt talat förvånad om vi släpper någon av värde i januari, har vi bestämt oss för att ta smällen ekonomiskt den här sommaren så lär vi inte ta de (i jämförelse) kaffepengar vi skulle få i januari. Och när vi ändå är inne på det tror jag inte att det ligger något i ryktena om att vi skulle värva Lemar i januari, värvar vi honom blir det nästa sommar.
Jag blir inte förvånad när det gäller Arsenal och ekonimi alls. Dock är väl både Özil och Sanches mer sugna på en sign on än att gå i januari kan jag tänka mig. Jag är 100% säker på att vi inte plockan in Lemar i januari.
Bästa vi kan hoppas på är att sälja Alexis och få en spelare i utbyte, tex Alexis till PSG och Draxler till oss. Tror dock inte vare sig Alexis eller Draxler är sugna på det.
Vi kommer definitivt inte kunna lösa Lemar i januari. Frågan är vem som ens skulle vilja komma till oss i dagsläget?
In med Draxler och sälj av nån av tomtarna!!
AFC
Bästa vi kan hoppas på är att sälja Alexis och få en spelare i utbyte, tex Alexis till PSG och Draxler till oss. Tror dock inte vare sig Alexis eller Draxler är sugna på det.
Vi kommer definitivt inte kunna lösa Lemar i januari. Frågan är vem som ens skulle vilja komma till oss i dagsläget?
Lemar? Varför inte? Monaco går inte direkt som tåget och han kommer onekligen få spela hos oss.
You win some, you draw some
Sidor