Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Arsenal - Bate

19 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RoPa87
Bild för RoPa87
Arsenal - Bate

Va fan en matchtid får väl finnas iaf!

Riktigt fint och tungt avslut av Debuchy där. 

Och jäklar vad tomt det är på Emirates idag.... 

Andreas Mörby
Bild för Andreas Mörby

Nån mer som inte har kommentator?

 

där kom det

Mackan
Bild för Mackan
Robin Palmkvist wrote:

Va fan en matchtid får väl finnas iaf!

Riktigt fint och tungt avslut av Debuchy där. 

Och jäklar vad tomt det är på Emirates idag.... 

Snyggt mål av Debuchy... Det är tommare på Olympiastadion i Berlin förutom i Östersundshörnan :) 

Twitter: @mackan_carlsson

 

RoPa87
Bild för RoPa87

Haha ja vad Welbeck gör där vet ingen men snyggt och bra avslut av walcott iaf. 2-0!

RoPa87
Bild för RoPa87

Wilshere bombar in 3-0!

Mackan
Bild för Mackan

Kul för Wilshere att få stänka dit en!!! :) 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Kan alltså bli Östersund eller Köpenhamn i nästa omgång. Vore ju kul, även om jag knappast ödslar semester för de potentiella resorna.. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Johan Pedersen wrote:

Kan alltså bli Östersund eller Köpenhamn i nästa omgång. Vore ju kul, även om jag knappast ödslar semester för de potentiella resorna.. 

äsch, med 20 min över bron så behövs knappt ta en semesterdag ;-) så jag hoppas stenhårt på FCK!

Någon som vet när 16 dels lottas?

Fredde
Bild för Fredde

Någon som förstår hur Napoli och Dortmund inte kan vara seedade? De vore för mig en mardrömslottning tillsammans med Östersund med tanke på skaderisken så långt norrut.

You win some, you draw some

Pelle
Bild för Pelle
Robin Palmkvist wrote:
Johan Pedersen wrote:

Kan alltså bli Östersund eller Köpenhamn i nästa omgång. Vore ju kul, även om jag knappast ödslar semester för de potentiella resorna.. 

äsch, med 20 min över bron så behövs knappt ta en semesterdag ;-) så jag hoppas stenhårt på FCK!

Någon som vet när 16 dels lottas?

Lottning sker på måndag.

If it's too strong, then you're too weak!

Tosse
Bild för Tosse

Va gôtt det är att se när äkta glädje delas

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Gillar oss med fyrbackslinje och tre centrala mittfältare. Nu mötte vi iofs ett riktigt skräplag men såg ändå liknande ut mot United. Mer dynamiskt och betydligt roligare att se än trebackslinje och ofta ihåligt mittfält. Frågan är om 433 eller 4231 passar oss bäst..

B-G
Bild för B-G

Fantastisk aktivitet här.  Kul att se att folk skriver även efter en vinst.  

Jag och Vela är ursäktad då matchen gick 03.05 här. 

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:

Fantastisk aktivitet här.  Kul att se att folk skriver även efter en vinst.  

Jag och Vela är ursäktad då matchen gick 03.05 här. 

Du tror inte det har något att göra med att matchen är helt obetydelselös i en turnering som väldigt få här inne bryr sig ett skit om och den gick inte på tv.

Var ju nästan lika dött när vi mötte United sist i en viktig match som vi förlorade.

Tänkte kollat men mitt Eursport player hade gått ut och tyckte inte denna meningslösa match var värd 69 kr och 2 timmar av mitt liv.

Men du försöker som vanligt alltid vinkla allt att vi alla utom du är Arsenalhatare här inne som endast vill vår klubb illa.

Kul att vi vann och att en del mer ovana målskyttar fick göra mål.

Nu startar snart turneringen som jag gärna ser oss vinna. Ville inte ha Dortmund bara för där tror jag vi får det tufft.

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
B-G wrote:

Fantastisk aktivitet här.  Kul att se att folk skriver även efter en vinst.  

Jag och Vela är ursäktad då matchen gick 03.05 här. 

Du tror inte det har något att göra med att matchen är helt obetydelselös i en turnering som väldigt få här inne bryr sig ett skit om och den gick inte på tv.

Var ju nästan lika dött när vi mötte United sist i en viktig match som vi förlorade.

Tänkte kollat men mitt Eursport player hade gått ut och tyckte inte denna meningslösa match var värd 69 kr och 2 timmar av mitt liv.

Men du försöker som vanligt alltid vinkla allt att vi alla utom du är Arsenalhatare här inne som endast vill vår klubb illa.

Kul att vi vann och att en del mer ovana målskyttar fick göra mål.

Nu startar snart turneringen som jag gärna ser oss vinna. Ville inte ha Dortmund bara för där tror jag vi får det tufft.

:D

Twitter @grvdga

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Ska bli kul och se hur hårt Wenger är beredd att gå för EL efter lottningen. Får vi Partisan, Ludogorets osv kan vi ju fortsätta med samma gäng som vi spelat med hitintills men står det Napoli, Dortmund eller Lyon på andra sidan så får vi nog börja spela med lite mer ordinarie lag om vi skall satsa.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Nu startar snart turneringen som jag gärna ser oss vinna. Ville inte ha Dortmund bara för där tror jag vi får det tufft.

Du är medveten om att Dortmund inte vunnit en match sedan i September (undantar deras seger i ligacupen mot ett div 3/4 lag i Oktober)?

Dom är inte alls samma lag i år som tidigare lag, faktiskt inget att frukta i år...

If it's too strong, then you're too weak!

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Nu startar snart turneringen som jag gärna ser oss vinna. Ville inte ha Dortmund bara för där tror jag vi får det tufft.

Du är medveten om att Dortmund inte vunnit en match sedan i September (undantar deras seger i ligacupen mot ett div 3/4 lag i Oktober)?

Dom är inte alls samma lag i år som tidigare lag, faktiskt inget att frukta i år...

En farlig utgångspunkt när det gäller oss.. för ska Dortmund vinna så nog fan gör de det mot oss..

 

"Why fly if you could walk on water?"

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Nu startar snart turneringen som jag gärna ser oss vinna. Ville inte ha Dortmund bara för där tror jag vi får det tufft.

Du är medveten om att Dortmund inte vunnit en match sedan i September (undantar deras seger i ligacupen mot ett div 3/4 lag i Oktober)?

Dom är inte alls samma lag i år som tidigare lag, faktiskt inget att frukta i år...

jo lite koll har jag att de ej går så bra i år. Förlora igår igen. Men då kör de nog all-in på EL för att rädda säsongen och så dåligt såg det väl inte ut borta mot RM?

COYG