Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Brighton-Arsenal 4/3

100 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
George Adams
Bild för George Adams
Pelle wrote:
gunbod wrote:

Han var ju ändå hyfsad till för en 6-7 år sedan , det han fortfarande lever på, sina gamla meriter.

Du har svårt att acceptera att vissa värdesätter hans 3 FA-titlar de senaste 4 åren?

Att kurvan går nedåt har alla insett, men det är först förra säsongen som det syntes tydligt för alla och denna säsong borde det även synas för styrelse och Kroenke.

Kurvan har gått neråt i många år Pelle.Men nu är det ingen  kurva längre, snarare fritt fall. 

Självklart inte bara Wengers fel, det vet vi båda, den senaste tidens extremt dåliga prestationer  bär dessutom spelarna ansvar för. Vi måste ha PL klart bräckligaste och mest bortskämda spelare. Kommer ta många år innan jag kommer "gilla" våra spelare igen. De vi har nu tycker jag till 85% riktigt illa om. Divor och primadonnor hela högen.

Pelle
Bild för Pelle
George Adams wrote:
Pelle wrote:
gunbod wrote:

Han var ju ändå hyfsad till för en 6-7 år sedan , det han fortfarande lever på, sina gamla meriter.

Du har svårt att acceptera att vissa värdesätter hans 3 FA-titlar de senaste 4 åren?

Att kurvan går nedåt har alla insett, men det är först förra säsongen som det syntes tydligt för alla och denna säsong borde det även synas för styrelse och Kroenke.

Kurvan har gått neråt i många år Pelle.Men nu är det ingen  kurva längre, snarare fritt fall. 

Självklart inte bara Wengers fel, det vet vi båda, den senaste tidens extremt dåliga prestationer  bär dessutom spelarna ansvar för. Vi måste ha PL klart bräckligaste och mest bortskämda spelare. Kommer ta många år innan jag kommer "gilla" våra spelare igen. De vi har nu tycker jag till 85% riktigt illa om. Divor och primadonnor hela högen.

Håller fullkomligt med i allt. Enda skillnaden vi har är hur brant kurvan varit och dess ”gräns” de senaste 5-10 åren.

If it's too strong, then you're too weak!

George Adams
Bild för George Adams
Pelle wrote:
George Adams wrote:
Pelle wrote:
gunbod wrote:

Han var ju ändå hyfsad till för en 6-7 år sedan , det han fortfarande lever på, sina gamla meriter.

Du har svårt att acceptera att vissa värdesätter hans 3 FA-titlar de senaste 4 åren?

Att kurvan går nedåt har alla insett, men det är först förra säsongen som det syntes tydligt för alla och denna säsong borde det även synas för styrelse och Kroenke.

Kurvan har gått neråt i många år Pelle.Men nu är det ingen  kurva längre, snarare fritt fall. 

Självklart inte bara Wengers fel, det vet vi båda, den senaste tidens extremt dåliga prestationer  bär dessutom spelarna ansvar för. Vi måste ha PL klart bräckligaste och mest bortskämda spelare. Kommer ta många år innan jag kommer "gilla" våra spelare igen. De vi har nu tycker jag till 85% riktigt illa om. Divor och primadonnor hela högen.

Håller fullkomligt med i allt. Enda skillnaden vi har är hur brant kurvan varit och dess ”gräns” de senaste 5-10 åren.

Skälet till min något "tuffare " hållning , på gränsen till sågning, ligger just i Wengers...

1. Val av spelarmaterial. 2. val av spelidé.  3. Hela Wengerball fenomenet som Kroenke inte motsatt sig.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner!

Hur det än ser ut så är det allt annat än bra! Vi alla vet att efter att Cazorla blev långtidsskada så försvann Arsenal spelet helt!

Wenger har gjort sig av med i min värld, bland de bästa spelarna. Walcott, Chamberlain, Giroud denna säsong.

Tidigare Gnabry, Podolski.

Varför?

 

Hur tänker Wenger egentligen? 

Vill stanna och ta fighten?!

Vill han förnedra sig själv ännu mer eller?

Vad vill Arsenal?

 

Tomas A.

B-G
Bild för B-G
Thomas Axh wrote:

Vänner!

Hur det än ser ut så är det allt annat än bra! Vi alla vet att efter att Cazorla blev långtidsskada så försvann Arsenal spelet helt!

Wenger har gjort sig av med i min värld, bland de bästa spelarna. Walcott, Chamberlain, Giroud denna säsong.

Tidigare Gnabry, Podolski.

Varför?

 

Hur tänker Wenger egentligen? 

Vill stanna och ta fighten?!

Vill han förnedra sig själv ännu mer eller?

Vad vill Arsenal?

 

walcott och Chamberlain var verkligen inte bra. Tog aldrig chansen. Helt rätt försäljningar. 

Twitter @grvdga

Segerhammar
Bild för Segerhammar
B-G wrote:
Thomas Axh wrote:

Vänner!

Hur det än ser ut så är det allt annat än bra! Vi alla vet att efter att Cazorla blev långtidsskada så försvann Arsenal spelet helt!

Wenger har gjort sig av med i min värld, bland de bästa spelarna. Walcott, Chamberlain, Giroud denna säsong.

Tidigare Gnabry, Podolski.

Varför?

 

Hur tänker Wenger egentligen? 

Vill stanna och ta fighten?!

Vill han förnedra sig själv ännu mer eller?

Vad vill Arsenal?

 

walcott och Chamberlain var verkligen inte bra. Tog aldrig chansen. Helt rätt försäljningar. 

Det är flertalet spelare som kommit mer till sin rätt i andra lag och ligor, tex Ox, Coq, debuchy mm. Men det beror nog mer på kvalitet på spelare runt dem dem typ av spel som de passar bättre i. 

Visst hade vi behövt några av dessa spelare just nu för att kunna rotera och ha bredd i EL. Walcott kunde byts mot Iwobi eller Welbeck, Debuchy är bättre än Chambers, Giroud kunde gett en plan B just nu. Men kort och gott tycker jag att det var rätt att sälja dem, men vi tappade bredd och hade otur med att Laca och Monreal är skadade så vi måste spela spelare som egentligen inte kan ersätta dem på ett konkurrenskraftigt sätt.

 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:
Thomas Axh wrote:

Vänner!

Hur det än ser ut så är det allt annat än bra! Vi alla vet att efter att Cazorla blev långtidsskada så försvann Arsenal spelet helt!

Wenger har gjort sig av med i min värld, bland de bästa spelarna. Walcott, Chamberlain, Giroud denna säsong.

Tidigare Gnabry, Podolski.

Varför?

 

Hur tänker Wenger egentligen? 

Vill stanna och ta fighten?!

Vill han förnedra sig själv ännu mer eller?

Vad vill Arsenal?

 

walcott och Chamberlain var verkligen inte bra. Tog aldrig chansen. Helt rätt försäljningar. 

Chamberlain ville han dock ha kvar. Knappast några spelare som hade fått det se annorlunda ut iår men ingen av dem är väl sämre än Iwobi men honom för vi väl inte ens pengar för. Giroud däremot skulle ju varit kvar men förstår att han hellre sitter på bänken i Chelsea och skadan på Laca kom ju efter. Docj anser ja Laca inte varit bättrte än giroud ändå och det senaste förvärvet är ju inget vidare so far men med ny tränare så....

Cristopher Cornejo
Bild för Cristopher Cornejo

Lacazette är en bra spelare.

Aubameyange är en bra spelare.

Varken av dom får service.

Den dagen spelarna bakom dom skärper sig, då jävlar kommer det klicka och då har vi 2 vassa strikers att leka med. 

Ja, dagen wenger drar dvs.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Cristopher Cornejo wrote:

Lacazette är en bra spelare.

Aubameyange är en bra spelare.

Varken av dom får service.

Den dagen spelarna bakom dom skärper sig, då jävlar kommer det klicka och då har vi 2 vassa strikers att leka med. 

Ja, dagen wenger drar dvs.

+100

Sidor