Medlemmar: 8783 st.
Visa menyn

Semifinal/finallottning

18 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Semifinal/finallottning

jag hoppas vi slipper Atletico för jag vill se Lacazette briljera på sin gamla hemma arena och spela oss till CL nästa år. Det är gårt trumfkort mot Atletico.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

Som vanligt lite floskler och struntprat innan det intressanta kommer.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

Första semifinalen blir 

Olympic Marseille - Salzburg

och då blev det givetvis Atletico för oss och vi får avsluta borta

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

Skulle vi besegra Atletico så blir vi bortslag i finalen dessutom.

If it's too strong, then you're too weak!

Vicious
Bild för Vicious

Hehe... Men vinner vi detta på något sätt tar vi ju hem skiten.

#Championship

Pelle
Bild för Pelle
Vicious wrote:

Hehe... Men vinner vi detta på något sätt tar vi ju hem skiten.

Ja, då e vi verkligen värdiga vinnare...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Vi gör 2-0 hemma och sen undre sjukt tryck ner ei Madrid så kontrar vi in 2-1 i 83:e minuten och AM gör 3-1 på övertid och vi går vidare på bortaplan. Är inte ett dugg orolig :-)

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Vi gör 2-0 hemma och sen undre sjukt tryck ner ei Madrid så kontrar vi in 2-1 i 83:e minuten och AM gör 3-1 på övertid och vi går vidare på bortaplan. Är inte ett dugg orolig :-)

Haha kul den. Lite trist att behöva möta franskt lag på hemmaplan i en eventuell final dock. Tror den är minst lika tuff som slå AM.

Byarum
Bild för Byarum

We are fucking Arsenal och vi skräms inte på förhand av våra motståndare. Nu får vi gaska upp oss. Antingen slår vi de lag som är kvar och vinner allt, eller så förlorar vi och då är vi inte värdiga. Hoppas bara att vi trycker till ärkegrisen ordentligt. Det är nu vi måste visa upp vår mentala styrka.

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S

Om vi håller nollan på hemmaplan så har vi chansen. Så viktigt att vi inte hamnar i ett svårt läge inför returen. Svår nöt att knäcka för Wenger hur han skall lägga upp detta. Mål måte vi ju göra men det är det där med försvaret som inte hänger med alla gånger.

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson

5-3-2 eller 5-4-1 kan tänka mig elneny som extra mittback då han har bra stuktur, ibland tråkig, men gör sitt jobb. Dessutom kan han ta ett steg upp om vi ställer om och kan ta en halv dmroll. Men men. Den som lever får se. 

Pelle
Bild för Pelle

Frågan är vem som kommer tappa humöret och bli utvisad när svinet Costa provocerar?

If it's too strong, then you're too weak!

Filip Hammar
Bild för Filip Hammar

Någon som hittar bra flyg ner till Madrid? Hittar nästan inget direktflyg...

Jonas S
Bild för Jonas S
Filip Hammar wrote:

Någon som hittar bra flyg ner till Madrid? Hittar nästan inget direktflyg...

Iberia och Finair flyger direkt. Om du letar från Arlanda.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Jepson wrote:

5-3-2 eller 5-4-1 kan tänka mig elneny som extra mittback då han har bra stuktur, ibland tråkig, men gör sitt jobb. Dessutom kan han ta ett steg upp om vi ställer om och kan ta en halv dmroll. Men men. Den som lever får se. 

Nej fy, Elneny centralt i en backlinje mot Costa och Griezmann... Nej tack! 

Jag lekte med tanken om trebacks tidigare men det känns rätt kallt hos oss nu. Skulle säga fyrbackslinje hemma hos oss, sen skulle jag kunna se att vi ändrar taktik för att lite mer överraska beroende på hur första mötet går. Bara att be att våra ordinarie mittbackar är friska och hela, annars hoppas jag för guds skull att man petar in Monreal och inte Chambers eller något än värre alternativ

B-G
Bild för B-G

Bollen är rund

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Har vi störe chans över 2 matcher mot AM eller 1 match...???!!

 

AFC

B-G
Bild för B-G
Elias Bard wrote:

Har vi störe chans över 2 matcher mot AM eller 1 match...???!!

 

1. 

Twitter @grvdga