Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Lottning

16 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Vicious
Bild för Vicious
Lottning

Imorrn 1300 på Eurosport 1 kan man se lottningen. Återigen kan vi ställas mot svenskt motstånd. Denna gång Malmö FF. Andra hyfsat närliggande lag vi kan stöta på är Sparta Sarpsborg, Rosenborg och FCK. Hoppas på en så enkel grupp som möjligt så att vi kan rotera ordentligt.

#Championship

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Vore ju guld med Malmö, FCK och Sarpsborg. Alla ligger såvitt jag såg i olika seedningsgrupper och skulle innebära att jag har dryga 30 mil till alla bortamatcher. :) 

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Istället för Malmö blev det Qarabag (AZE) :(

Jonas S
Bild för Jonas S

Lissabon är i alla fall en perfekt lång-weekend nu under hösten.

Be excited!

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen
Jonas S wrote:

Lissabon är i alla fall en perfekt lång-weekend nu under hösten.

Tycker Azerbajan och Ukraina är exotiskt..suck

Qarabag och Vorskla låter ju för fan som kväljningar... Knappast några matcher som visas på kanal 9 och knappast värt att betala för eller ens fulstreama..

Jonas S
Bild för Jonas S
Johan Pedersen wrote:
Jonas S wrote:

Lissabon är i alla fall en perfekt lång-weekend nu under hösten.

Tycker Azerbajan och Ukraina är exotiskt..suck

Qarabag och Vorskla låter ju för fan som kväljningar... Knappast några matcher som visas på kanal 9 och knappast värt att betala för eller ens fulstreama..

Haha! Lite så. Verkligen Europa League-borta så det skriker om det. Men utan att veta ett skit om varken Qarabag eller Vorskla så skall det väl vara lag vi slår. Bara inte planet blir nerskutet av ryskt luftvärn på vägen bara..

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Fan så osexig turnering!!! Inte ett skit händer i kroppen.

AFC

Jonas S
Bild för Jonas S
Elias Bard wrote:

Fan så osexig turnering!!! Inte ett skit händer i kroppen.

Minns när jag satt och skrattade åt Spurs när de skulle möta Qarabag för några år sedan. Nu är det vi som måste flyga till Långtbortistan som Joakim von Anka och Knattarna i någon Kalle Anka Pocket.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Von Anka, eller jag menar Kroenke, följer väl inte med? Eller förlåt, liknelsen kanske stannade vid långtbortistan

Jonas S
Bild för Jonas S
Andreas Näsström wrote:

Von Anka, eller jag menar Kroenke, följer väl inte med? Eller förlåt, liknelsen kanske stannade vid långtbortistan

Okej då. Kroenke är hemma och badar i pengabingen :)

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Bate

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Bra lottning för oss. Bra att Lazio och Sevilla möter varandra med. 

Kanis

Tosse
Bild för Tosse
RoPa87
Bild för RoPa87

Synd det blev Chelsea och inte vi som fick de himmelsblå. Hade varit kul att se oss på "hemmaplan" i Malmö. 

Tosse
Bild för Tosse

MFF får ju åka till London ändå