Medlemmar: 8809 st.
Visa menyn

Arsenal - Blackpool 31/10 kl. 20.45

43 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Vilka har gjort målen??

Supporter sedan 1983! 

Jonas S
Bild för Jonas S
Andreas Näsström wrote:

Nu måste helt enkelt Xhaka lira centralt mot Pool. Vi har verkligen inte råd att spela ett centralt mittfält som aldrig spelat ihop tillsammans med ovana eller usla ytterbackar. Hur fasen ska det gå?

Om inte Monreal är tillbaka blir det nog Ainsley Maitland-Niles som spelar vänsterback. Tror Emery helst vill starta Xhaka och Torreira.

Hoppas verkligen att Moreal kan spela. Annars blir det nog tufft mot Liverpool. Det blir det i för sig oavsett.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Patric Johansson wrote:

Vilka har gjort målen??

Lichtsteiner gjorde det första efter en fin boll från Guendouzi. Smith Rowe det andra efter ett misslyckat inlägg från Jenkinson som målvakten petade ut.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Jonas S wrote:
Patric Johansson wrote:

Vilka har gjort målen??

Lichtsteiner gjorde det första efter en fin boll från Guendouzi. Smith Rowe det andra efter ett misslyckat inlägg från Jenkinson som målvakten petade ut.

 

Tack Jonas!!

Supporter sedan 1983! 

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Kanis

Pelle
Bild för Pelle
Jonas S wrote:

fin boll från Guendouzi.

Med tanke på hans tacklingar borde vi kanske kalla honom för GunDozer?

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Nicklas Kanskär wrote:

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Tyckte åxå det var kul att se honom spela. Vi mötte ett mittenlag i tredjeligan, då SKALL han göra en bra insats kan man väl tycka?

If it's too strong, then you're too weak!

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär
Pelle wrote:
Nicklas Kanskär wrote:

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Tyckte åxå det var kul att se honom spela. Vi mötte ett mittenlag i tredjeligan, då SKALL han göra en bra insats kan man väl tycka?

Med tanke på att han inte spelat mycket alls dom senaste 2 åren och verkligen inte hos oss alls! Sen som vänsterback idag, hans inlägg med vänstern höll ingen vidare nivå men han försökte iaf och det ledde oss faktiskt till ett mål ikväll. Han jobbade på bra i båda riktningarna och passade bollen bra vad jag minns. Men sen håller jag med att detta va svagt motstånd, Sane och gänget blir en helt annan femma i helgen..

Kanis

Tosse
Bild för Tosse
Nicklas Kanskär wrote:
Pelle wrote:
Nicklas Kanskär wrote:

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Tyckte åxå det var kul att se honom spela. Vi mötte ett mittenlag i tredjeligan, då SKALL han göra en bra insats kan man väl tycka?

Med tanke på att han inte spelat mycket alls dom senaste 2 åren och verkligen inte hos oss alls! Sen som vänsterback idag, hans inlägg med vänstern höll ingen vidare nivå men han försökte iaf och det ledde oss faktiskt till ett mål ikväll. Han jobbade på bra i båda riktningarna och passade bollen bra vad jag minns. Men sen håller jag med att detta va svagt motstånd, Sane och gänget blir en helt annan femma i helgen..

Som vänsterback är han hur som helst bättre än Xhaka både bakåt och framåt.

Busch
Bild för Busch
Nicklas Kanskär wrote:
Pelle wrote:
Nicklas Kanskär wrote:

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Tyckte åxå det var kul att se honom spela. Vi mötte ett mittenlag i tredjeligan, då SKALL han göra en bra insats kan man väl tycka?

Med tanke på att han inte spelat mycket alls dom senaste 2 åren och verkligen inte hos oss alls! Sen som vänsterback idag, hans inlägg med vänstern höll ingen vidare nivå men han försökte iaf och det ledde oss faktiskt till ett mål ikväll. Han jobbade på bra i båda riktningarna och passade bollen bra vad jag minns. Men sen håller jag med att detta va svagt motstånd, Sane och gänget blir en helt annan femma i helgen..

Mané*

Jonas S
Bild för Jonas S
Tosse wrote:
Nicklas Kanskär wrote:
Pelle wrote:
Nicklas Kanskär wrote:

Jag tyckte trotts allt, de va kul och se Jenkinson spela igen i en röd tröja. Tyckte han gjorde en bra insatts också.

Tyckte åxå det var kul att se honom spela. Vi mötte ett mittenlag i tredjeligan, då SKALL han göra en bra insats kan man väl tycka?

Med tanke på att han inte spelat mycket alls dom senaste 2 åren och verkligen inte hos oss alls! Sen som vänsterback idag, hans inlägg med vänstern höll ingen vidare nivå men han försökte iaf och det ledde oss faktiskt till ett mål ikväll. Han jobbade på bra i båda riktningarna och passade bollen bra vad jag minns. Men sen håller jag med att detta va svagt motstånd, Sane och gänget blir en helt annan femma i helgen..

Som vänsterback är han hur som helst bättre än Xhaka både bakåt och framåt.

Jenkinson kan ju i alla fall springa, det får man ge han. Men han kan ju inte ens slå ett halvbra inlägg och hans försvarsspel helskakigt. Jag tycker han är lite av en League One-spelare.

Be excited!

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Haha, ja självklart ska det vara Mané.

Sen håller jag med om att jenkinson borde gå före xhaka som Vb. Men sen finns ju en chans att AMN spelar Vb på lördag. 

Kanis

Sidor