Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Arsenal - Wolves 11/11

61 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Arsenal - Wolves 11/11

Finns ingen risk att Viasat sänder matchen?

Annars är det en match som vi måste vinna. Jag tror på vinst med 3-1 

Supporter sedan 1983! 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Ok, inget på Viasat alltså. Då blir det till att hitta streams. Lämna gärna tips på fungerande såna under dagen, please. :) Viktigt att vi studsar tillbaka till vanan att vinna igen idag.

Life and Arsenal are miracles enough.

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Bein sports HD 7

RoPa87
Bild för RoPa87

Det går väl och se matchen kl 20 på Viaplay? Värt att vänta 2,5h med att se matchen om man kan!

Tomas Johansson
Bild för Tomas Johansson

Kan inte komma ihåg att Viasat Inte visat en Arsenalmatch som spelas på en söndag, någon som vet varför de gör det nu? TV-bolagen flyttar väl matcher från normaltiden, lördag kl. 16 just för att fler ska kunna titta på matcherna???

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Man kan väl ha åsikter angående gårdagens tidiga & 16-match men dagens val känns ju rätt rimliga. Vi hade väl lika gärna kunnat spela igår i mitt tycke men men, vi kan ju inte klaga på frekvensen av sända matcher hittills så nån gång är det väl vår tur att stå tillbaka 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Hur ser skadeläget ut? Är Monreal tillbaks, annars är väl Kolasinac hel? Sokratis, har han lite småskavanker jämt eller? Licht klev väl av mot sportig han med? 

Pelle
Bild för Pelle

Sänds i repris kl 23 på Viasat.

If it's too strong, then you're too weak!

Fredde
Bild för Fredde
Andreas Näsström wrote:

Man kan väl ha åsikter angående gårdagens tidiga & 16-match men dagens val känns ju rätt rimliga. Vi hade väl lika gärna kunnat spela igår i mitt tycke men men, vi kan ju inte klaga på frekvensen av sända matcher hittills så nån gång är det väl vår tur att stå tillbaka 

Vi hade inte kunnat spela igår eftersom vi spelade i torsdagskväll. Det är PL (sky?) som endast tillåter att tv-bolagen sänder endast en match åt gången. Därav att de har försökt vara "schysta" mot tv-bolagen genom att sprida ut storklubbarnas matcher så gott det går. När de lade den här omgången så känns det som att de hade tänkt våran match en annan tid, men EL ställde till det. Men med neutrala ögon så borde våran match vara betydligt mer intressant än t.ex Liverpool - Fulham. Dessutom så spelade Liverpool sin CL-match redan i tisdags vilket borde kunna innebära att de kunde ha spelat igår utan problem?

Fast det hela grundar sig i att PL enbart tillåter att tv-bolagen får sända en match åt gången. Detta i en tid då playtjänster gör det möjligt att välja och vraka på hela utbudet så jobbar PL/Sky åt fel håll och begränsar utbudet. När viasat hade serie a så kunde man se ALLA matcher på viaplay, även om det var med en engelsk kommentator. Och hårddraget så skulle jag slänga mitt viaplay åt helvete ifall det dök upp ett alternativ där man kunde betala och streama alla våra matcher på ett bra, säkert och stabilt sätt. Jag har ju viaplay för att se Arsenal.

You win some, you draw some

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Robin Palmkvist wrote:

Det går väl och se matchen kl 20 på Viaplay? Värt att vänta 2,5h med att se matchen om man kan!

Ja, det brukar funka. Problemet och hindret är min egen nyfikenhet.

Life and Arsenal are miracles enough.

Fredde
Bild för Fredde

Leno, Bellerin, Holding, Mustafi, Kola, Torreira, Xhaka, Iwobi, Özil, Auba, Laca.

Bästa möjliga elva!

You win some, you draw some

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Blir det inte vinst idag är det ju rätt illa poängmässigt uppåt till topp 4. Den känslan hade jag inte får några matcher sedan. Gör jobbet nu grabbar.

Äh kollade ju fan på United, 4 poäng är ju ingen panik.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

En bra elva som vi ställer upp med idag. Tror ff på 3-1. 

Supporter sedan 1983! 

Jonas S
Bild för Jonas S

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Vad sysslar Xhaka med ???

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod
Jimmy Roslund wrote:

Blir det inte vinst idag är det ju rätt illa poängmässigt uppåt till topp 4. Den känslan hade jag inte får några matcher sedan. Gör jobbet nu grabbar.

Äh kollade ju fan på United, 4 poäng är ju ingen panik.

Tänk på att det är november, brukar ju inte vara vår favoritmånad direkt...

Jonas S
Bild för Jonas S

Öppen och galen match detta. Herregud.

Be excited!

Fredde
Bild för Fredde
Jonas S wrote:

Öppen och galen match detta. Herregud.

Har en arabisk kommentator, han är ännu galnare. Låter som att inkasten är en målchans...

Xhaka för i helvete...

You win some, you draw some

Jonas S
Bild för Jonas S
Fredde wrote:
Jonas S wrote:

Öppen och galen match detta. Herregud.

Har en arabisk kommentator, han är ännu galnare. Låter som att inkasten är en målchans...

Xhaka för i helvete...

Jag har nog samma arab. Sjukt jobbig att lyssna på.

Xhaka har gjort flest misstag som lett till mål av alla spelare i PL denna säsong. Fyra stycken.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Det måste ha varit en av våra slarvigaste halvlekar. Inte den sämsta men så sjukt mkt slarv.

Mycket slarv från domarna också. Offside på Iwobi som inte var offside och minst två inkast som varit galet dömda. Ingen verkar vara riktigt med på noterna i den här halvleken.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Men glöm inte andra halvlek. Vi är bäst då. 

Supporter sedan 1983! 

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Denn går också på ESPN extra, COYG för helvete!!

Jonas S
Bild för Jonas S
Patric Johansson wrote:

Men glöm inte andra halvlek. Vi är bäst då. 

Exakt. Nu kör vi i andra.

Körde över till en rysk kanal nu. Pallar inte 45min till med den helt hysteriska araben :)

Be excited!

MikeR
Bild för MikeR

Streamthunder har ett par flash med engelska kommentatorer 

I'll answer to nobody !!

Jonas S
Bild för Jonas S

Lite Lukaku-varning på Kolasinacs förstatouch. 

Be excited!

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Detta vänder vi aldrig 

Kanis

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

1-1 hemma mot wolfs är för dåligt. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jonas S
Bild för Jonas S

Nja det var inte mycket till match från oss. Tycker första halvlek mest bestod av en massa slarv. Och i andra kan Wolves hatera oss utan större problem. Emerys byte till tre mittfältare kändes rätt men vi fortsätter spela slarvigt. Vi har Aubas avslut i stolpen men jag tror knappt det är ett avslut på mål på hela matchen fram tills Ramseys avslut och sedan målet. Bra inhopp från Rambo och Mikhi.

Xhaka och Kolasinac tycker jag var riktigt svaga. Både Kolasinac och Xhaka är så extremt kantiga. Özil gör en sådan där anonym match som han som oftast gör.

Fyra raka kryss nu. Emery fortsätter få viss utdelning på byten och sina taktiska förändringar. Men vi fortsätter också vara extremt svaga i första halvlek. Och vi har inte längre marginalerna med oss som tidigare den här säsong. Vi behövde 3p idag.

Leno MOTM för mig. Bara han som räddar oss från förlust idag.

Be excited!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

5:a. Fyfan... bakom Spurs igen. Same old. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Vicious
Bild för Vicious

Jahapp, nu måste vi vinna NLD för att kompensera för det här.

#Championship

Byarum
Bild för Byarum

Riktigt dåligt. Bara tre spelare som får godkänt av mig, Torreira, Leno (bäst i laget) och Guendozzi. Hela laget i konstant passningsskugga mest hela tiden,,,

Bosse

Sidor