Medlemmar: 8809 st.
Visa menyn

West Ham- Arsenal 12/1-19

78 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Lyckas Guendouzi med nått?

Glenn
Bild för Glenn

Ramsey den enda någorlunda kreativa spelaren vi har (den andra får ju inte spela) ska vi alltså fe bort i sommar till ett av världens bästa lag. Pajasklubb

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Lyckas Guendouzi med nått?

nix. Fullkomligt bedrövlig. Kan slå enkla passningar bakåt eller ramla

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Oddset på att WH vinner med 2-0 o Carroll gör målet? 1,001?

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Zzzzzzzzzzzzzzzz

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

B-G
Bild för B-G

Emeryball. Är det när man passar stenhårt i bröstet så många gånger i rad man kan?

Twitter @grvdga

Rolf Eriksson
Bild för Rolf Eriksson

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

Glenn
Bild för Glenn
Rolf Eriksson wrote:

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

xhaka har inte varit sämre än nån annan. Håret har ju varit fullständigt värdelös t ex

COYG

ulf zettervall
Bild för ulf zettervall

Handlar väl inte om speliden,handlar väl snarare om dom som skall utföra det.

Den totala bristen på fart,passningar å inställning gör att det ser ut som det gör.

Bara att inse att spelarna inte är bättre....

 

Glenn
Bild för Glenn

2 skott på mål efter 77 min. Så jävla uselt

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hurdfan kan man tycka de e dåligt att göra sig av med Ramsey?  

Glenn
Bild för Glenn
ulf zettervall wrote:

Handlar väl inte om speliden,handlar väl snarare om dom som skall utföra det.

Den totala bristen på fart,passningar å inställning gör att det ser ut som det gör.

Bara att inse att spelarna inte är bättre....

 

då kan ju du få förklara för oss andra vad vår spelidé är

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Glenn wrote:
Rolf Eriksson wrote:

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

xhaka har inte varit sämre än nån annan. Håret har ju varit fullständigt värdelös t ex

absolut. Men Xhaka gör betydligt fler avgörande misstag under matcherna. Det gör inte håret, sen bidrar väl Xhaka mer offensivt också än vad håret gör...

Men de misstagen Xhaka gör är totalt oacceptabla!!

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Hurdfan kan man tycka de e dåligt att göra sig av med Ramsey?  

är han sämre än håret, xhaka, özil, torreira?

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Förstår inte ens varför jag blir arg och irriterad. Vi Är ju sämst. Det är ju inget nytt. Och inget tyder på npgot annat de senaste 10 åren. Helt enkelt bättre att hitta en ny hobby. För varken spelare eller styrelsen verkar ha motivation till något annat

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn
Robin Palmkvist wrote:
Glenn wrote:
Rolf Eriksson wrote:

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

xhaka har inte varit sämre än nån annan. Håret har ju varit fullständigt värdelös t ex

absolut. Men Xhaka gör betydligt fler avgörande misstag under matcherna. Det gör inte håret, sen bidrar väl Xhaka mer offensivt också än vad håret gör...

Men de misstagen Xhaka gör är totalt oacceptabla!!

om jag stod vid sidlinjen en hel match skulle jag inte göra några misstag heller. Betyder det att jag är bra då?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Grym forcering nu på slutet. Bryr sig nån spelare ens?

COYG

Rolf Eriksson
Bild för Rolf Eriksson
Glenn wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Glenn wrote:
Rolf Eriksson wrote:

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

xhaka har inte varit sämre än nån annan. Håret har ju varit fullständigt värdelös t ex

absolut. Men Xhaka gör betydligt fler avgörande misstag under matcherna. Det gör inte håret, sen bidrar väl Xhaka mer offensivt också än vad håret gör...

Men de misstagen Xhaka gör är totalt oacceptabla!!

om jag stod vid sidlinjen en hel match skulle jag inte göra några misstag heller. Betyder det att jag är bra då?

Ja om vi ska jämföra med Xhaka så är du bättre. Hans misstag match efter match kostar oss 4:e platsen.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Glenn wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Hurdfan kan man tycka de e dåligt att göra sig av med Ramsey?  

är han sämre än håret, xhaka, özil, torreira?

Ja i vissa fall. Dock är ingen av dem värda att förlänga med nu heller.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Lägg ner den här klubben! Pinsamt. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Iwobi mom igen  säger allt.

Glenn
Bild för Glenn

Sparka Emery. Finns inte någonting som har blivit bättre med honom. Att han ibland gör byten i paus för att han i varje match tar ut fel elva är knappast något positivt.

Tänk att vi kanske kunde snott Klopp om inte Wenger hade tvingat sig kvar.

Vi blir 6:a. Inte en chans att detta lag med denna ledning kan nå högre!

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Iwobi mom igen  säger allt.

ja han har varit minst dålig men inte så svårt att vara minst dålig i detta skitlag

COYG

Hoss
Bild för Hoss

Håller med dig helt i min värld spelar man dom bästa spelarna. Gendouzie är kanske ett framtidsnamn men Torreira, Özil och Rsmsey är så otroligt mycket bättre. 

 

Jonas S
Bild för Jonas S

Den här matchen blev just ingenting. Vi möter trots allt ett som vanligt undermåligt West Ham-lag som mest består av gamla avdankade föredettingar de skrapat ihop. Vi skall klara av att ge dom betydligt större problem än så här.

Vi är idag ett mediokert "topplag" som kan tuffa på strax under de riktiga toppklubbarna. Det måste värvas och värvas rejält. Den här truppen kommer inte ta någon fjärdeplats eller vinna EL. Inte som Emery vill spela i alla fall. Aldrig.

Be excited!

Fredde
Bild för Fredde

En tanke bara... Ska tränaren få spelarna man har att prestera så bra som möjligt eller ska spelarna prestera den typ av spel som tränaren vill till varje pris? Börjar tycka det här känns som Hamrén som kunde prata om alla möjliga visioner hur Sverige skulle spela fotboll på ett vackert sätt men sen när det gällde resultat så funkade det helt enkelt inte.

Emery har en tanke och vision om hur fotboll ska spelas, där passar tydligen inte Ramsey eller Özil in. Det är bara det att de är våra bästa mittfältare i dagens trupp. Man måste kunna anpassa sitt tränarskap till hur truppen ser ut idag. Och det är ytterst få tränare som kan välja och vraka på transfermarknaden idag så att man kan få en trupp med spelare som kan spela exakt på det sättet som man själv vill. Om man nu ändå ska göra det så måste man för i helvete se till att få bra betalt för de bra spelarna man vill göra sig av med. Det här känns så extremt naivt och korkat. Denis Suarez är alltså alternativet just nu, en spelare från Barcelonas bänk/läktare ska vi försöka få in istället för Ramsey. Fan vad misskött den här klubben är.

You win some, you draw some

Vicious
Bild för Vicious

Snart passerade av United och på den förväntade 6:e platsen. Man får svårt å hävda att vi gått framåt något ännu.

#Championship

B-G
Bild för B-G

Bedrövlig insats.  Patetisk nivå på vissa kommentarer.  Typ så. 

Twitter @grvdga

RoPa87
Bild för RoPa87
Rolf Eriksson wrote:
Glenn wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Glenn wrote:
Rolf Eriksson wrote:

Något bättre spel sedan West Hams 12 spelare (Xhaka) byttes ut.

xhaka har inte varit sämre än nån annan. Håret har ju varit fullständigt värdelös t ex

absolut. Men Xhaka gör betydligt fler avgörande misstag under matcherna. Det gör inte håret, sen bidrar väl Xhaka mer offensivt också än vad håret gör...

Men de misstagen Xhaka gör är totalt oacceptabla!!

om jag stod vid sidlinjen en hel match skulle jag inte göra några misstag heller. Betyder det att jag är bra då?

Ja om vi ska jämföra med Xhaka så är du bättre. Hans misstag match efter match kostar oss 4:e platsen.

Ja det Xhaka kostat oss i mååååånga matcher i år är inte okej. Hans bra prestationer tar inte bort de otroligt korkade misstagen han gör. Håret är ingen spelare som kan dominera på vårt mittfält, men han gör iaf inte grova misstag. Hellre en spelare som inte bidrar så mycket offensivt än en som gör så grova och korkade misstag match efter match. 

Nä starta Torreira - Ramsey på mittfältet med Özil framför. Jag skiter i om Özil inte jobbar stenhårt defensivt, men han ger oss en helt annan dimension i vår offensiv. Så ut med båda håret och Xhaka från startelvan i fortsättningen. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Som sagt tidigare under säsongen. Emery är en bluff och vi överpresterade i höstas. Vi fick med oss reslutat som vi inte borde ha fått och det är något vi har sett de senaste veckorna. När Emery kom till klubben sa han följande:

• Vi ska spela med personlighet. Vi ska spela med ett bollinnehav och sedan pressa när vi inte har bollen.
- Detta är något vi inte har sett på väldigt länge.

• "Özil är en av dom största talangerna Arsenal har och jag vill ha talangfulla spelare här".
- Vad som än är anledningen till att han inte spelar så är det ett stort problem, för vad vi än tycker som Özil så är han vår överlägset mest kreativa spelare.

Nu får det räcka med trebackslinje, halvtidsbyten, spela tre defensiva mittfältare hemma mot bottenlag osv. Emery måste spela våra bästa spelare och försöka utgå från det om det ska bli något av den här säsongen.

Sidor