Medlemmar: 8807 st.
Visa menyn

Huddersfield-Arsenal 9/2

58 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas S wrote:

Nu så skall vi nog kunna andas ut.

Neeeeeej! Ett snabbt å vi skakar sönder. Vore fint med en storseger idag med!

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Roslund wrote:
Jonas S wrote:

Nu så skall vi nog kunna andas ut.

Neeeeeej! Ett snabbt å vi skakar sönder. Vore fint med en storseger idag med!

Jag tror vi kan sätta ett par till.

Tycker Huddersfield chansar lite för mycket. Troligen för att de vet att vi är skakiga bakåt. Men det finns stora ytor att kontra på.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Svettig räddning av Leno!

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

En sak jag tänkt på är att få lag backar hem och parkerar bussen så som så många lag gjorde under Wenger-tiden. Alla hade lärt sig att det bästa sättet att slå Arsenal var att packa ihop i eget straffområde och låta oss passa runt i handbollsanfallet.

Nu vill alla lag sätta hög press och vinna bollen högt när vi inte längre söker 70% bollinnehav och att flytta upp så många offensiva pjäser det bara går.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:

Svettig räddning av Leno!

Vass.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Han är rätt fager Maitland. Kan tänka mig att han kan dra på en djävulsk sängkammarblick när det krävs. 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:

Han är rätt fager Maitland. Kan tänka mig att han kan dra på en djävulsk sängkammarblick när det krävs. 

Han ligger nog runt rätt hårt med den Zorro-mustaschen. Ingen kvinna går säker.

(tror inte Mooy är lika framgångsrik på kvinnofronten)

 

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:

Han är rätt fager Maitland. Kan tänka mig att han kan dra på en djävulsk sängkammarblick när det krävs. 

Han ligger nog runt rätt hårt med den Zorro-mustaschen. Ingen kvinna går säker.

(tror inte Mooy är lika framgångsrik på kvinnofronten)

 

Precis. Mooy får nog fan i mig berätta att han är proffesionell fotbollsspelare innan det blir nåt rull för honom

  

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:
Jonas S wrote:
B-G wrote:

Han är rätt fager Maitland. Kan tänka mig att han kan dra på en djävulsk sängkammarblick när det krävs. 

Han ligger nog runt rätt hårt med den Zorro-mustaschen. Ingen kvinna går säker.

(tror inte Mooy är lika framgångsrik på kvinnofronten)

 

Precis. Mooy får nog fan i mig berätta att han är proffesionell fotbollsspelare innan det blir nåt rull för honom

  

Och när han berättar att han spelar i Huddersfield får han bara en undrande blick och "Vad fan är det för något?".

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Jonas S wrote:
B-G wrote:

Han är rätt fager Maitland. Kan tänka mig att han kan dra på en djävulsk sängkammarblick när det krävs. 

Han ligger nog runt rätt hårt med den Zorro-mustaschen. Ingen kvinna går säker.

(tror inte Mooy är lika framgångsrik på kvinnofronten)

 

Precis. Mooy får nog fan i mig berätta att han är proffesionell fotbollsspelare innan det blir nåt rull för honom

  

Och när han berättar att han spelar i Huddersfield får han bara en undrande blick och "Vad fan är det för något?".

Fan inte lätt att vara Mooy

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Guendouzi. Får han nåt tro? Gillar han ens tjejer?

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Där skall ju Iwobi göra mål eller lägga smörpass till Laca.

Känns som vi slänger bort en del rätt givna mål på kontringarna. Plus att Leno haft en del att göra. Men vi behöver inte springa ihjäl oss direkt.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Elneny räddade ett bra läge där Laca nog skulle ha satt den med 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:

Guendouzi. Får han nåt tro? Gillar han ens tjejer?

Jag tror han har det rätt ok på den fronten. Han kan alltid köra en fuling och säga att han är David Luiz.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:

Guendouzi. Får han nåt tro? Gillar han ens tjejer?

Jag tror han har det rätt ok på den fronten. Han kan alltid köra en fuling och säga att han är David Luiz.

Sant. Tänkte jag inte på faktiskt. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Haha fan vad rutinerad han är le Kos. 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Ett mindre mirakel att vi håller nollan i andra halvlek. Det är ingen slump att Huddersfield är typ europas sämsta lag på att sätta bollen mål.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Kan vi inte hålla nollan i en enda match?!?! Vad är detta?

Vicious
Bild för Vicious

Haha inte ens mot Huddersfield blir det en nolla.

#Championship

RoPa87
Bild för RoPa87

Självmål av kola till och med......

Jonas S
Bild för Jonas S

Alltid skönt att se ett skitlag på nedflyttningsplats bli frustrerade och inte få med sig något trots en inspirerande insats. Huddersfield kommer ingen sakna i PL.

En riktigt grisig seger. Vi kontrar och vinner utan att göra speciellt mycket mer än så. Men med alla skador, sjukdomar och den täta kampen om CL-platserna är det bara 3p som gäller. Mission complete!

Be excited!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Hur kan vi ha tappat såhär mycket i teknisk kvalité under åren? Gått från att vara ett underhållande lag med defensiva brister till ett lag som inte kan behålla bollen inom laget och har defensiva brister.. Bottenlagen är inte rädda för oss längre. Vi dominerar inte ens matchbilderna mot lagen under topp-6. 3 poäng är trevligt, Emeryball är inte lika trevligt.

Glenn
Bild för Glenn

Sicken usel match. Att vara utspelade delar av matchen mot avhängda jumbon är pinsamt.

Kom fri och skjuta mitt på målvakten håller inte på den här nivån

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Pinsamt dåligt men vafan, 3 poäng. Kos är bra, övriga inte alls bra. Märkligt byte som vanligt.

gunbod
Bild för gunbod
B-G wrote:

Guendouzi. Får han nåt tro? Gillar han ens tjejer?

Hahaha, så detta har alltså blivit en ren porrsajt ? Tråkigt att fotbollsporren försvann..:.D

gunbod
Bild för gunbod

Men skönt med en seger iaf.

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:
B-G wrote:

Guendouzi. Får han nåt tro? Gillar han ens tjejer?

Hahaha, så detta har alltså blivit en ren porrsajt ? Tråkigt att fotbollsporren försvann..:.D

slowly. Getting there :)

Twitter @grvdga

Sidor