Medlemmar: 8708 st.
Visa menyn

Arsenal -Southampton 24/2 2019

29 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Arsenal -Southampton 24/2 2019

8 min till match och inte en matchtråd ens? Vart f...n finns intresset för vår klubb?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Hoppas på stabil Arsenal seger och X i United -Fools i en riktig kaosmatch med utvisningar och bråk

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Liverpool får gärna vinna. 

Jag tänkte vänta med vår match ifall jag kan ducka resultatet, ser ut som att man kan se den från 1720 på viaplay

RoPa87
Bild för RoPa87

stream någon?

Pelle
Bild för Pelle
Andreas Näsström wrote:

Liverpool får gärna vinna. 

Jag tänkte vänta med vår match ifall jag kan ducka resultatet, ser ut som att man kan se den från 1720 på viaplay

Jag ser bara reprismarkering, inte någon tid om 17:20?

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S

Skönt att ha Sokratis tillbaka. Typiskt att Kos gått sönder, men hans kropp håller nog inte för alltför många matcher i taget.

Southampton skall vi slå på hemmaplan utan större problem.

Ramsey bakom Laca känns som rätt val av Emery.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Märkligt stt Sokratis ser dubbelt så snabb ut i Arsenal mot hur det kunde se ut i Dortmund. Han är ju snabb.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Vi ska vinna denna. Jag kollar United förlora. 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Så där. Snyggt!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Southampon har sina chanser. Det är inte alls ofarligt.

Riktigt ful armbåge där på Kola som ser nockad ut. När kommer dom fixa riktiga domare till PL? Given varning och frispark. 

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Snyggt! Southampton är ett patetiskt lag. Men kul att se att vi är effektiva.

2-0 Mikhi.

Be excited!

Niklas G
Bild för Niklas G

Länk?

Niklas G
Bild för Niklas G

Hesgoal krånglar för tillfället...

Jonas S
Bild för Jonas S

Hoppas på ett Laca-hattrick idag. Ser grymt målsugen ut.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Detta liknar det bästa vi sett från Arsenal denna säsong offensivt. Vasst djupledspel och fantasifulla kombinationer för att komma till inspel från kanterna.

 Vi slår ofta ut större delen av deras försvar med en välplacerad passning.

Kul att se.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Och där skall ju Laca göra 3-0. Skjuter ju över från typ fyra meter. Suck!

Men riktigt bra anfallsspel. 

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Laca borde kanske ha haft ett hattrick redan efter 45min. Men han ser jäkligt bra ut nu. Börjar komma in i fin form. Så även Mikhi som såg jäkligt rostig ut i EL.

Bra halvlek av Xhaka som bossar uppspelen. Och Sokratis tycker jag är vår bästa mittback. Tar honom före Kos. Kos är grym men jag tror Sokratis är bättre på att också ge Mustafi lite styrning, han saknar ju hjärna den mannen.

Men Hoppas vi kan få se Kos+Sokratis snart.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious

Tänk om vi kunde göra sådana här första halvlekar oftare.

I Manchester har United redan tvingats göra alla sina byten pga skador medan Liverpool bytt ut Firmino av samma orsak :) Fattas bara 0-0 och några röda kort där så är det fullbordat.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Kos sitter på bänken iaf.

Usel match defensivt men skön 2-0 ledni g.

verkligen jättetråkigt att Halva United nu är skadat. Otur för dem. 

COYG

Jepson
Bild för Jepson

Hesgoal krånglar som sagt. Kör via Totalsportek.com även om det är drygt med all reklam

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Glenn wrote:

Hoppas på stabil Arsenal seger och X i United -Fools i en riktig kaosmatch med utvisningar och bråk

Ser ju bra ut!

Life and Arsenal are miracles enough.

Jonas S
Bild för Jonas S

Kos the Boss kommer ju in. Fint!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Perfekt att slänga in Özil nu när Southampon tröttnat lite och lär backa hem lite mer.

Känns som vi bör kunna få in ett par till bollar i den här matchen. Southampton har redan gjort sina tre byten dessutom.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Dr PAW wrote:
Glenn wrote:

Hoppas på stabil Arsenal seger och X i United -Fools i en riktig kaosmatch med utvisningar och bråk

Ser ju bra ut!

några röda kort saknades men blev skador istället. Blir nog tufft för United framöver.

Annars en perfekt em.

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Matchen borde ha varit avgjort redan i första halvlek. Kreativiteten finns där, vi skapar väldigt många chanser men bränner lite väl mkt. Southamton gör lite hjälemodiga insatser i backlinjen dessutom.

Men en positiv första halvlek. Det dog lite i andra när Ramsey klev av och det pigga presspelet försvann med han och Laca på topp. Men det känns som vi är på väg åt rätt håll efter några rätt gråa veckor. Segt att Iwobi fick gå av. Förhoppningsvis är det inget allvarligt. Gillar att vi avslutar matchen med Kos och Sokratis i backlinjen.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Borde vunnit större men kändes som skärpan saknades helt idag. Bra seger iaf. Topp4

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Kul också att Puma gett Southamton vårt gamla bortaställ från två, tre säsonger sedan. Fult som stryk. Passar dom utmärkt.

Be excited!

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Glenn wrote:
Dr PAW wrote:
Glenn wrote:

Hoppas på stabil Arsenal seger och X i United -Fools i en riktig kaosmatch med utvisningar och bråk

Ser ju bra ut!

några röda kort saknades men blev skador istället. Blir nog tufft för United framöver.

Annars en perfekt em.

Väldigt fin helg. Vill inte att shitty vinner stort nu mot Chelsea. Bra om Sarri stannar.

Life and Arsenal are miracles enough.

Niklas G
Bild för Niklas G
Jepson wrote:

Hesgoal krånglar som sagt. Kör via Totalsportek.com även om det är drygt med all reklam

Tack för tipset, fick igång Hesgoal sen. :)