Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Rennes-Arsenal

72 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Jajo67 wrote:
Glenn wrote:

United går in i matchen mot oss efter en grym vändning och vi kommer in efter århundrandets plattmatch

De hade ju noll anfallsspel & bondröta - varenda idiot i vårat lag förtjänar iof att kölhalas men inte fan kan man kalla Uniteds vändning för grym.

den var väl grym mot fotbollen! :-)

med grym menar jag att det borde ge en självförtroende boost att gå vidare trots att man spelar som skit. Vi spelar som skit och torskar

COYG

B-G
Bild för B-G
Glenn wrote:
Jajo67 wrote:
Glenn wrote:

United går in i matchen mot oss efter en grym vändning och vi kommer in efter århundrandets plattmatch

De hade ju noll anfallsspel & bondröta - varenda idiot i vårat lag förtjänar iof att kölhalas men inte fan kan man kalla Uniteds vändning för grym.

den var väl grym mot fotbollen! :-)

med grym menar jag att det borde ge en självförtroende boost att gå vidare trots att man spelar som skit. Vi spelar som skit och torskar

Hoppas dom överbetalda snorungsdivorna i United känner sig så stolta och världsmästare på söndag så att våra överbetalda fotbollshoror till primadonnor känner en liten gnutta revanchslust och kan prestera mer. Hoppet är lågt dock. Nog för att det är Emerys första säsong. Men visar han fortsatt sådant dålig prov på att motivera de våra idioter. Ja då kanske det är lika bra att ge honom foten redan efter denna säsong. INTE imponerad.

Frågan är, vem KAN motivera dom? Någon?

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod
B-G][quote=Glenn wrote:
Jajo67 wrote:
Glenn wrote:

United går in i matchen mot oss efter en grym vändning och vi kommer in efter århundrandets plattmatch

De hade ju noll anfallsspel & bondröta - varenda idiot i vårat lag förtjänar iof att kölhalas men inte fan kan man kalla Uniteds vändning för 

den var väl grym mot fotbollen! :-)

med grym menar jag att det borde ge en självförtroende boost att gå vidare trots att man spelar som skit. Vi spelar som skit och torskar

Hoppas dom överbetalda snorungsdivorna i United känner sig så stolta och världsmästare på söndag så att våra överbetalda fotbollshoror till primadonnor känner en liten gnutta revanchslust och kan prestera mer. Hoppet är lågt dock. Nog för att det är Emerys första säsong. Men visar han fortsatt sådant dålig prov på att motivera de våra idioter. Ja då kanske det är lika bra att ge honom foten redan efter denna säsong. INTE imponerad.

Frågan är, vem KAN motivera dom? Någon?

Oj, och från dig av alla ! Ord och inga visor. ;) . Snart kommer det väl någon som vill ha tillbaka Wenger, och att det var bättre då, även på slutet,dock inte jag.

Tillis
Bild för Tillis

Ja vete fan om jag inte föredrar Wenger framför Emery.

Pelle
Bild för Pelle

Jag tycker nog Emery gör ett lite sämre jobb än Wenger men inte en chans att jag vill ha tillbaka Wenger...

If it's too strong, then you're too weak!

Tillis
Bild för Tillis

Kvittar vem vi har så länge han inte får några pengar av styrelsen.

Vicious
Bild för Vicious

Har sagt det en tid nu att Emery är Wenger in disguise och det står jag fast vid.

#Championship

B-G
Bild för B-G

Man borde tvångsraka Emery under någon träning. Då kanske det blir mer fokus på taktik och spel istället för broilerfrillan under matcherna.  Bara en tanke. 

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Pelle wrote:

Jag tycker nog Emery gör ett lite sämre jobb än Wenger men inte en chans att jag vill ha tillbaka Wenger...

Fel av mig..

Jag vill ha tillbaka gamla Arsenal, så hit med Bergkamp, Henry, Ljungberg, Wenger och Dein! :)

If it's too strong, then you're too weak!

Fredde
Bild för Fredde

Vi har varit hästlängder bättre i år än förra året i toppmatcherna, framförallt de på hemmaplan. För att inte tala om spelet överlag på bortaplan, vilket fortfarande inte är bra nog men det är bra mycket bättre än förra året då vi kom på nedre halvan i en bortatabell i ligan.

Tror Emery kan bli bra, men först och främst så måste han själv inse att han inte är i en position där han kan välja och vraka bland spelare i världen. Han måste anpassa sig och spelsättet vi ska ha efter vad han har här och nu samt vilka bra spelare klubben kan få loss. Men framförallt så måste den sportsliga ledningen se till att leverera bra spelare in, misslyckas man med det så spelar det ingen roll vem som tränar klubben.

You win some, you draw some

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Problem kvarstår såklart men en lösning som måste komma är en mittback av världsklass...kolla Laporte & Van Dijk dom har gjort mer skillnad än vad jag kunnat ana..!!!

AFC

Sidor