Medlemmar: 8706 st.
Visa menyn

Napoli - Arsenal 18 april 2019 kl 21:00

39 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jepson
Bild för Jepson

En känsla av att Napoli kommer dra på sig många kort i andra. Bara hoppas det är för gnäll/osportsligt uppträdande och inte fulspel.

De är inte helt nöjda med domarinsatsen.. 

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Jepson wrote:

En känsla av att Napoli kommer dra på sig många kort i andra. Bara hoppas det är för gnäll/osportsligt uppträdande och inte fulspel.

Du exakt den känslan har jag också.

Dock kan vi vara säkra på att Emery agerar. Läge att plocka av t ex Lacazette lite tidigare för att spara lite på honom inför matcherna som kommer. Om vi håller tätt.

Be excited!

Jocke K
Bild för Jocke K
Jonas S wrote:

Det här Super Mario Bros-stället vi spelar i ser ju rätt fånigt ut. Har vi glömt att ta med vita shorts eller vad är grejen?

Har hemmalaget vita byxor så förstår du väl varför vi inte har det? Jag tycker vi så ofta som  möjligt ska spela i röda tröjor. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jonas S
Bild för Jonas S

Vad är det som händer på Stamford Bridge? Tre mål från Prag nu. Hoppas dom kan göra en mirakelvändning och slå ut Chelsea.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Iwobi är värre än vanligt idag. Inte ett rätt hittills. 

Supporter sedan 1983! 

Jonas S
Bild för Jonas S

En väldigt bra match från Arsenal. Andra halvlek så kontrollerar vi bara, ingen onödig fokus på att ställa om och göra mål. Lungt och kontrollerat försvarsspel. Det ser väldigt medvetet ut allting. Vilket man inte sett så mycket av på bortaplan under senare år. Klockrent i 180 min.

Trist att Ramsey verkar ha dragit sin hamstring. Men det är ju inte första gången man skriver det på detta forum. En sak man inte kommer sakna med Ramsey är hans ständiga skadeproblem.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Patric Johansson wrote:

Iwobi är värre än vanligt idag. Inte ett rätt hittills. 

Tycker han var klockren. Gjorde det han skulle, jobbade stenhårt på mittfältet och i försvaret. Tror Emery är 100% nöjd med honom idag.

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod

Stabil insats. Så skönt att vi fick första målet , kändes klart redan då . Så skönt att vinna andra raka på bortaplan, och dessutom hålla nollan, kändes som evigheter senast det hände. Bra gjort.

Sidor