Medlemmar: 8862 st.
Visa menyn

Arsenal - Bournemouth

53 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ett till behöver vi. Kan inte hjälpa att vi lite sur,de ju tar ihop Chelsea,city  Arsenal men United  får en egen tid tvsändning  från sin 12e plats eller var de nu ligger.

RoPa87
Bild för RoPa87
B-G wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Robin Palmkvist wrote:

BG, du som brukar kunna få fram, vilka kanaler visar matchen idag? :)

Om man undrar vilka kanaler som en match visas på så är det här den källa man ska gå till:

https://liveonsat.com/uk-england-all-football.php

den brukar jag kolla. Men de kanalerna finns inte i min iptv lista och BG brukar alltid ha med en massa andra kanaler som inte listas där.. :)

Jag kör US: CNBC 

I värsta...och då menar jag värsta fall.
https://www.7mscorethai.com/live-soccer-ADxk5OuJ.html

 

Jag hade betydligt bättre bild på BeIN... får försöka slå dövörat till istället...

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Jimmy Roslund wrote:

Ett till behöver vi. Kan inte hjälpa att vi lite sur,de ju tar ihop Chelsea,city  Arsenal men United  får en egen tid tvsändning  från sin 12e plats eller var de nu ligger.

United kommer alltid vara nr 1 på viasat. Dom har ju en svensk spelare ju. :(

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Herregud vad dåligt vi startat i andra...en jäkla hönsgård defensivt nu, tappar varenda boll. 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Nu har Bourmounth tagit över. 
Hoppas Martinelli kan avgöra. Vore så jäkla roligt.  

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Fint att han tar ut Pepe och låter Saka spela kvar. Måste kännas lite för Pepe så det är nog dags att bänka honom i några matcher så han får höja sig ett eller två snäpp. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Patric Johansson wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Ett till behöver vi. Kan inte hjälpa att vi lite sur,de ju tar ihop Chelsea,city  Arsenal men United  får en egen tid tvsändning  från sin 12e plats eller var de nu ligger.

United kommer alltid vara nr 1 på viasat. Dom har ju en svensk spelare ju. :(

Fast de e ju inte viasat som satt tiderna. Dock har du ju rätt att de alltid visas.

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Nu sitter det ett i baken snart 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Jag blir alltid orolig när Xharka löper med en motståndare in i vårt straffområde. Man bara väntar på en straff. 

Supporter sedan 1983! 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Chambers motm I mina ögon. Inte många som briljerade men vi vann iallafall.

Kanon Arsenal, tack för 3 nya poäng

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Wolvessss

Vicious
Bild för Vicious
Christian Vela wrote:

Wolvessss

Inte bra. Foolsen har ju avgjort ligan nu. Spyr om det där pissgänget vinner. Shitty kunde man inte bry sig mindre om dom vinner.

#Championship

RoPa87
Bild för RoPa87

3 viktiga poäng. Ingen bra prestation efter de första 20 minuterna men vi vann iaf. 

Håller med om Chambers, han har varit riktigt bra sista matcherna. Men Pepe måste verkligen höja sig och auba gör oftast mål men är ganska osynlig utan Lacazette. 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Liverfools får inte gå utan förlust. Dom måste ha minst en förlust i ligan. 

Supporter sedan 1983! 

Jepson
Bild för Jepson
Patric Johansson wrote:

Liverfools får inte gå utan förlust. Dom måste ha minst en förlust i ligan. 

30 matcher kvar.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Jepson wrote:
Patric Johansson wrote:

Liverfools får inte gå utan förlust. Dom måste ha minst en förlust i ligan. 

30 matcher kvar.

Jag litar på dig, Jepson, att du får rätt. ;)

Supporter sedan 1983! 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Ok, vilken usel andra halvlek. Jag tyckte att första var riktigt bra med tryck högt upp. Nu blir det skönt med ett uppehåll och sedan ny fräsch backlinje som jag tror kommer att ge oss liknande tryck i större delen av matcherna som vi idag hade under första halvlek. COYG!

Life and Arsenal are miracles enough.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Var på håret de där men nu ligger vi 3a, ser ljust ut. Tänk när Pepe hittar formen och Lacca kommer tillbaka.  Ljusa tider framöver. 

Jajo67
Bild för Jajo67
Göran Carlström wrote:

Är lite besviken på Pepe, måste vara den dyraste vänsterfoten något lag köpt in. Dessutom stoppar han upp anfallen lite för ofta. Frågan är om han skall vara på andra sidan så kanske han får lite flyt i inläggen i alla fall.  Sen visar han lite för mycket Özil stil genom att inte jobba ordentligt för laget. Många gånger är håret högre upp och gör hans jobb och likadant så jobbar håret hem snabbare än han i alla fall.  Sedan tycker jag att Chambers är mycket bra och jobbar åt båda hållen hela tiden. Är dessutom en riktig kämpe numera. Härligt att se vad en utlåning kan göra. 

Snyggt jobbat annars Arsenal

Han får ju bollen felvänd hela tiden, tycker han såg bättre ut idag än senast. Saka lyckades med betydligt mindre idag & borde bytts ut istället. Problemet är ju att vi inte har något kreativt anfallsspel - vårat mf klickar inte alls med anfallet samt alldeles för dåliga yb.

Spela Torreira som dm med guenouzi/willock samt Ceballos/Özil framför samt bytut Chambers/Kola mot Bellerin/Tierny så tror jag på en bättre balans och ett bättre anfallsspel.

Pelle
Bild för Pelle

Ingen stabil seger men likväl tre pinnar och fjärde nollan på 6 matcher.

Samtidigt som jag vill gnöla över Emerys bristande spelidé och startelva så måste jag samtidigt inse att vi trots denna ”dåliga” starten ändå enbart är en pinne bakom andraplatsen, att Norra London är tydligt rött och vår irriterande lillebror äntligen börjar komma ned på jorden ordentligt igen, det finns ljusglimtar gott folk. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Tosse
Bild för Tosse

Riktigt blek andra halv igen. Varför har vi så svårt att stänga såna här matcher? Om man nu klagar på Özil och hans hemjobb och försvarsspel, vad ska man då säga om Pepe? 

B-G
Bild för B-G

Kollade extended HL igen. Hur FAAN vart det INTE straff när Pepe drogs ner? 
Vilket annat lag som helst hade fått en straff där.

Sköna 3p men ojoj vad nära det var att vi släppte allt.

Twitter @grvdga

Sidor