Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Sheffield U-Arsenal 21/10 21.00

150 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S

zZzz zZ Zz

Nej det var inte mycket till fotbollsmatch det där. Typ random uselt championship-lag möter Gervinho FC. Jag kan knappt minnas ett farligt anfall på hela matchen bortett kontringen Pépé brände.

Det jag lärt mig av dessa 90min är att Pépé är världens sämsta hörnläggare och att Mike Dean är både för blind och för senil för att leka domare. Och jag fattar verkligen inte hur VAR fungerar i PL? Man verkar inte kolla straffsituationer i alla fall.

Varför satt man uppe sent en måndagskväll för att se på detta skräp?

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag har fått nog. Emery är inte rätt man för att leda det här laget. Är så fruktansvärt less på vår förmåga att alltid tappa poäng när vi har chansen att rycka. Lika less som jag är på vårt spel och öaguttagningar

Glenn
Bild för Glenn
Byarum wrote:

Nu säger jag det,,, Emery out. Jag är så trött på dessa laguttagningar. Punkt! 

har också fått nog av sopan. fel lag, fel taktik, fel allt i varje jävla match

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Just nu vill jag bara ge upp säsongen....

twitter: @MikeBergkamp

Fredde
Bild för Fredde

Sparka Emery, vad är hans spelidé? 

You win some, you draw some

Vicious
Bild för Vicious

Vi ligger efter Chelsea som hade transferban, tappade Hazard och anställde en mer eller mindre grön Lampard som coach. Joråsåatte...

#Championship

Woodie
Bild för Woodie

Pepes miss och Deans miss när Sokratis skulle haft en solklar straff avgör. Visst ska vi väl klara det ändå men fakta är att Deans miss blir avgörande. 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Emery sämst ikväll. 

Life and Arsenal are miracles enough.

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Glenn wrote:

Vi har ju inte skapat en bra målchans på hela andra halvlek trots 75% boll

Jo en ju. 

vilken då?

Xhakas skott mot krysset?

If it's too strong, then you're too weak!

Fredde
Bild för Fredde

Det var exakt dom här matcherna förra säsongen som kostade oss CL. Vi har ETT område vi behöver förbättra från förra året, det är bortaspelet. Och nu ser det precis lika jävla uselt ut som förra året på bortagräs. Var är den höga pressen? Var är den hårda pressen öht? 

You win some, you draw some

Jajo67
Bild för Jajo67

Finns bara en sak som kan rädda säsongen - sparka Emery , han är en komplett idiot! Fullständigt inkompetent...

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Denna jävla Spanjack Cirkus är tamejfan helt helt jävla otrolig!!!

Och var det inte pga dessa kassa pub domare och i synnerhet denna pajas mike dean dom började med VAR....meeen använd skiten dååå dååå!!! 

AFC

Byarum
Bild för Byarum

Emery, jag är så trött på dig, ditt mumbo jumbo snack om Özil, dina konstiga laguttagningar, brist på spelidé och identitet för vårt lag. I've had enough! 

Bosse

Olle Asp
Bild för Olle Asp

Spelarna är ju inte problemet och har aldrig varit. Det är Emery och hans system och värdelösa taktik. Har alltid varit. Nu är jag trött på det här och förväntar mig att klubben sparkar honom, även om jag vet att det inte kommer ske. Än....

Fredde
Bild för Fredde
Byarum wrote:

Emery, jag är så trött på dig, ditt mumbo jumbo snack om Özil, dina konstiga laguttagningar, brist på spelidé och identitet för vårt lag. I've had enough! 

Özil kommer inte spela mer för oss oavsett. Han fixar inte bristen på spelidé, om han är på rätt humör så kan han sminka över det. Är han inte på rätt humör så cementerar han avsaknaden av spelidé.

Varför spelar vi inte med 2 av ligans bästa ytterbackar som är redo för spel? 

You win some, you draw some

Tosse
Bild för Tosse
Tosse wrote:

Känner mig orolig för hur det ska gå ikväll. Första matchen efter interlull en måndagkväll på bortaplan i Sheffield. Hoppas på det bästa.

Tyvärr blev det det värsta. It was absolutely not a good ebening. 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Tyvärr kommer Emery inte få sparken, oavsett vad som än händer. Vi får stå ut några år till. 

Supporter sedan 1983! 

Byarum
Bild för Byarum
Patric Johansson wrote:

Tyvärr kommer Emery inte få sparken, oavsett vad som än händer. Vi får stå ut några år till. 

Han åker till sommaren om vi inte fixar CL. Punkt! Det bästa vore om vi plockade in Allegri som en julklapp till oss fans. 

Bosse

Pelle
Bild för Pelle
Byarum wrote:
Patric Johansson wrote:

Tyvärr kommer Emery inte få sparken, oavsett vad som än händer. Vi får stå ut några år till. 

Han åker till sommaren om vi inte fixar CL. Punkt! Det bästa vore om vi plockade in Allegri som en julklapp till oss fans. 

Om en klubb baserar sina beslut på fansens åsikt bär ledningen avgå direkt.

If it's too strong, then you're too weak!

RWHP
Bild för RWHP

Arsenals instagram gillade tydligen inte min kommentar, borttagen haha! Gör något åt saken istället för att censurera folk på socialmedier säger jag.

King Henry #14

Byarum
Bild för Byarum
Pelle wrote:
Byarum wrote:
Patric Johansson wrote:

Tyvärr kommer Emery inte få sparken, oavsett vad som än händer. Vi får stå ut några år till. 

Han åker till sommaren om vi inte fixar CL. Punkt! Det bästa vore om vi plockade in Allegri som en julklapp till oss fans. 

Om en klubb baserar sina beslut på fansens åsikt bär ledningen avgå direkt.

Tror att du missförstod mig. Menar inte att klubbledningen ska basera sina beslut på fansens åsikter. Det är alldeles för många fans med alldeles för disparata åsikter och ledningen måste fatta självständiga beslut. Det jag ville ha, är en uppgradering av manager, från en medioker coach till en världsklasscoach. Nu är jag så less på Emery och mitt tålamod är slut. 

Bosse

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Glenn wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Glenn wrote:

Vi har ju inte skapat en bra målchans på hela andra halvlek trots 75% boll

Jo en ju. 

var i första halvlek

vilken då?

Xhakas skott mot krysset?

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Byarum wrote:
Pelle wrote:
Byarum wrote:
Patric Johansson wrote:

Tyvärr kommer Emery inte få sparken, oavsett vad som än händer. Vi får stå ut några år till. 

Han åker till sommaren om vi inte fixar CL. Punkt! Det bästa vore om vi plockade in Allegri som en julklapp till oss fans. 

Om en klubb baserar sina beslut på fansens åsikt bär ledningen avgå direkt.

Tror att du missförstod mig. Menar inte att klubbledningen ska basera sina beslut på fansens åsikter. Det är alldeles för många fans med alldeles för disparata åsikter och ledningen måste fatta självständiga beslut. Det jag ville ha, är en uppgradering av manager, från en medioker coach till en världsklasscoach. Nu är jag så less på Emery och mitt tålamod är slut. 

Nu var inte mitt svar riktat till dig även om jag citerade ditt inlägg, utan till alla som svär som galningar utan vettigt ordspråk efter varje motgång. Alla kräver typ omgående Emerys avgång och aldrig behöva se hälften av våra spelare...

If it's too strong, then you're too weak!

gunbod
Bild för gunbod

Usch och fy, så fullständigt bedrövlig insats . Hur kan så många vara så dåliga , och samtidigt ?

Jag saknar verkligen en konstruktiv spelare som Özil , en som kan slå en avgörande passning . Varför spelar inte Bellerin och nye Tierney, som sett väldigt bra ut ? 

Vissa här gottar sig åt andra lags spelare och tränare , men hur ser det ut hos oss , främst på bortaplan ?

gunbod
Bild för gunbod

En poäng, 1, sammanlagt på bortaplan mot Watford och Sheffield U , jag skäms faktiskt .

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner!

Håller helt med er! Emery? Hur kan man inte behålla Ramsey? Var är Özil? Vi har kort tid gjort oss av med många spelare med stort Arsenal hjärta!

Jack, Theo, Kieran, Koselny, Cazorla mm. 

Vaffär?

Tomas A.

Sral
Bild för Sral

Vi kan inte belasta Emery för övergångarna, inte som strukturen ser ut nu. Ra,sey hade jag gärna sett vara kvar, men tror att Willock är på väg att ersätta honom. Det finns en drös unga spelare med just Arsenal-hjärta trots allt. Wilshere var ju inte bra nog, han är inte ens ordinarie i West Ham. Walcott och Gibbs hade också svårt att vara ordinarie när de såldes. Koscielny och Cazorla smärtar mig, men det var inte som att någon av de två tvingades bort om man säger så. Cazorla visste t ex inte om han någonsin skulle kunna spela fotboll igen. Däremot kan det vara Emerys beslut att inte spela Özil. 

MikeR
Bild för MikeR

Hörde intressant statestik i podden att Wenger hade klart bättre stats sina sista typ 70 matcher än Emerys 70 första med ett betydligt sämre lag på pappret iaf, men så är han ju ny i PL men utagningarna kan man få gråa hår på när bänken är klart vassare än start elvan etc

I'll answer to nobody !!

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Håller helt med Mike! Nu måste vi börja vinna "skit matcher" 

De lag som är bakom oss måste vi börja med att slå. 6 tappade poäng i Watford och Sheffield.

Varför är vi sämst i ligan utan boll? Det ser inte ut som om spelarna tycker det är rolig. Lagkänslan saknas på nåt sätt!

Pool spelar med tryck hela tiden och anfaller med hela laget. Har en otrolig harmoni i laget.De är outstanding. 

Emery!

Se och lär av Klopp! Lär dig skapa team känsla!

Tomas A.

Sidor