Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Arsenal-Vitoria de Guimaraes

51 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Fredde
Bild för Fredde

Varför hämtar Ceballos boll så långt ner och Torreira och även till viss del Guendouzi förhållandevis högt upp i plan? Helt fel arbetsfördelning.

You win some, you draw some

Vicious
Bild för Vicious

Haha, Pepe! Två mål för honom den här säsongen. Bägge på fasta situationer. Vill ju se honom göra ett spelmål också.

#Championship

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Äntligen Pepe!!!!

Supporter sedan 1983! 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Skönt med något snyggt, satt fint vid stolpen. Tackar något att komma ihåg från idag.

Glenn
Bild för Glenn

Frisparkar kan Pepe iaf :-)

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Pepe räddar Emery ikväll.

#Championship

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Nu sitter Emery kvar en vecka till. ;)

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Tror ni Pepe kan få självförtroende nu då?

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Haha, en frispark till att komma ihåg.  Riktigt snyggt. Sammandraget på denna matchen ....ca: 10sec inget annat att visa

 

gunbod
Bild för gunbod

Pepe'

Mika Jurvanen
Bild för Mika Jurvanen

Pepe Pepe Pepe. Så skönt att det äntligen lossande för honom. Vilka satans fina frisparkar  #COYG

 

COYG

Fredde
Bild för Fredde

Tycker att Pepe har visat mycket spelmässigt där han varit kreativ och skapat ordentlig oreda för motståndet i föregående matcher, hoppas han kan börja öppna mål- och assistkontot nu på riktigt.

You win some, you draw some

RWHP
Bild för RWHP

2 fina frisparkar, den sista va ju mumma! Hoppss de lossnar för Pepe, dessvärre så är man bara måttligt nöjd med vinsten även om den va skön med tanke på insatsen. 

King Henry #14

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Jag vet att det handlar om 3 poäng, men jag vet inte om jag vill skämmas när Arsenal vinner sådana här matcher men det gör jag.

Men som sagt det blev ju 3 poäng. Man är ju inte alltid värd det.....

 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Kan bara återkomma till 3:e inlägget i denna tråd. Mer sant efter denna match.

Kan vi spela sämre..........

Jocke K
Bild för Jocke K

Härligt att vi vann och att Pepe gör mål. Hoppas att det lossnar för honom i PL och han gör spelmål också. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

B-G
Bild för B-G

Skönt med mål för Pepe. Men visst var Första frisparken något målvakten borde ha varit med på va?

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:

Skönt med mål för Pepe. Men visst var Första frisparken något målvakten borde ha varit med på va?

tror han började chansa åt fel stolpe och sedan var de kört

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Håller med Patrik!

Ingen harmoni i laget!! Var är snabba passningsspelet Wenger en gång i tiden införde.Harmonin?

Arsenal hade ungefär samm kvalitet i spelet som Barca hade. Ett tillslag snabba djupledspass och mot mål.

Sidledsfotboll har jag aldrig förstått mig på! Fotboll går ut på att göra mål och måste vi gå på mål.

Vi måste vinna idag!

kom igen Gunners, laget i mitt ❤️sedan 1973!

Tomas A.

Sral
Bild för Sral

Tror inte sidledsfotboll är en medveten taktik, mer att spelarna är rädda på planen, rent krasst.

Sidor