Medlemmar: 8855 st.
Visa menyn

Liverpool-Arsenal 30/10

66 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tosse
Bild för Tosse
Patric Johansson wrote:

En underhållande match får man säga. 

Inte med det slutet. Mer patetiskt. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Kul match. Svår att ta på allvar nästan. Två rejält obalanserade lag som byter chanser i 90min. Känns som Emery hade kunnat fått till en lite bättre balans på det där mittfältet. Det var verkligen 100% framåt.

Men det är ligacupen. Jag bryr mig verkligen noll om den tävlingen. Det var ju rena C-uppställningen från Liverpool dessutom. Dock kul att Martinelli fortsätter göra mål. Jag vill se honom i PL. Det där är en anfallare.

Be excited!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Ska man skratta eller gråta när vi släpper in 5mål med ett rutinerat försvar, mot ett c-betonat liverpool! In med Allegri eller Lagerbäck eller Drillo eller nån bastard som kan nått som helst om försvarsspel!

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner det blir inte bättre än så här! Vi får nog lära oss att leva med att storhetstiden för Arsenal är över. 4-6 plats är vad vi kan nå, tror jag.

Om man inte kan styra matcher som tex mot Watford, då är det total katastrof!

Vi har sumpat 8 poäng helt i onödan! I PL.

Tomas A.

Tosse
Bild för Tosse

Origis 5-5 "drömmål" var ett riktigt turmål om man bortsett från vår urusla markering. Kollar man videon ser man att han halkar och träffar med smalbenet så den bollen kunde egentligen hamnat precis var som helst. Men med Liverpools flyt blev det ett mardrömsmål. 

https://www.dailymotion.com/video/x7naso8

Sidor