Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal-Newcastle 16/2

90 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Arsenal-Newcastle 16/2

Äntligen, efter ett långt uppehåll är PL tillbaka. Hoppas att avbrottet har gjort laget gott. Att energin är på topp. Arteta har haft två veckor där han har kunnat förbättra sina idéer Och spelat ihop laget ännu mer. 

Anfallet har tyvärr klickat lite dom senaste matcherna så jag hoppas att anfallet bara öser in mål igen. 

Tyvärr lär vi inte få se våra nyförvärv på ett tag så det lär bli en väntad startelva. Vill se Auba på topp istället för Lacca. Men Arteta vet nog bäst. 

COYG!!!
 

Supporter sedan 1983! 

Pelle
Bild för Pelle

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

If it's too strong, then you're too weak!

Vicious
Bild för Vicious
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious wrote:
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

:) Ringmuren är fan roligare än PL denna säsong. Jag hade bokat en guidad tur 17:30 imorgon.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas S wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

:) Ringmuren är fan roligare än PL denna säsong. Jag hade bokat en guidad tur 17:30 imorgon.

Skön uppladdning killar. Vad gör du på Gotland mitt i vintern Pelle? Nått hak borde väl ha rättigheter att sända?

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Jonas S wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

:) Ringmuren är fan roligare än PL denna säsong. Jag hade bokat en guidad tur 17:30 imorgon.

Skön uppladdning killar. Vad gör du på Gotland mitt i vintern Pelle? Nått hak borde väl ha rättigheter att sända?

frugan skall träffa en speciallistläkare.

finns en till sportbar men vetkarbara sända typ amerikanskt...

If it's too strong, then you're too weak!

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner! Hoppas, hoppas på 3 pinnar idag.

Arteta tar ut bästa laget!

Ser gärna Auba, Lacca, Pepe, Özil tillsammans!

Våren brukar vara vår bästa tid! Nu behöver vi börja vinna! Inga mer oavgjorda, tack!

Go Gunners!

Tomas A.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

6 vinster på 25 försök. Insläppta mål är jämförbart med de flesta andra lag i ligan. Endast ett lag som förlorat färre matcher än oss. En förlust på senaste 10 matcherna men vi ligger 11a. Man kan lugnt säga att det är dags att prestera även framåt, hoppas på ett ordentligt tag i kragen nu och en positiv vår där vi bibehåller det klart förbättrade försvaret men även tar fler kliv

Pelle
Bild för Pelle
Vicious wrote:
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

Tack för ett bra och relevant tips...

If it's too strong, then you're too weak!

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Hoppas på vinst idag. Har en skum känsla i kroppen som inte e bra.

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Jonas S wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:

Någon som vet var man kan se matchen i Visby? Olearys har ju lagt ned i höstas...

Det är nog mer spännande att se på Ringmuren än att se detta gäng göra ännu en skitmatch.

:) Ringmuren är fan roligare än PL denna säsong. Jag hade bokat en guidad tur 17:30 imorgon.

Skön uppladdning killar. Vad gör du på Gotland mitt i vintern Pelle? Nått hak borde väl ha rättigheter att sända?

frugan skall träffa en speciallistläkare.

finns en till sportbar men vetkarbara sända typ amerikanskt...

Ta ett snack med dem, klart de måste visa. Spurs jävla flyt ska du va glad om du slipper se dock...

Jonas S
Bild för Jonas S

Vad tror folket om det här då?

Ceballos startar, Laca på bänken, Nketiah startar. Känns som det var dags för Arteta att göra några ändringar.

Be excited!

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Laca bänkad 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Hade hellre sett Özil på bänken och ceballos högre upp. Och Torreira bredvid Xharka. 

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas S wrote:

Vad tror folket om det här då?

Ceballos startar, Laca på bänken, Nketiah startar. Känns som det var dags för Arteta att göra några ändringar.

Men inte Torreira på bänken igen fan.

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Inge kola ingen laca ingen torreria och özil får spela hur tänker han vill han inte vinna matchen eller. 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Roslund wrote:

Men inte Torreira på bänken igen fan.

Det brukar nästan alltid se sämre ut utan Torreira.

Be excited!

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Och Mustafa från start åååå 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Glenn
Bild för Glenn

Özil??? Herregud! Nketiah petar alltså Auba, Laca och Martinelli som striker. Upp till bevis då!

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Glenn wrote:

Özil??? Herregud! Nketiah petar alltså Auba, Laca och Martinelli som striker. Upp till bevis då!

Auba är ju i startelvan?

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag blir inte så där skogstokig över den här elvan. Det har inte sett så där fantastiskt ut oavsett vilka vi sätter på plan. Men Torreira på bänken känns risky. Förmodligen vill Arteta med Ceballos få till en offensiv på hemmaplan. Något vi inte sett röken på ett bra tag. Men man blir ju förvånad om den här elvan håller nollan.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Jockejocke wrote:

Och Mustafa från start åååå 

Ja, Musse har ju varit vår bästa spelare senaste två matcherna så det e väl självklart att han startar?

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S
Pelle wrote:
Jockejocke wrote:

Och Mustafa från start åååå 

Ja, Musse har ju varit vår bästa spelare senaste två matcherna så det e väl självklart att han startar?

Min första reaktion var åhhh neej. Men det är helt sant som du säger.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Jonas S wrote:
Pelle wrote:
Jockejocke wrote:

Och Mustafa från start åååå 

Ja, Musse har ju varit vår bästa spelare senaste två matcherna så det e väl självklart att han startar?

Min första reaktion var åhhh neej. Men det är helt sant som du säger.

Jo, det e tyvärr allt för vanligt att man suckar/kritiserar av gammal vana än av faktisk anledning. Nu har jag väl jinxat hans insats tyvärr...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:
Glenn wrote:

Özil??? Herregud! Nketiah petar alltså Auba, Laca och Martinelli som striker. Upp till bevis då!

Auba är ju i startelvan?

från strikerpositionen skrev jag

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:

Jag blir inte så där skogstokig över den här elvan. Det har inte sett så där fantastiskt ut oavsett vilka vi sätter på plan. Men Torreira på bänken känns risky. Förmodligen vill Arteta med Ceballos få till en offensiv på hemmaplan. Något vi inte sett röken på ett bra tag. Men man blir ju förvånad om den här elvan håller nollan.

lite risky med Ceballos o Özil. Skulle gärna bytt Özil mot Torreira

COYG

Glenn
Bild för Glenn

ceballos ser spelsugen ut

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Glenn wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Glenn wrote:

Özil??? Herregud! Nketiah petar alltså Auba, Laca och Martinelli som striker. Upp till bevis då!

Auba är ju i startelvan?

från strikerpositionen skrev jag

Sant

Glenn
Bild för Glenn

Smart varning. Hade väl bara 5-6 Arsenalspelare bakom sig. Inte vassaste kniven i lådan Xhaka. Kostar väl ett rött och förlorade poäng :-(

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ingen vidare start.  Mycket gnäll på domaren. 

Tosse
Bild för Tosse

Känns som Dubailägret inte gett något mer än trevliga semesterbilder. 

Sidor