Medlemmar: 8706 st.
Visa menyn

Arsenal - Everton 23/2

78 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Ger bort matchen. Ta tag i det nu och in med Laca som får stångas

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Saka inte bra alls i andra

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Ceballos har varit fantastisk! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hade varit bättre att ta ut Özil ju

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Tror inte vi klarar detta om vi i nte hänger 4an nu...

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Många trötta ben hos oss nu. Hoppas att Everton också tröttnar, svårt att se hur vi kan hålla det här annars.

Life and Arsenal are miracles enough.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Så sätter han in säkerhetsrisken nr 1. Nu blir de jobbigt 

Glenn
Bild för Glenn

Svettigt nu

COYG

Glenn
Bild för Glenn

ribbhvete

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Brilliant igen av Leno. Äntligen har vi faktiskt en riktigt bra målvakt.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Och nicken från Everton gick precis utanför. Jäklar vad tur vi har idag. (För en gång skull)

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Mustafi är kung,kul när alla haters får igen.

Tur har vi men vi har ju en i ribban med.

Glenn
Bild för Glenn

Leno räddade oss flera ggr

COYG

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Gött! COYG!

Life and Arsenal are miracles enough.

Jonas S
Bild för Jonas S

Det är väl inte den bästa insatsen backlinjen gjort under Arteta. En del klupiga ingripande och vimsigt en del gånger. Men imponerande att vi trots underläge vänder på steken och vinner matchen.

Man börjar kunna urskilja en naturlig startelva. Jag tycker dynamiken mellan dessa tre på topp känns bra. Nketiah är en lite annan typ av anfallare. Lite mer atletisk, kraftfull och snabb än Lacazette. Det rimmar lite bättre med Auba och Pepe. Det gäller för Laca att fortsätta måla i EL. För det är nu konkurens om den där startplatsen.

Matchen blev för öppen och slumpmässig. Vi måste sikta på att ha mer kontroll. Men någonstans mellan detta det lite väl sterila spel man sett tidigare bör vi kunna hitta något lite lagom.

En jättematch av Leno. Han är matchvinnaren för mig. Jag tycker han utvecklat sitt spel gradvis sedan han kom. Denna säsong är han en storlek större än förra säsongen. Och äntligen kan faktist vara en matchvinnere och inte bara någon som rädda ett kryss eller håller ner siffrorna.

Be excited!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Jag ser mig själv som en väldigt tolerant man! Spelar ingen roll om du är svart, vit, röd gul, homo, hetero, bi, om du är man eller kvinna, lång eller kort, smal eller tjock, om du är flint, snelugg eller sideshow bob! Men Manbun, där går fan gränsen! 

EWaern
Bild för EWaern

Det är ju faktiskt bara 4 poäng upp till ManU på CL plats just nu... inte omöjligt! 

Sidor