Medlemmar: 8783 st.
Visa menyn

Brighton-Arsenal 20/6

31 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Brighton-Arsenal 20/6

Då var dags igen och denna gång tycker jag att vi borde spela bättre, kanske inte så svårt med tanke på kollapsen i onsdag. 
Arteta bör satsa på en mer erfaren startelva. Willock var osynlig senast och Saka kom inte till sin rätt.

Önsketänkande men kör inte hända  

Leno.
Bellerin, Mustafi, Papa, Tierney.
Ceballos, ???

Pepe, Özil, Martinelli

Auba

 

Supporter sedan 1983! 

David Pearson
Bild för David Pearson

Fy fasen va jag längtar till matchen. Hoppas på den upställningen förutom att Holding går in mot en skadad Sokratis. Sedan hoppas jag att Niles får spela jämte Ceballos. Tror faktiskt på en säker vinst med 2-0. 

Mackan
Bild för Mackan

Sokratis är väl borta ngn vecka till med muskelskada? Tror på Holding/Musse och kanske AMN på mitt med Ceballos? I övrigt ser den elvan grym ut! Hoppas på rejäl bounce back i dag!!! 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Är Holding tillbaks i full träning och redo för match? Spelade han något o träningsmatcherna innan? 

Glenn
Bild för Glenn

Mkt bättre elva idag. Upp till bevis nu

COYG

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Så tråkig fotboll vi spelar

jback
Bild för jback

Helvete, Leno skadad! Hoppas det inte är allt för illa med honom, men det lät ju inte bra...

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson
jback wrote:

Helvete, Leno skadad! Hoppas det inte är allt för illa med honom, men det lät ju inte bra...

nu måste pl börjar varna eller ger rött kort för såna grejer mot både målvakt o utespelare, de är inte första gången dom hoppar in i spelare eller målvakter när dom har fokus på bollen. De är så tydligt att han gör de med mening o vad är var i detta?? 

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

In med Özil så vi får någon som kan slå e pass 

Woodie
Bild för Woodie

Så onödig skada! Vad ska Brighton spelaren där och göra?! 

jback
Bild för jback
Pontus Gustavsson wrote:
jback wrote:

Helvete, Leno skadad! Hoppas det inte är allt för illa med honom, men det lät ju inte bra...

nu måste pl börjar varna eller ger rött kort för såna grejer mot både målvakt o utespelare, de är inte första gången dom hoppar in i spelare eller målvakter när dom har fokus på bollen. De är så tydligt att han gör de med mening o vad är var i detta?? 

Håller med. Soklart gult! Sen försöker han spela oskyldig och be om ursäkt efteråt. Bra av Leno att skälla ut honom!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Den här säsongen... Kan den inte bara ta slut? 

Bra period i slutet av halvleken i alla fall

MikeR
Bild för MikeR

Hur kan Pepe aldrig ta sig förbi ett fyrtorn på 2,01 är ju anmärkningsvärt. Kul at se lite Auba - Laca dock funkade ju skapligt på slutet. In med Özil nu så de får lite bollar att jobba med 

 

I'll answer to nobody !!

Jojo
Bild för Jojo

Suck, varför tackla en målvakt som har bollen? Otur så klart men så jävla onödigt. Korsbandet?

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson
jback wrote:
Pontus Gustavsson wrote:
jback wrote:

Helvete, Leno skadad! Hoppas det inte är allt för illa med honom, men det lät ju inte bra...

nu måste pl börjar varna eller ger rött kort för såna grejer mot både målvakt o utespelare, de är inte första gången dom hoppar in i spelare eller målvakter när dom har fokus på bollen. De är så tydligt att han gör de med mening o vad är var i detta?? 

Håller med. Soklart gult! Sen försöker han spela oskyldig och be om ursäkt efteråt. Bra av Leno att skälla ut honom!

håller med dej om Leno att han skäller ut honom, men var är våra spelare o stå upp för honom?? Ha spelat fotboll själv o målvakter bruka vara heliga i såna situationer.

Glenn
Bild för Glenn

Vi skulle behöva en Vieira som tar ett rött mot sådana idioter. Markera att det får vara slut med sån skit mot oss. Istället klappar vi om motståndaren. Kräks på mesigheten i Arsenal

COYG

MikeR
Bild för MikeR

Kan vi byta ut Pepe nu, mot typ vad som helst.... Brukar inte gnälla men det är ju helt under isen. Jixa nu grabben å sätt en balja 

I'll answer to nobody !!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Pepe!!!!

Supporter sedan 1983! 

MikeR
Bild för MikeR

Såja, snyggt 

I'll answer to nobody !!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Bra sagt MikeR. 

Supporter sedan 1983! 

MikeR
Bild för MikeR

Topp 

I'll answer to nobody !!

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Özil och Martinelli  nu, fel byte 

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Vad är det för byte 

jback
Bild för jback

Fyfaaaaaan jag vill spy. Hela denna säsong kan dra åt helvete

Woodie
Bild för Woodie

Och svinet som inte ska va på plan också! Helvete!! 

jback
Bild för jback

VARFÖR RULLAR VI I BACKLINJEN EFTER AVSPARKEN???

Edit: Jag kunde inte tänka mig en förlust idag. Ett kryss möjligtvis, även det hade varit så sjukt dåligt, men förlust? Känns som att överraskningarna aldrig slutar denna säsong...

RWHP
Bild för RWHP

De är så jävla dåligt att jag vill upphäva mitt medlemskap, så makalöst jävla pissdållgt! Tamefan så man skäms nu för tiden att säga att man är Arsenalsupporter. 

King Henry #14

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Ett lag på dekis ingen harmoni

George Adams
Bild för George Adams

Vi är tyvärr inte bättre. 

Städa, bygg nytt på sikt. Vår tid som storklubb är för en tid över.

Det fina är att vi kommer igen, någon gång...

COYG!

Tosse
Bild för Tosse

Först Taylor i onsdags och sedan Atkinson idag. Två bedrövliga domarinsatser. Arsenals behöver vi knappast nämna. 

Tosse
Bild för Tosse

För vilken match i ordningen är det en spelare i motståndarlaget som antingen skulle vara utvisad eller på annat sätt utmärkt sig negativt som lyckas avgöra matchen?