Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal-Liverpool 15/7

17 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Arsenal-Liverpool 15/7

Då var det dags igen, men en match jag inte ser framemot. Vi måste spela över vår förmåga för att rubba Liverpool. Men Liverfool har redan säkrat titeln så mentalt kanske dom slappnar av men har ett poängrekord att slå. Tuff match. 

Vi kan väl se framemot ett väntat lag. Vill gärna se Cedric på högerkanten och Saka istället för fiaskot Pepe. Kan vi hoppas på Torreira från start??

 

COYG!!!!!

Supporter sedan 1983! 

Pelle
Bild för Pelle

Liverpool fick ju trots allt bara oavgjort mot Burnley som har samma antal poäng som oss, så visst kan det vara så att en mättnadskänsla har infunnit sig hos dom, men dom har fortfarande möjlighet till poängrekordet.

Skall vi ha någon chans på EL via ligan krävs förmodligen vinst ikväll, oavgjort kanske kan räcka beroende på andra lags resultat. Leicester är nog laget som kommer rasa nedåt (tippar förlust för dom både mot Sheffield imorgon och United i sista omgången) men vi kan maximalt komma upp i deras poängnivå och har sämre målskillnad

Håller med dig Patric att jag gärna ser Cedrik o Saka på vår högerkant, Torreira vore kul men både Xhaka o Ceballos har gjort det bra så inget byte jag ser som nödvändigt.

If it's too strong, then you're too weak!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Kul att se Liverfools slarva i backlinjen. 

Supporter sedan 1983! 

David Pearson
Bild för David Pearson

Håll detta nu så lever sjundeplatsen och Europa league

Pelle
Bild för Pelle

Inte mer än rättvist att vi bjuds på några mål när man tänker på hur många mål vi bjudit våra motståndare på under säsongen.

If it's too strong, then you're too weak!

Jojo
Bild för Jojo

Liverpool är på semester ändå äger dom oss, ja vi har fått två mål jag vet....jaja nästa år brukar jag säga i maj men nu i juli:-)

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Varför tittar de inte ens när Arnold kommer med dobbar och sträckt ben? Det är så galet ojämnt med bedömningarna, bedrövligt dåligt funkar det

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Ganska fascinerande, Liverpool-spelare har sträckt ben och vrist, stämplar Saka, får bara gult kort. Hade det varit våra spelare så rött kort. 

Supporter sedan 1983! 

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Vart är VAR det är rött kort, Eddie fick rött för samma situation 

Sral
Bild för Sral

Hoppas vi håller i detta. Ser läskigt ut nu i andra halvlek. Dock undrar jag (igen) var Pepe är.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Pepe och Xharka är bägge osynliga. 

Supporter sedan 1983! 

Mika Jurvanen
Bild för Mika Jurvanen

3 poäng, nästa...

COYG

Pelle
Bild för Pelle

Håller med, vad sysslar VAR med? TAA borde fått rött men det borde nog även Xhaka som hade sträckt med dobbarna före.

Nelsons mål idag innebar att vi denna säsong i PL haft FEM spelare 20 år eller yngre som gjort mål, mest av alla lag. Lite hopp om framtiden trots allt.

If it's too strong, then you're too weak!

Sral
Bild för Sral

Ja, det är inte illa. Det är bra att man har gett ungdomarna så många chanser. Liverpool var ju inte helt koncentrerade och vi hade en del tur, men så himla gött med en seger och att ha de där små marginalerna med oss, för en gångs skull känns det som. :-)

Tosse
Bild för Tosse

Tackar Liverpool för bjudningarna men starkt av oss att vinna när vi spelade med tio man hela matchen. Pepe totalt osynlig, får träna lite till på försvarsspel. Kul att vår seger också snuvar Liverpool på poängrekordet. 

Pelle
Bild för Pelle
Tosse wrote:

Tackar Liverpool för bjudningarna men starkt av oss att vinna när vi spelade med tio man hela matchen. Pepe totalt osynlig, får träna lite till på försvarsspel. Kul att vår seger också snuvar Liverpool på poängrekordet. 

Vad säger du,var Pepe på plan? Trodde bara han var uppsatt i startelvan men fastnade i omklädningsrummet...

Det finns lite hopp om EL via ligan men vi möter två lag som slåss för sitt liv att vara kvar i PL så det blir tuffa matcher. Mest ironiskt är om vi förlorar FA och Spurs blir sjua, då är det vi som ger dom EL-platsen, fy för!

If it's too strong, then you're too weak!

gunbod
Bild för gunbod

Haha , läste i tidningen igår att vi hade mött och slagit Liverpool . Det var en lika överraskande som glädjande nyhet . Har befunnit mig på en camping med absolut noll täckning på både telefon och tv , fatta det år 2020 . Hade ju  bara varit hur bra som helst om vi även hade spöat tottsen .