Medlemmar: 8804 st.
Visa menyn

Liverpool - Arsenal 28/9 2020

49 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
gunbod
Bild för gunbod
Liverpool - Arsenal 28/9 2020

Usch , är det fler än jag som har en väldigt olustig känsla i kroppen inför kvällens tuffa bortamatch ?  Man fasar över en sådan där överkörning och utklassning som vi råkat ut för mot dem vid några tillfällen för inte så länge sedan.  Nu har det ju gått bra mot dom de senaste matcherna,  men olustkänslan  och oron gnager rejält i hela kroppen .

RWHP
Bild för RWHP

Ingen olustig känsla alls :) Tror vi utan problem kan ta de här! Kommer bli en rolig kväll :)

King Henry #14

Sral
Bild för Sral

Utan problem? Oj, det var att sticka ut hakan!

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Ja håller med dig e så jäkla nervös har varit de hela dagen

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Vill ha Pepe auba och William på topp skulle nu funkar bra med auba i mitten på topp 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

RoPa87
Bild för RoPa87
gunbod wrote:

Usch , är det fler än jag som har en väldigt olustig känsla i kroppen inför kvällens tuffa bortamatch ?  Man fasar över en sådan där överkörning och utklassning som vi råkat ut för mot dem vid några tillfällen för inte så länge sedan.  Nu har det ju gått bra mot dom de senaste matcherna,  men olustkänslan  och oron gnager rejält i hela kroppen .

exakt den känslan jag har. Kanske är så att man helt enkelt inte visar tro på det, trots att jag har stor tilltro till Arteta. Men tror ändå på en "enkel" och stabil seger för Liverpool. Men 3p idag hade varit enormt!!! Men på förhand var jag mer än gärna 1p. 

RWHP
Bild för RWHP
Sral wrote:

Utan problem? Oj, det var att sticka ut hakan!

 

Optimist och realist ;) De här tar vi!

King Henry #14

Tillis
Bild för Tillis

Oupps Elneny från start. Hrmmm

RWHP
Bild för RWHP
Jonas Thillberg wrote:

Oupps Elneny från start. Hrmmm

Stark defensiv och kollektivt jobb är nog tanken med de :)

King Henry #14

gunbod
Bild för gunbod

Och ingen Gabriel !

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Får hoppas på super David nu å inte pajasen David. Elnenys viktigaste match på länge.

Byarum
Bild för Byarum

Jag verkligen hatar denna match, Liverpool borta, alla Foolsvänner som håller på hela jävla dagen. Riktig ont i magen match,,, 

Please, prove me wrong lads...

Bosse

gunbod
Bild för gunbod

Vem/vilka ska serva vår anfallstrio med bollar ?

RoPa87
Bild för RoPa87

Tycker det var snudd på rött kort på mane där. Först en sen tackling på Bellerin och sen den armbågen. Kan ju hoppas han är övertänt och drar på sig ett nytt gult. 

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Att äta har nog tänkt sig oavgjort och kanske hoppas på en omställning.

RoPa87
Bild för RoPa87
Peter Svanholm wrote:

Att äta har nog tänkt sig oavgjort och kanske hoppas på en omställning.

Helt rätt tanke tycker jag. Spela ett lågt och kompakt försvarsspel och sen försöka ställa om snabbt. Hade vi ställt upp och försökt hålla boll och föra matchen mot Liverpool på bortaplan så hade vi förlorat på förhand. 

Men klart man hade önskat lite mer boll och mer organiserat anfallsspel de första 10 minuterna, men väldigt väntad matchbild. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

De här håller ju inte.  Lite eget spel måste vi ha.

MickeLi
Bild för MickeLi

hahaha, vilket mål..=)

twitter: @MikeBergkamp

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Tackar som bjuder :)

gunbod
Bild för gunbod

Så rättvist .

MickeLi
Bild för MickeLi

F***n

twitter: @MikeBergkamp

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Martin Åshlund är sååå jävla kåt på Liverpool. Tragiskt att en kommentator är så partisk. Han är tom värre än Niva. Ber sin kollega att vara tyst under YNWL. Redan började hyllningskören. 

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Patric Johansson wrote:

Martin Åshlund är sååå jävla kåt på Liverpool. Tragiskt att en kommentator är så partisk. Han är tom värre än Niva. Ber sin kollega att vara tyst under YNWL. Redan började hyllningskören. 

Lägg ner, han öser ju positiva saker om Arsenal fast de inte finns nått egentligen.  Billigt av Leno.

MickeLi
Bild för MickeLi

faller korthuset nu?

twitter: @MikeBergkamp

Woodie
Bild för Woodie

Trots Xhakas pånyttfödelse ser man med all tydlighet att det inte är något för framtiden. På tok för långsam. 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Ceballos måste in. Vi måste kunna bygga upp lite anfall också

Bubblan

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Pool har avgjort skiten innan jul igen, vi är inte ens nära iår heller men övriga lag kanske vi kan tävla mot.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Om med saka  också 

Bubblan

gunbod
Bild för gunbod
Mats Byrstedt wrote:

Ceballos måste in. Vi måste kunna bygga upp lite anfall också

Exakt , och Saka . Ut med Elneny och Maitland Niles . Håller knappast att bara jaga boll och hoppas att de ska bjuda som de gjorde på målet . Måste ju ha någon/ några som kan spela fram bollar till vår trio där framme också . Så som det ser ut nu så blir det slakt igen om inget radikalt byte/byten av taktik görs .

Bertil H
Bild för Bertil H

Exakt! Truppspelare, kan hjälpa oss att vinna mot sämre lag, men kommer aldrig att lyfta Arsenal till nästa nivå. För långsam med och utan boll, kan inte vända upp.

Du är aldrig bättre än din senaste match

MickeLi
Bild för MickeLi

lite byten nu för fasen...

 

twitter: @MikeBergkamp

Sidor