Medlemmar: 8782 st.
Visa menyn

Brentford - Arsenal

53 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Brentford - Arsenal

Möte med nykomling i första omgången.

Sekreterare Arsenal Sweden

RWHP
Bild för RWHP

Så jävla taggad! Bara 2 veckor kvar :)

King Henry #14

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Måste bli vinst. Någon som vet hur viasat gör iår? Tillbaka till en match/klockslag? Då akn det här bli en av få matcher iår man faktiskt får se live.

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jimmy Roslund wrote:

Måste bli vinst. Någon som vet hur viasat gör iår? Tillbaka till en match/klockslag? Då akn det här bli en av få matcher iår man faktiskt får se live.

Viasat har fått till ett nytt avtal med Premier League och det innebär att alla matcher kommer att visas live på Viaplay från och med den här säsongen och ett antal är framåt, till 2028 om jag minns rätt. 

Sekreterare Arsenal Sweden

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Lars Lundstedt wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Måste bli vinst. Någon som vet hur viasat gör iår? Tillbaka till en match/klockslag? Då akn det här bli en av få matcher iår man faktiskt får se live.

Viasat har fått till ett nytt avtal med Premier League och det innebär att alla matcher kommer att visas live på Viaplay från och med den här säsongen och ett antal är framåt, till 2028 om jag minns rätt. 

WOW! Underbara nyheter. Tack Lars.

RWHP
Bild för RWHP

24 timmar till matchen är slut, tror på 5 baljor för våran del :)

King Henry #14

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Äntligen dax. För 8 timmar arbet sen hem och ladda upp för matchen. Tror på 4-0 till arsenal 2 av pepe 1 laca 1 auba 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Vicious
Bild för Vicious

Det fanns en tid då man var otroligt exalterad inför ligapremiären. Hela dagen gick man runt med förväntan i kroppen. Man lusläste ligabibeln och peppen var enorm. Numera är allt det där som bortblåst. Känslan numera är väl ungefär "Jaha, starten på ännu en hopplös säsong. Ge mig maj nu."

Tack för ingenting.

#Championship

Daniel Övelius
Bild för Daniel Övelius

Jag är otroligt exalterad och även om jag efter de senaste åren har fått en mer down to earth-inställning till hur säsongen kommer att gå, så finns ju alltid hoppet :) COYG!

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Hur laddar alla arsenal supporter upp in för matchen själv blir de jobba fram till 16 sen blir äta och beer. 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Mackan
Bild för Mackan

Verkar som att både Auba och Laca missar matchen.. Med Nkethia skadad får vi luta oss mot Balogun förmodar jag. Time to shine!!! 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Pelle
Bild för Pelle

Jag har världens sjukaste uppladdning, ligger och vakar över min mamma som somnar in vilken timme som helst...

Arsenal i all ära, men det finns mer saker i livet som är betydelsefulla för en. ❤️

If it's too strong, then you're too weak!

Henrik Tunestål
Bild för Henrik Tunestål

Borde inte vara så, men inför den här säsongen är det lika mycket ångest som längtan. Det ena behöver inte utesluta det andra. Tror inte det kommer bli 4-5 baljor som vissa här. Nykomling på deras i hemmaplan i en premiär.......det ger mig rysningar, och då av obehagstypen.

Behöver dock inte vara negativt att Auba inte kan vara med, men med Laca och Nketiah också borta vem spelar då på topp? Martinelli, Balogun, Pepe, Saka?

Om någon undrar över min pessimism ibland, så är jag även TFF-supporter sedan barnsben.

COYG!

 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Nu e de snart dax läste på twitter att florin balogun tros spela från start i dag. 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Och han startar. 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Leno 

Tierny mari White Chambers

Lokanga xhaka

Martinelli esm pepe

Balongu 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Fredde
Bild för Fredde

Ingen målvakt på bänken, oroande.

2 högerbacken på bänken, totalt 3 ytterbackar på bänken.

You win some, you draw some

Jonas S
Bild för Jonas S

Detta är väl en rätt väntad elva? Saka på bänken, antar att han inte är riktigt i form efter en lång säsong.

Svårt att sia om den här matchen med tanke på laget vi ställer upp med och att vi möter Brentford som gör sin PL-debut. Men det känns som en tuff match. Brentford är ett ok lag och lär vara motiverade. Arsenal vet man aldrig vart man har och vi ställer upp med ett rätt svagt lag. Jag tror på kryss.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Får vi se om alla de som skrikit om att balogun är bpde större tslang och redan nu bättre än saka har rätt. 

Har bara sett honom i Någon enstaka EL (?) Matcher där han visserligen gjort mål. Hoppas han kan visa lite av den talangen ha tydligen ska besitta idag så bpde laca oxh auba får se till att jobba röven av sig för att ta tillbaka platsen (så som saka gjorde!).

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Karl hein e reserven målvakt 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Byarum
Bild för Byarum
Pelle wrote:

Jag har världens sjukaste uppladdning, ligger och vakar över min mamma som somnar in vilken timme som helst...

Arsenal i all ära, men det finns mer saker i livet som är betydelsefulla för en. ❤️

Livet är som det är Pelle. Inget kul det går igenom och saknaden är enorm efteråt. Ta väl hand om dig! 

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S
Jockejocke wrote:

Karl hein e reserven målvakt 

Aldrig hört talas om pojkspolingen, verkar vara från någon av baltstaterna.

Om Leno blir skadad är vi rökta.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Pelle wrote:

Jag har världens sjukaste uppladdning, ligger och vakar över min mamma som somnar in vilken timme som helst...

Arsenal i all ära, men det finns mer saker i livet som är betydelsefulla för en. ❤️

All kärlek till dig och din mamma <3

 

Supporter sedan 1983! 

Mackan
Bild för Mackan
Pelle wrote:

Jag har världens sjukaste uppladdning, ligger och vakar över min mamma som somnar in vilken timme som helst...

Arsenal i all ära, men det finns mer saker i livet som är betydelsefulla för en. ❤️

Kramar Pelle! 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

E så sjukt taggad 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Tillis
Bild för Tillis

Tänker på dig Pelle

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Xhaka kapten och snart nytt kontrakt. Men jag måste va ärlig jag gillar den fotbollsspelaren 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

gunbod
Bild för gunbod

Brukar alltid vara tufft att möta en nykomling i premiären . Men vissa här tycks tro på en skrattat har?

 

gunbod
Bild för gunbod

[quote=Pelle]Jag har världens sjukaste uppladdning, ligger och vakar över min mamma som somnar in vilken timme som helst...

Arsenal i all ära, men det finns mer saker i livet som är betydelsefulla för en. ❤️[/quote

Jobbigt Pelle , men tyvärr livets gång .

gunbod
Bild för gunbod
Jonas S wrote:

Detta är väl en rätt väntad elva? Saka på bänken, antar att han inte är riktigt i form efter en lång säsong.

Svårt att sia om den här matchen med tanke på laget vi ställer upp med och att vi möter Brentford som gör sin PL-debut. Men det känns som en tuff match. Brentford är ett ok lag och lär vara motiverade. Arsenal vet man aldrig vart man har och vi ställer upp med ett rätt svagt lag. Jag tror på kryss.

Vad är detta för startelva ? Partey är väl knappast aktuell ?

Varken Auba eller Laca i truppen ens , skumt värre .

Pelle
Bild för Pelle
gunbod wrote:
Jonas S wrote:

Detta är väl en rätt väntad elva? Saka på bänken, antar att han inte är riktigt i form efter en lång säsong.

Svårt att sia om den här matchen med tanke på laget vi ställer upp med och att vi möter Brentford som gör sin PL-debut. Men det känns som en tuff match. Brentford är ett ok lag och lär vara motiverade. Arsenal vet man aldrig vart man har och vi ställer upp med ett rätt svagt lag. Jag tror på kryss.

Vad är detta för startelva ? Partey är väl knappast aktuell ?

Varken Auba eller Laca i truppen ens , skumt värre .

Nä, fel elva då Xhaka spelar istället för Partey.

 

Kom igen grabbar, låt os hoppas på ungdomen, kul!

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor