Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal Brentford 11/2-23

16 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Arsenal Brentford 11/2-23

Laddar upp inför matchen med att kolla West Ham Chelsea. Intressant att spana in Rice men även vad vi missade i Mudruk. Chelsea ser tyvärr bra ut, verkar fått fart på sin offensiv

Vår egen match ser jag poängen som sekundär, det primära är att vi får se ett spel som stämmer. Inte mängder med felpass från backar/mittfält, inte misdlyckade yttrar som inte skapar något, inte tysta fans som inte är tolfte spelaren.

Får vi vårt spel att stämma så får vi självförtroende. Brentford är i ruggigt bra form, fyra raka utan ens insläppt mål och har besegrat City. Ingen självklar seger, långt ifrån.

 

COYG!

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Tycker inte de såg så bra ut? Första 20 kanske. Fel manager för den truppen.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bedrövligt det inte finns en matchtråd med 11an 30 min innan match.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Nu kör vi med ett högt tempo från början hoppas jag. Svår match idag, men jag tror på vinst.

Go gunners 

Bubblan

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Måste ha vinst, annars kommer snacket.

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Bedrövligt det inte finns en matchtråd med 11an 30 min innan match.

Du kunde ju lagt in den själv. ;)

Okej första men absolut inte bra vi behöver öka temot i andra. Skadeglädje att Spurs ligger under med 1-3 vilket alltid är gött.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Bedrövligt det inte finns en matchtråd med 11an 30 min innan match.

Du kunde ju lagt in den själv. ;)

Okej första men absolut inte bra vi behöver öka temot i andra. Skadeglädje att Spurs ligger under med 1-3 vilket alltid är gött.

Menade livetråd, de är väl bara för guldisar?

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Bedrövligt det inte finns en matchtråd med 11an 30 min innan match.

Du kunde ju lagt in den själv. ;)

Okej första men absolut inte bra vi behöver öka temot i andra. Skadeglädje att Spurs ligger under med 1-3 vilket alltid är gött.

Menade livetråd, de är väl bara för guldisar?

Haha, jag menade att du kunde lagt in startelvan i denna tråden. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Bedrövligt det inte finns en matchtråd med 11an 30 min innan match.

Du kunde ju lagt in den själv. ;)

Okej första men absolut inte bra vi behöver öka temot i andra. Skadeglädje att Spurs ligger under med 1-3 vilket alltid är gött.

Menade livetråd, de är väl bara för guldisar?

Haha, jag menade att du kunde lagt in startelvan i denna tråden. ;)

Haha jag ju hit för att se den,nu var jag tvungen gå in på .com för att få den...

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

"Men kvitteringsmålet borde inte ha godkänts – då VAR-domaren glömde att sätta ut offsidelinjen.

– Ett mänskligt misstag, skriver den tidigare domaren Chris Foy i Daily Mail".

 

 

Pelle
Bild för Pelle
Ulf Dejehed wrote:

"Men kvitteringsmålet borde inte ha godkänts – då VAR-domaren glömde att sätta ut offsidelinjen.

– Ett mänskligt misstag, skriver den tidigare domaren Chris Foy i Daily Mail".

 

 

Ja mänskliga misstag sker men det känns ruskigt surt att vi drabbas både i poängtappet mot Brentford likväl som mot Newcastle. Sen har jag inte glömt United-matchen. Tycker förvisso det är faul men nu släpper domaren det och om han behövde 10-15 repriser så är det ju knappast "clear and obvious"...

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Ulf Dejehed wrote:

"Men kvitteringsmålet borde inte ha godkänts – då VAR-domaren glömde att sätta ut offsidelinjen.

– Ett mänskligt misstag, skriver den tidigare domaren Chris Foy i Daily Mail".

 

 

Ja mänskliga misstag sker men det känns ruskigt surt att vi drabbas både i poängtappet mot Brentford likväl som mot Newcastle. Sen har jag inte glömt United-matchen. Tycker förvisso det är faul men nu släpper domaren det och om han behövde 10-15 repriser så är det ju knappast "clear and obvious"...

vadå glömde? det är väl uppgiften de har? Nu förtjänade vi inte mer än x men de e ju nästan omspel för den. 

gunbod
Bild för gunbod
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:
Ulf Dejehed wrote:

"Men kvitteringsmålet borde inte ha godkänts – då VAR-domaren glömde att sätta ut offsidelinjen.

– Ett mänskligt misstag, skriver den tidigare domaren Chris Foy i Daily Mail".

 

 

Ja mänskliga misstag sker men det känns ruskigt surt att vi drabbas både i poängtappet mot Brentford likväl som mot Newcastle. Sen har jag inte glömt United-matchen. Tycker förvisso det är faul men nu släpper domaren det och om han behövde 10-15 repriser så är det ju knappast "clear and obvious"...

vadå glömde? det är väl uppgiften de har? Nu förtjänade vi inte mer än x men de e ju nästan omspel för den. 

Ge oss 2 poäng till bara , vad är problemet .  :)  De har ju själva insett,att de gjort fel , rånat oss på 2 poäng .

MickeLi
Bild för MickeLi

twitter: @MikeBergkamp

MickeLi
Bild för MickeLi

Poängtappet mot Brentford pga domarna/VAR kan som det är just nu bli just tungan på vågen om ligasegern..

twitter: @MikeBergkamp

gunbod
Bild för gunbod
MickeLi wrote:

Poängtappet mot Brentford pga domarna/VAR kan som det är just nu bli just tungan på vågen om ligasegern..

Förlusten borta mot Everton , 0-1 , bidrar också...