Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal - Leeds

8 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
edvinnilsson
Bild för edvinnilsson
Arsenal - Leeds

Tjena, vi är fem kompisar som ska åka över och planen var att se Arsenal - Leeds men vi har ej fått biljetter. Risken är att andra hand blir för dyrt. Därav min fråga:

Det är första gången för oss, vart borde vi se matchen? Pubhäng runt Emirates? Vilka pubar i så fall? Finns det något ställe med storbildsskärm? Tips i övrigt?

Tacksam för tips! /Edvin

Pelle
Bild för Pelle

Har ni kollat igenom vår pubguide här på sidan?

Tyvärr inte helt uppdaterad men du finner mycket matnyttigt. Hoppas ni får en underbar upplevelse!

https://www.arsenal.se/pubguiden

If it's too strong, then you're too weak!

edvinnilsson
Bild för edvinnilsson

Tack! Yes, har kikat igenom den men den var lite övermäktig imo. Gissar att det bara är att dra till Emirates i god tid, men tänkte ändå höra om någon hade lite tips som varit där nyligen. :)

Mvh, Edvin

Tillis
Bild för Tillis

Twelve Pins är kanon. 

Tillis
Bild för Tillis

Ajaj ser nu att det är avsparl Lördag 15.00 engelsk tid och då sänds inga matcher på TV

edvinnilsson
Bild för edvinnilsson

Fakk! Ok, det var ju segt. Får slanta upp rejält eller bara hänga på pubarna runt om Emirates ändå? Kanske är drag även fast matchen inte sänds? Blir man utkastad om man slänger upp matchen på telefonen tro? xD

Pelle
Bild för Pelle

Då taggar vi upp inför matchen, alla förväntar sig tre pinnar och att vi måste ha Partey från start.
Minns jag rätt hade vi Partey från start i bortamötet och alla förväntade sig tre pinnar. 

Hoppas på ett tidigt mål så Everton inte bara kan parkera buss, då tror jag absolut på tre pinnar.

Är orolig för att vi inte får hål på dom och att folket på läktaren då visar sin besvikelse istället för att som innan stötta o lyfta laget. 

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

Startelvan

Ramsdale 

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

Ödegard - Jorginho - Xhaka

Saka - Trossard - Martinelli

 

Bänken: Turner, Tierny, Tomiyasi, Holding, Kiwior, Partey, Vieira, ESR och Nkethia.

If it's too strong, then you're too weak!