Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Med eller utan biljett mot Wolves 28 maj

22 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
David Holm
Bild för David Holm
Med eller utan biljett mot Wolves 28 maj

Tja!

Gissar att det är fler än jag som kommer åka till London på vinst eller förlust sista helgen i maj när vi möter Wolves. Får man inte tag i någon biljett kanske fler vill kolla matchen tillsammans med andra svenska Gooners? Personligen brukar jag föredra att hänga på the Tollington dom gånger jag inte har biljett. Jag är Red member också så jag söker dagligen biljett men än så länge inte en plåt ut på ticket exchange. Tveksamt om mina 11 år som medlem i Arsenal Sweden lär räcka heller... Känner du/ni att ni (förhoppningsvis) vill fira seger och PL-titel med andra svenskar, kommentera tråden.

/David

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ni kan nog stanna hemma å spara de pengarna om det ärförtiteln ni åker. De e nog klart att city tagit den

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Ni kan nog stanna hemma å spara de pengarna om det ärförtiteln ni åker. De e nog klart att city tagit den

Är kotym med ärevarvet efter sista hemmamatchen, då sitter jag där gärna och hyllar laget för en fantastisk säsong även om jag kommer vara både förbannad och besviken över en utebliven titel.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Ni kan nog stanna hemma å spara de pengarna om det ärförtiteln ni åker. De e nog klart att city tagit den

Är kotym med ärevarvet efter sista hemmamatchen, då sitter jag där gärna och hyllar laget för en fantastisk säsong även om jag kommer vara både förbannad och besviken över en utebliven titel.

Härligt! De är de helt klart värda. Hoppas de iaf vinner matchen så kanske det svider mindre om ligatiteln men topp 4 titeln inför vi ju igen och den är iaf klar då!

David Holm
Bild för David Holm

Hoppet för ligaseger lever fortfarande. Sen är grabbarna värda all uppvaktning de kan få efter en fantastisk säsong oavsett om det räcker hela vägen eller inte. Vi har tappat poäng i några mediokra matcher men vi har även vunnit där de flesta av oss hade accepterat en pinne redan innan matchen spelats. Sen åker jag alltid för Arsenal, London som stad, upplevelsen och några kalla pints på puben med likasinnade. Hoppas vi ses på Tollington 28 maj!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag ska också dit, har lyckats få ett schysst boende ett stenkast från arenan. Åker dock med små barn så vet inte hur man ska lösa att se matchen egentligen för biljetter lär man ju knappast komma över. När släpps ansökan via AS egentligen, inte mycket mer än en månad till matchen?

David Holm
Bild för David Holm

Ansökan borde komma ut snart men det lär nog bli svårt att få biljett denna gång. Försöker även som Red member men ännu inget napp. Kommer du loss utan barn så är Tollington stället jag siktar på iaf om jag nu inte lyckas få en biljett. Jag har biljett mot Chelsea men när de flyttade matchen till tisdag blir jag nog tvungen att sälja den. Flyger hem samma dag och det är hyffsat dyrt att boka om flyget. Får se hur jag gör.

Per Pettersson 1971
Bild för Per Pettersson 1971

Med det nya systemet för ansökan om biljetter och antalet tilldelade biljetter så börjar det kännas tveksamt om det längre är värt att vara medlem i Arsenal Sweden. 

Medlem i åtta år, skickade in ansökan via mail första sekunden när man kunde och hamnade på plats 110...

Pelle Pettersson Gbg

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Per Pettersson 1971 wrote:

Med det nya systemet för ansökan om biljetter och antalet tilldelade biljetter så börjar det kännas tveksamt om det längre är värt att vara medlem i Arsenal Sweden. 

Medlem i åtta år, skickade in ansökan via mail första sekunden när man kunde och hamnade på plats 110...

Det kommer att bli lättare att få biljetter igen, den här situationen med det enorma suget efter biljetter vi har haft under framför allt den andra halvan av den här säsongen är extrem men det kommer inte att hålla i sig i all evighet.

Sekreterare Arsenal Sweden

David Holm
Bild för David Holm

Styrelsen gör så gott de kan även om man kunde önska sig en större tilldelning från Arsenal när vi är så många medlemmar. Vi får gå tillbaka till Highburytiden för att uppleva samma svårighet att skaffa sig en biljett just nu. En rekommendation är att kanske även kosta på sig ett medlemsskap i Arsenal som RED MEMBER. Jag fick plåt både till Man Utd och Chelsea via Ticket Exchange. Tyvärr så flyttades Chelsea så istället för ombokat flyg gladde jag en Arsenal-vän här istället som fick gå in på mitt kort. Jag tror att det kommer dyka upp biljetter även till Wolves nu när vi dessvärre ser ut att bli snuvade på PL-titeln. Vi fick äta lasagne iaf!

Fredde
Bild för Fredde

Titeln hamnade hos City, men jag ska ändå dit och hylla grabbarna! Är Tollington fortfarande aktuellt?

You win some, you draw some

David Holm
Bild för David Holm

Jadå, jag har siktet inställt på Tollington trots den tråkiga resultatraden på slutet. Grabbarna är värda all cred ändå. Kommer vara där från ca 13.00. Jag fick dessutom tag på en biljett genom engelska vänner men hänger gärna några timmar innan avspark och surrar lite fotboll. Skriv till mig på Messenger så ses vi i baren! COYG!

Fredde
Bild för Fredde

Det är ett jättevanligt namn du har. Men jag kommer vara på plats från 13:00. Så vi ses där helt enkelt!

You win some, you draw some

Pelle
Bild för Pelle

På plats på Tollington med öl o cider i solen och trubadurtjej sjunger, livet är inte dumt. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Fredde
Bild för Fredde

Var står ni? Kom precis jag med

You win some, you draw some

Pelle
Bild för Pelle

Vi sitter ute vid bordet bakom trubaduren, jag har Wilshere på ryggen och en granne har en härlig gammal gul JVC, kom ut o säg hej. 

If it's too strong, then you're too weak!

Tillis
Bild för Tillis

Önskar er alla en härlig avslutning. Ta en pint för oss här hemma och skrik er hesa så vi hör.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hoppas ni hade en härlig dag!

gunbod
Bild för gunbod
Pelle wrote:

Vi sitter ute vid bordet bakom trubaduren, jag har Wilshere på ryggen och en granne har en härlig gammal gul JVC, kom ut o säg hej. 

Blir det inte för varmt i solen med även en Wilshere på ryggen ? :)

Inte ett dugg avis....

David Holm
Bild för David Holm

Det var verkligen en kanonhelg med gassande sol, några kalla pints och stabil seger för våra röda grabbar på planen! Trevligt att träffa nya ansikten också. Pelle med fru, Fredde, Marcus och Daniel med flera. Förhoppningsvis ses vi igen! #COYG

Markus Wetterdahl
Bild för Markus Wetterdahl

Underbar helg! Riktigt kul att träffa dig David. Och även Fredrik. Alltid lika underbart att hänga med likasinnade. Arsenal till I die ❤️ 

Fredde
Bild för Fredde

Ja det var kul att träffa och gaffla med folk härifrån. Hoppas det går att styra upp liknande grejer igen! 

You win some, you draw some