Medlemmar: 8814 st.
Visa menyn

Biljett till Arsenal - Chelsea säljes

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
David Holm
Bild för David Holm
Biljett till Arsenal - Chelsea säljes

Hej,

Pga matchflytten från lördag till tisdag blir jag tvungen att sälja min biljett mot Chelsea. Hade först tänkt att boka om min flygbiljett från tis till ons men det skulle visa sig kosta alldeles för mycket.

Stolen är på North End, sektion 101, rad 12. Likvärdigt som de stolar vi brukar få genom Arsenal Sweden fast då på den andra kortsidan. Du kommer få låna mitt Red Member kort som ger entré till matchen och sen när du kommit hem skicka tillbaka det till mig per post. Först till kvarn!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag är intresserad! Jag måste kolla att jag får ihop det familjen bara. 

David Holm
Bild för David Holm

Gör det och återkom. Du är först i kön. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Det är galet att dom flyttar matchen så här tätt inpå, riktigt slag i ansiktet på fans och svintråkigt att du blir drabbad. Men jag köper gärna biljetten, tack för att du lägger ut den så här! Vad kostar biljetten?

Btw - skriv gärna till Arsenal trust som vill ha in info om hur folk blivit drabbade i samband med den här flytten. Såg en tweet från som den 11 april som dom ville att man skulle svara på om man blivit drabbad (@ast_arsenal) men har du inte twitter går det säkert lika bra att maila istället

Vi kan ju höras vidare på telefon istället, 0735416160

David Holm
Bild för David Holm

Ja det blev att köpa biljett till damernas Champions League match mot Wolfsburg på måndagen istället. Ska kolla upp Arsenal Trust. Hör av mig under dagen! 

Filip Hammar
Bild för Filip Hammar

Är i London den veckan och vi letar biljetter! Så om Andreas inte kan så är jag intresserad. 

David Holm
Bild för David Holm

Okej. Andreas har sagt att han kommer köpa bilj men om han nu mot förmodan inte skulle göra det så hör jag av mig.